Виховна година «Кожна людина має право…»

Про матеріал
Розробка виховної години «Кожна людина має право…» вчителя початкових класів Богдюк Оксани Вікторівни 4 клас.
Перегляд файлу

       ДРУЖНЯНСЬКИЙ ЗЗСО І-ІІ СТУПЕНІВ

 

http://korsundruzhba.ck.ua/images/content/pravo.jpg 

 

 

 

 

 

                                                                                          

              Виховна година

«Кожна людина має право…»

 

 

 

                                Підготувала:

                                                                        Вчитель початкових класів

                                                                         Богдюк Оксана Вікторівна

 

 

 

                                                 2020

Тема. «Кожна людина має право…»

Мета. Продовжити формувати уявлення про Україну як незалежну державу; розширювати і поглиблювати уявлення про людину як частину суспільства; розвивати у дітей прагнення бути свідомими громадянами України, в доступній ігровій формі ознайомити дітей з поняттям «право дитини» згідно з Конвенцією Організації Об′єднаних  Націй і Конституцією України; довести до свідомості учнів, що дотримання правил, законів – це обов′язок кожної людини; спонукати дітей до розуміння своєї значущості в країні; виховувати етичну поведінку, почуття товариських стосунків, повагу до рідних, турботу про ближнього.

Обладнання. Плакат «Кожна дитина має право на любов», картки з графічним зображенням прав дитини, плакат «Дружна родина – щаслива дитина».

 

                                                Хід заходу

І. Організація класу

Дитя моє! Права дитини

Ти мусиш вивчити сумлінно.

 Це так потрібно, так важливо

 Напевно знати в наші дні :

 Коли з тобою справедливо

 Вчиняють, а коли і ні.

 Тож прочитай, завчи на пам′ять,

 Порадь і друзям прочитать

Хай прочитають тато й мама –

Закони всі повинні знать!

ІІ.  Актуалізація опорних знань

У всіх людей одна святиня,

Куди не глянь, де не спитай,

Рідніша їм свою пустиня,

Аніж земний в чужині рай.

- Діти, як називається країна, у якій ми живемо?

-Як називають громадян України?

-Яку назву має столиця нашої держави?

-Де записані права й обов′язки громадян України?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Різні в світі є країни,                                                          

Різні люди є насвіті,

Різні гори, полонини,

Різні трави, різні квіти…

Є з усіх одна країна,

Найрідніша нам усім.

То – прекрасна….(Україна),

Нашого народу дім.

-Діти, що для кожного із вас означає слово «Україна»?

(діти висловлюють свої думки про Україну)

Іv. Повідомлення теми і мети заходу

-Діти, сьогодні у нас – не просто урок, а урок-гра. А присвячується гра вивченню прав дитини згідно з Конвенцїєю Організації Об′єднаних Націй про права дитини у світі і Конституцією України.

 Майбутнє кожної нації – це діти. Якими вони виростуть – таким і буде майбутнє. Виростити і захистити дитину, зберегти її здоров′я, виховати у злагоді і мирі – це для дорослих значить забезпечити собі щасливу, спокійну, стабільну старість.

 Ми зібралися, щоб ознайомитися з правами дітей у всьому світі й нашій країні, перевірити, як ви знаєте свої права і які у вас є обов′язки. Наш урок ми проведемо у формі гри. Для цього об′єднайтесь у дві команди (перша команда матиме назву «Веселі дітлахи», друга – «Розумні діти»).

v. Хід конкурсної програми

1. Конкурс. «Кожна дитина має право на освіту»

Подивіться на графічне зображення: «Кожна дитина має право на освіту». Але це право ми розуміємо глибше. У нас ще є й обов′язок вчитися добре і сумлінно. Саме цього й присвячується перше змагання.

1 етап. Скоромовки

За 1 хвилину потрібно ознайомитися зі скоромовкою. Перемагає та команда, учасник якої розкаже скоромовку без помилки й чітко її розкаже.

І команда. Старому сому привезли солому.

ІІ команда. Тхір хитрого лиса перехитрив.

2 етап. Цікаві задачі

І команда. Півень, який стоїть на двох ногах, важить 6 кг. Якою є вага півня, якщо він стоїть на одній нозі?

ІІ команда. Яким буде білий камінь, якщо його кинути в Чорне море?

2. Конкурс. «Розшифруй»

Демонструється графічне зображення права «Кожний має право на дозвілля». Хто швидше розшифрує значення графічного зображення? (Танцювальні гуртки, музичні школи, спортивні секції, творчі гуртки і студії)

Спортивні змагання

1.Естафети з м′ячем

Чия команда швидше передасть м′яч сусідові над головою? Виграє та команда, капітан якої знову стане першим.

2.Естафета «Наповни кошик»

На стільці лежать різні предмети. Команди шикуються у колони. У капітанів – кошики. За сигналом гравець біжить до стільця, бере з кошика один предмет, повертається назад, передає кошик наступному гравцеві і т. д. Перемагає та команда, яка швидше заповнить кошик.

3. Конкурс. «Медична допомога»

Демонструється графічне зображення права «Кожна дитина має право на медичну допомогу». Хто з гравців команди правильно і швидко забинтує палець?

 

 

 

4. Конкурс. «Смачного!»

Демонструється графічне зображення права «Кожна дитина має право на повноцінне харчування».

Кожна команда розподіляється на дві групи: хлопчики готують з однакового набору продуктів страви, дівчатка накривають на стіл.

5. Конкурс. «Намалюй!»

Завдання: намалювати кожному учасникові команди ілюстрацію за темою «Я знаю свої права» і про коментувати її.

v. Підсумок уроку

-Нашу гру завершено. Ось і кінець, а хто слухав, говорив, грав, вчився жити, думав – молодець!

Мені б дуже хотілося, щоб усі ви любили Україну й жили в ній щасливо й радісно. Держава повинна бути батьком і матір′ю для своїх громадян, піклуватися про кожну людину. Тільки не слід думати, що держава – це щось всесильне і всемогутнє. Держава – це люди, які в ній живуть, це закони, які ці люди приймають і яких дотримуються, це добрі та корисні справи цих людей, це я і ти. Тому кожна людина повинна пам′ятати, що і від неї залежить, якою буде її країна: багатою і справедливою чи країною бідності і кривди.

 

 

docx
Додано
26 лютого 2020
Переглядів
756
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку