Виховна година для учнів 5 - 6 класів на тему: "Протидія булінгу в дитячому середовищі"

Про матеріал

Презентація для виховної години чи години спілкування для школярів з метою протидії цькування в школі,

ознайомити з поняттям булінгу, його видами та проявами, розвивати навички конструктивного вирішення конфліктних ситуацій, толерантного спілкування; сформувати знання з правил безпечної поведінки в мережі Інтернет.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Казка про Скріпку

Номер слайду 5

Насильство, що це таке? Насильство – це застосування агресивних, жорстоких дій однієї людини по відношенню до іншої, що порушують права і свободу особистості та завдають шкоди фізичному, психічному, моральному здоров’ю, а також розвитку. Насильство є демонстрацією сили і бажанням здобути цілковитий контроль та владу над іншою стороною.

Номер слайду 6

Вправа „Міф чи реальність” Насильство має і позитивні сторони ; Використання нецензурних слів дитиною по відношенню до іншої не є проявом насильства; Насильство – це коли видно сліди на тілі жертви; Б’ють заслужено; У школі найбільш розповсюджене психологічне насилля, використання нецензурних слів однієї дитини по відношенню до іншої; Дитина, яка потерпає від насильства повинна мовчати про це; Хлопці схильні до проявів насильства більше, ніж дівчата; Насильство не карається законом України; Насильство – це ознака мужності дитини у школі;              Розповідати, про те, що над Вам були здійснені насильницькі дії – це ознака слабкості дитини;         Насильство – це не злочин, а нормальне явище у школі; Міліція не повинна втручатися у вирішення проблеми насильства;

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Форми шкільного булінгу можуть бути різними систематичні кепкування з будь-якого приводу (від національності до зовнішнього вигляду дитини); задирство; фізичні і психічні приниження; різного виду знущання; бойкот та ігнорування; псування особистих речей та ін.

Номер слайду 9

Найчастіше жертвами шкільного булінгу стають діти, які мають: Фізичні недоліки: носять окуляри, діти зі зниженим слухом, порушенням опорно-рухового апарату (наприклад ДЦП), тобто ті, що не можуть захистити себе, фізично слабші за своїх однолітків. Особливості поведінки: замкнуті, сором`язливі, тривожні, імпульсивні, невпевнені в собі, нещасливі і ті, які мають занижену самооцінку. Особливості зовнішності: руде волосся, ластовиння, клаповухість, криві ноги, особлива форма голови, маса тіла (повні чи худі). Недостатньо розвинені соціальні навички: часто не мають ні одного близького друга, краще спілкуються з дорослими ніж з однолітками.

Номер слайду 10

Найчастіше жертвами шкільного булінгу стають діти, які мають: Страх перед школою: неуспішність у навчанні часто формує у дітей негативне ставлення до школи, страх відвідування певних предметів, що сприймається оточуючими як підвищена тривожність, невпевненість, провокуючи агресію. Відсутність досвіду життя в колективі (домашні діти). Хвороби Низький інтелект і труднощі в навчанні.

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Запитання Чи прагнув Вовк дружби? Які слова він повторював коли розглядав себе в дзеркалі? Чому він прагнув викликати в інших страх? Що роздратувало Вовка, коли він побачив Капітошку? Чому? Чи у ставленні до Капітошки Вовк проявив насилля? Як саме? Якою була реакція Капітошки на вчинки Вовка? Чи стали б головні герої мультфільму справжніми друзями, якщо б Капітошка відреагував інакше, наприклад спробував дати здачу чи обурився?

Номер слайду 13

Притча «Скільки важить сніжинка?»

Номер слайду 14

Домашнє завдання Скласти та прописати правила дитячого колективу для уникнення булінгу. Написати куди/ до кого можна звертатися за допомогою в ситуації булінгу. Скласти та написати поради як уникнути булінгу..

ppt
Додано
21 лютого 2018
Переглядів
9641
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку