Змагання
«Нумо, дівчатка!»
ОБЛАДНАННЯ: комп’ютер, посадочні місця (для учасниць, журі, глядачів), емблеми з буквами та квітами-символами (К (конвалія), Л (лілія), A (айстра), С (сон–трава)), (4 великі + 8 персональні), для журі шаблони на бали, чисті аркуші, ручки, подарунки журі (блокноти, речки, коректор, рукавиці, вода), подарунки суперникам (цукерки, вітаміни, серветки, повітряні кульки), 2 дзеркальця, 2 стільці, 2 набори картинок (до борщу ), гребінці, заколочки, резиночки, поада, прищепки 2 хустки, цукерки для визначення назвиприз за найдовші коси, хустиночки для кожної дівчинки.
Ведучий: Доброго дня всім присутнім на нашому святі. Сьогодні, в перші дні весни, запрошуємо вас на свято краси і молодості – змагання «Нумо, дівчатка». Бажаємо всім хорошого настрою!
А змагаються сьогодні дівчатка із 2 класу із своїми наставницями з 6 класу. Таким чином у нас утворилось чотири пари дівчаток із другого та шостого класів.
(вихід під музику)
1 пара: Красиві – це Яся і Катя Осокіні.
2 пара:Люб’язні –це Aся Панщанна і Софія Ткачук.
3 пара:Aртистичні – це Маша Півторак і Яна Юрійчук.
4 пара:Симпатичні – це Настя Синчукова і Світлана Поправка.
Ведучий: A разом ці дівчатка – (разом учасниці) – ПРОСТО КЛAС!
Ведучий: Дозвольте представити наше почесне журі:
Ведучий: Розпочинаємо змагання. Дорогі учасниці, наш перший конкурс має назву "Самореклама". Ви повинні розказати про себе, про ваші інтереси і захоплення, улюблені заняття; представити свою емблему, розповісти глядачам легенду про квітку, яка на ній зображена, і зробити подарунки, можна і жартівливі, членам журі та суперникам.
Оцінювати в 5 балів.
Слово першій парі______________________
Маю гарне ім’я –Ярослава,
В нім – моя перемога і слава.
З сестричкою разом будем виступати,
Співати, змагатись і вас розважати.
Звусь Катя, люблю солоденьке,
А ще – красиво малювати,
Встигаю вчитися у школі,
Співати і у ігри грати.
Своїм символом ми обрали красуню Конвалію – квітку богині Весни. Що може бути таким простим і чарівним водночас? Кілька біленьких, немов із порцеляни, дзвіночків на довгій стеблині і (показує на емблемі) двійко світло-зелених листків — от і все, а тим часом — яке диво, яка довершеність! Та найкраще, що в ній може бути — п’янкий запах. Це один із найтонших приємних запахів, з котрим можуть зрівнятися хіба що запахи фіалки й резеди.
Квіти конвалії пов’язують з найкращими почуттями людини: ніжністю, вірністю, щирістю, коханням, чистотою бажань та думок.
Споконвіку з конвалії виготовляли настоянки, відвари, краплі, щоб заспокоїти нерви і серце. A ми сьогодні подаруємо вам, дорогі глядачі, хороший настрій, який, як і конвалія, зміцнює людям здоров’я. Наші посмішки – вам!(обидві учасниці посміхаються і протягують руки вперед)
До журі: Нашому вельмишановному журі хочемо подарувати блокноти і ручки, щоб вони фіксували бали. Ці ручки чарівні, наші бали будуть збільшуватися, а бали суперників з кожним конкурсом зменшуватися, або й зовсім зникнуть.(дарують)
До суперника: A вам, наші суперники, даруємо солодці цукерки, щоб ви покращили свій настрій, коли не ви, а– ми переможемо. (дарують)
Слово другій парі___________________________
Я – Ася, вчуся я старанно:
«Дванадцять», «десять» – коли як.
За це вже шостий рік я маю
Багато грамот і подяк.
Я – Софійка, люблю школу,
Люблю батьків і всіх людей.
Люблю братів, люблю природу,
І день сьогоднішній оцей!
Існує легенда, що в день Святого Благовіщення архангел Гавриїл явився до Пресвятої Діви Марії, люб’язно тримаючи в руках білу Лілію. Тому на іконах його завжди зображують з гілкою цих квітів.
Особливе місце займає біла лілія б історії Франції. Ці квіти зображувалися на прапорі французьких королів, гербі, печатці, орденських знаках, військових знаменах, монетах. Французи вірили, що лілія приносить їм в усьому перемогу. І ми теж сподіваємось, що символ Лілії (показує на емблему) допоможе нам перемогти у цьому змаганні. Ви, глядачі, нам допоможете. Перемога за нами! (обидві учасниці беруться за руки і піднімають їх угору)
До журі:для журі в подарунок ми підготували коректор, щоб вони могли в кінці змагання під коректувати бали так, щоб ми перемогли. (дарують)
До суперників: своїм суперникам даруємо серветки, щоб вони втирали сльози, коли програють нам. (дарують)
.Слово третій парі___________________________
Знайомтесь, мене Маша звати,
Гарне ім’я, що й казати.
Вмію вірно я дружити,
Веселитись, не тужити.
Люблю до школи йти ізрання,
Люблю ім’я своє я – Яна,
Воно красиве і дзвінке,
У школі лиш одне таке.
Нашим символом є квітка-зірка. Розповідають, що на початку 17 століття одному французькому ботаніку прислали з Китаю насіння невідомої рослини. Його висіяли в Паризькому ботанічному саду. Швидко з’явилися паростки. А через деякий час рослина розцвіла червоною променистою квіткою з жовтою серединкою. Вона була подібною на велику маргаритку, тому назвали її «Королевою маргариток». Ботаніки та садівники почали виводити нові сорти «Королеви маргариток» різних кольорів і лише через 22 роки розцвіла квітка небаченої краси. Один із ботаніків захоплено вигукнув: «Астер!», що означає по-грецьки «зірка». З того часу квітку почали називати Aйстрою.
Aйстра – зірка серед квітів, а ми – зірки серед сьогоднішніх учасниць. Бо ми – найартистичніші! І свій талант даруємо глядачам! (обидві учасниці посилають глядачам повітряний поцілунок)
До журі:нашому журі ми даруємо рукавички, щоб не так боліли руки від гучних оплесків в нашу адресу. (дарують)
До суперників:Наші любі суперники. У вас замало сили, щоб нас перемогти. Тож підкріпіться вітамінами. (дарують)
Слово четвертій парі____________________
Я – Настя, вчусь в музичній школі!
Умію мріяти й дружити.
Люблю я жарти і приколи.
Без музики не можу жити.
Привіт усім! Я звусь Світлана!
Так рада бачити всіх вас.
Мені тепер сім років з «гаком» –
Закінчую вже другий клас!
На нашій емблемі зображена найсимпатичніша весняна квітка – Сон-трава. Одна старовинна легенда розповідає, що колись давно юнак на ім’я Камінь покохав дуже симпатичну дівчину, яку звали Трава. Їхньому коханню перечив злий чаклун, якому також сподобалась дівчина. Щоб бути подалі від злих очей, юнак з Травою зустрічалися на високій скелі, де сонечко світило, а вітер повівав лише для них. І все було б добре, та злий чаклун дізнався про місце їх зустрічі. Він перетворив хлопця на твердого каменя і залишив його на скелі. Дівчина щодня приходила до милого і гірко плакала. Виплакала всі сльози і заснула вічним сном. Та про цю історію дізналася добра фея, яка дотиком чарівної палички розчаклувала Каменя і Траву. Вони навіки залишилися вдвох. A із кожної сльозинки на високій скелі навесні зійшли квіти фіолетового кольору. Люди звуть їх Сон-Трава.
Ця чарівна паличка сьогодні у нас і вона допоможе сподобатись вам, наші глядачі, і перемогти. (обидві учасниці роблять помах паличкою)
До журі: Для журі ми принесли кришталево чисту воду, щоб ваші оцінки були чесними. (дарують)
До суперників:A вам, суперниці, підносимо, але не доносимо повітряні кульки. Нехай ваша надія на перемогу лусне разом з цими кульками (проколюють кульки)
Ведучий: Наступний Конкурс «Мамина помічниця»
Дівчатка другого класу готували вірші про те, як вони допомагають своїм мамам. Оцінювати виступ в 4 бали.
Запрошуємо ___________________
Свій вірш декламує _____________
Послухаємо ______________________
Про свою допомогу розповідає ____________
Сама в хаті Кошенятко чеше вуса Лапками двома. На базар пішла матуся, В хаті я сама. Вмиюсь чисто, вмиюсь біло І тоді візьмусь за діло. Підмету гарненько в хаті, Молока дам кошеняті, Своє ліжко застелю, Квіти в горщику поллю, Заплету я кіски русі І чекатиму матусі.
|
В. Логоза Заметушечка Я у мами одна, Мов билиночка. Коли вдома сама — Беру віничка. І кругом замету, Наведу чистоту, Щоб ніде не було Ні пилиночки. А як мама прийде, Все обдивиться, Ледве віник знайде, Смішно скривиться, Поцілує свою Заметушечку, Покладе спочивать На подушечку. Після мене мете Аж до раночку, Поправляє мою Замітаночку. |
В.Копомієць Вареники _________ліпить вареники — помага бабусі. Вареники-стуленики... тісто аж на вусі! ________ліпить вареники. Та так-то вже щиро! Вареники-стуленики з вишнями, із сиром. _______ліпить вареники, вся в борошні й тісті. Вареники-стуленики, — хто ж їх буде їсти? А їстимуть три подружки: перша — кішка Мурка, друга буде свинка Хрюшка, третя — ряба Курка. Їстимуть і проситимуть: Ще, __________, ще! |
І. Кульська Розумні рученята В мене голочка слухняна, День у день працює зрана, Щоб квітки на рукаві Зацвітали, мов живі. Вміє голка вишивати, Вміє голка церувати, Підрубити фартушок, Помережить рушничок. Швидко голочка тікає, Нитка голку доганяє. Спритна голочка та вміла, Що не зробить — все до діла. Хвалить мама, хвалить тато:
Я сміюся: «Це не я, Це все голочка моя!»
|
Ведучий: Молодці, дівчатка. Надаємо слово журі.
_______________________________________
Ведучий: А зараз до вашої уваги Конкурс «Наші таланти» . Учасниці готували за власним вибором пісню, танок, сценку чи інші вміння.
Першими показують свої таланти____________
Другими виступають ____________________
Просимо _______________________________
Познайомимось із талантами ____________________
Ведучий: А зараз перевіримо, наскільки наші красуні кмітливі і вміють відповідати на запитання. Кожній парі по черзі пропонується по 3 питання. Думають удвох. Відповідає хтось один. Підказувати не можна. За правильну відповідь – півбала. (питання витягують з торбинки)
Конкурс має назву «За партою» .
9. В ньому кожен школяр носить шкільні речі на плечах. Що це?
10. Яку форму має герб України?
11. На яке свято печуть паски?
12. Як називається гімн нашої держави?
Додаткові питання:
13. Друг Вінні-Пуха?
14. Яку прикрасу не має права одягати заміжня жінка, а тільки дівчина?
Ведучий: Поки наше журі підраховує бали, ми запрошуємо наших хлопчиків із 2 класу.
Сценка «Суперечка» (не оцінюється)
|
Хлопчики |
|
Дівчатка |
1 |
У хлопців мозок більший і важчий, ніж у дівчат. |
1
|
Зате дівчата починають говорити раніше за хлопців. |
2
|
Хлопці менше бояться болю, ніж дівчата. |
2
|
Зате дівчатка легше, ніж хлопці, переносять біль. |
3
|
У хлопців краще працюють легені і серце. |
3
|
Зате в дівчат набагато кращий музичний слух. |
4 |
Хлопці краще їздять на велосипедах. |
4 |
Зате у дівчат не збиті коліна і лікті. |
5 |
Хлопці вранці швидше розчісуються. |
5 |
Зате вони ніколи не носили бантів. |
6 |
Хлопці швидше бігають. |
6 |
Зате хлопці не вміють ходити на високих підборах. |
7 |
У хлопців сильніші руки. |
7 |
Зате в старших класах дівчата носять у портфелях більше книжок. |
8 |
Серед депутатів у Верховній Раді більше чоловіків. |
8 |
Зате у шоу-бізнесі більше дівчат. |
Ведучий: Отже, любі друзі, як ви пересвідчились, гарно бути як хлопчиком, так і дівчинкою. Тому не сперечайтеся, а дружіть, і допомагайте одне одному. І хлопчики на знак дружби хочуть дівчатам подарувати комплементи.
Але це скоріше, мабуть, навпаки.
Найкращі дівчата у нашому класі,
І згодні зі мною усі хлопчаки.
Ви, дiвчата, — просто клас!
Із сьогоднішнім із святом
Ми вiтаємо всiх вас!
Вітання щирі й дружні.
І пам'ятайте – біля вас
Сміливі хлопці й мужні!
Очі – жаринки,
Руки – стеблинки,
Коси – льоночок,
Сміх, як дзвіночок.
Разом: Ви ростіть усі такі:
І красиві, і стрункі.
Пісня «Дружній клас».
Ведучий:
А тепер слово журі. ________________
Ведучий: Конкурс «Царський бенкет»
Уявіть, що вас запросили на царський бенкет. Там на столах були різні частування, і всі страви все на букву К. Протягом 5 хвилин кожна пара на листках паперу записує можливі страви. За кожну страву – півбала. Готуйтеся. На виконання завдання – 1 хвилина.
(записи здаються вчителеві, він зачитує вголос, журі рахує)
Ведучий: Конкурс «Я – найкраща!» (6 клас)
Усі прагнуть бути гарними, добрими. Легко та щасливо живуть ті, хто вважає себе найбільш чарівними та привабливими. Запрошується по одній дівчиніз 6 класу, які повинні нас переконати, що вона і є най, най, най. Кожна дівчинка дивиться у дзеркало і починає переконувати себе й усіх, що вона найкрасивіша, найдобріша тощо. Говоримо по черзі по одній фразі. Обов'язкова умова конкурсу — не можна сміятися, не можна повторити ті самі вислови. Оцінювати в 3 бали.
Першою говорить ___________________
Ведучий: Слово журі.
Ведучий: Наступний Конкурс «Книга рецептів» (2 клас)
Чи знаєте ви, дівчатка, таку страву, як салат «Український борщ» Зараз ми це перевіримо. Пропоную вам набір картинок із зображенням продуктів. Ваше завдання – вибрати ті, котрі потрібні для приготування «Українського борщу». На виконання завдання – 1 хв. За правильний вибір продуктів - по 0, 5 балів за кожен.
(картинки здають вчителеві, він коментує для журі)
Ведучий: Конкурс «Коса – дівоча краса».
З давніх-давен матері-українки змалечку плекали коси своїх дочок: мили в запашних цілющих травах, старанно розчісували й заплітали, щоб голівонька була, як квіточка. А коли дівчина підростала, мати чи бабуся навчала її самій доглядати свою красу. Сьогодні зачіски наших українських дівчат дещо змінилися, але й тепер плетіння кіс є дуже модним. По 1 учасниці з другого класу підходять до журі та демонструють свої зачіски, які їм допомогли створити мами. Журі оцінює в 5 балів.
Ведучий: Конкурс «Найдовші коси» (не оцінюється)
А зараз пропонуємо конкурс для глядачів. Кілька років тому в цьому ж класі ми визначали, у кого з дівчаток у нашій школі найдовші коси. Тоді перемогла ________________________. Я запрошую і сьогодні дівчат, котрі мають довгі коси. Наше журі визначить, у котрої глядачки найдовші коси. Переможниця отримає приз.
Ведучий: Слово журі.____________________
Ведучий: Конкурс «Я вмію» (2 клас)
Дівчатка 2 класу «перемішуються» , стають в рядок. Вони почергово називають, що вони вміють. Хто збився, (не знає що казати) , чи повторив уже сказане, виходить із команди. У кого залишиться останній гравець, та пара і перемогла. – 1 бал для пари .
Ведучий: Конкурс "Стиліст"
Завдання (виконує 1 учасниця із 6 класу) – за певний час зав’язати на косах дівчини із залу якомога більше кольорових резиночок та прилаштувати заколочки.
Додатково: а дівчатка 2 класу для повної краси до зачіски нафарбують губи.
Оцінювати в 5 балів.
Ведучий: Конкурс «Господарочка».
Сьогодні ми перевіряли дівчаток, чи вміють вони куховарити, а зараз перевіримо, чи допомагають вони мамам розвішувати білизну. Будемо працювати з прищепками. Завдання таке: дівчинка 6 класу за 10 секунд повинна причепити на одяг дівчинки з 2 класу якомога більше прищепок.
Хто найбільше – 4 бали.
ІІ місце – 3 бали.
ІІІ місце – 2 бали.
Хто найменше – 1 бал.
(після перерахунку)
Ведучий: Слово журі.____________________
Ведучий: Конкурс «Яка цукерка?» (2 клас)
Кожній учасниці від команди пропонується із зав’язаними хусточкою очима скуштувати цукерки . (3 шт.). Набір однаковий для всіх. (Цукерки перед конкурсом можна показати або брати добре відомі і не показувати). Відповідають по черзі. За правильно названу цукерку– 1 бал
Ведучий: Конкурс "Ой, хустина, хустинонька!»
"Ой, хустина, хустинонька! Мережана, шита..." Так говорив про хустку Тарас Шевченко у своєму вірші "Хустина". Наш наступний конкурс пов'язаний з хусткою. Завдання для дівчаток: хто швидше і оригінально зав'яже хустку. Участь беруть всі дівчатка. Хустинки дівчатка приносили з дому і тренувались вдома. Загальний бал пари – це сума обох дівчаток. Найвища оцінка для однієї учасниці – 2 бали.
(звучить музика – про хустку)
Ведучий: Заключне слово журі._______________
Заключне слово вчителя:
На жаль, час підходить до кінця, і наша конкурсно-розважальна програма завершується. Сьогодні у нас немає переможців і переможених. Ви всі поводили себе чудово, приймали належну участь у конкурсах, показали свої знання, не боялись виявити власні здібності і таланти.
Отже ви всі є переможцями. Я дякую, діти, за свято. Спасибі вам, мої любі! Будьте здорові і щасливі.
Загальна пісня про весну
1