Конспект виховного заняття
Для учнів 3 класу
Студентки групи ПО-43
Демус Ольги
Тема. День Гідності та свободи
Мета: формувати уявлення про день Гідності, розширювати знання про події Євромайдану, розвивати дух патріотизму, нескореності, мужності, виховувати любов до Батьківщини.
Обладнання: карта України, картинки( добрі та злі), голуби, пізнавальні відео
Перебіг заняття
- Ось дзвінок сигнал подав
До роботи час настав,
То ж і ми чаму не гаймо
заняття починаймо
- Я Ольга Андріївна, проведу у вас виховнезаняття
- Дітки, хто мені скаже, який день відзначали вчора українці?
(21 листопада- день Гідності)
- Можливо, хтось знає що це за день?
- Пропоную вам переглянути відео та ознайомитись, чому саме для усіх хто вважає себе українцем важливий цей день
- З давніх давен, українці важко виборювали незалежність для своєї країни. Знаючи як важко ця незалежність дісталась нашим предкам. Бережуть міцно її сьогодні. Доводячи це на Помаранчевій революції, Євромайдані,
- Революцію гідності у 2013- 2014 році
21 листопада 2013 року уряд України вирішив зупинити підготовку до підписання Угоди про асоціацію України з ЄС (підписання мало відбутися 28-29 листопада на саміті Східного партнерства у Вільнюсі). Пізно ввечері на знак протесту проти такого рішення уряду на майдані Незалежності в Києві почали збиратися люди. Під кінець доби учасників мітингу нараховувалось близько 1500 осіб. Народний протест розвинувся в національну революцію, яку було названо Євромайданом, але цей термін передавав її суть тільки до ночі з 30 листопада на 1 грудня, коли за наказом українського режиму протестувальників розганяв спеціальний підрозділ «Беркут». Унаслідок розгону було травмовано десятки протестувальників. Частина людей, що втікла від Беркуту, заховалась у Михайлівському золотоверхому монастиріна Михайлівській площі.
З цієї ночі Майдан перетворився на Єврореволюцію — боротьбу за людську та національну гідність громадян України. І тобі вже люди у великій кількості вийшли на Майдани по всій Україні не просто відстоювати своє право на Євроінтеграцію, а право на життя в країні, де поважають честь і гідність кожного громадянина.
Горів Майдан мільйонами вогнів,
Запал принісши у серця людей.
Ми разом. Поруч. Ти тут не один.
З тобою поруч тисячі плечей,
І ще мільйон очей горять твоїм завзяттям.
Ми – українці. Діти Кобзаря.
Ми сестри й браття.
-
- На Євромайдані люди об’єднувались під звук квітучої мови, , лунали вірші, соловїні пісні, дух укріпляв Гімн держави. Пропоную нам разом заспівати Гімн нашої держави.
- Наші прадіди, батьки з року в рік будують мирну, розквітаючу, європейську країну
Але завжди з’являються ті, які хочуть її зламати.
Пропоную нам, створити країну в якій ми хочемо жити, де немає зла, біди і нещастя, а тільки радість і розуміння між людьми
( картинки з різними ілюстраціями)
Молодці, дітки, я думаю що у нас все вийде, нам потрібно вірити в наших захисників та молитись за них
6. Вшанування Небесної сотні
-. За час революції людей завжди було багато. Майдан незалежності горів не лише червоним вогнем, а й вогнем нескореності, вогнем любові до своєї держави.
За цей час на майдані полилась кров багатьох українців. Приблизно 109 українців полягло за нескореність перед владою їх назвали Небесною сотнею. А скільки ще полягло захисників та мирного населення під час російської війни
Скрипів мороз,ревіли хуртовини
Ви йшли на смерть, гарячі, молоді
За те щоб жити в вільній Україні
Життя своє поклали ви тоді
- Пропоную, вшанувати їх пам’ять хвилиною мовчання .
- У кожного у вас є голуб на парті, давайте напишемо нашій Небесній сотні за що ми їй дякуємо
Та поклеємо на нашу країну нехай ці мирні пташки закриють наше небо від ворожих ракет
- Дітки, наше заняття добігає кінця. На кінець пропоную вам сказати з яким словом у вас асоціюється день Гідності
- Пам’ятаймо нашу історію та тих хто поклав життя за нашу незалежність, волю та свободу
- Заняття завершено