Виховна година на тему "Де живе милосердя?"

Про матеріал
Мета Ознайомити дітей з поняттям «милосердя», вчити виявляти милосердя до інших людей, до всіх живих істот; виховувати бажання робити добро для свої близьких. Результати навчання Наприкінці заняття учні мають уміти: • розуміти термін «милосердя» ; • продемонструвати прояви милосердя; • назвати випадки, коли зробили добро іншим; • пояснити, чому проявляти милосердя – це прекрасно.
Перегляд файлу

 

 

 

 

Виховна година на групі подовженого дня на тему: 

«МИЛОСЕРДЯ Й ДОБРОТА – ЛЮДСТВА ВІЧНІ ДВА

КРИЛА»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконала: вихователь ГПД

ЗЗСО № 3 Рей А.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЧЕРНІГІВ

2019

«МИЛОСЕРДЯ Й ДОБРОТА – ЛЮДСТВА ВІЧНІ ДВА КРИЛА»

Мета

Ознайомити дітей з поняттям «милосердя», вчити виявляти милосердя до інших людей, до всіх живих істот; виховувати бажання робити добро для свої близьких.

Результати навчання 

Наприкінці заняття учні мають уміти:

      розуміти термін «милосердя» ;

      продемонструвати прояви милосердя;

      назвати випадки, коли зробили добро іншим;

      пояснити, чому проявляти милосердя – це прекрасно.

Обладнання і матеріали

      аркуші паперу за кількістю учнів;

      пташки (ластівка, голуб, горобець, синичка) і малюнок засніженого парку;

      поробки кольорових годівничок за кількістю учнів;

      малюнки тварин (білочка, собачка, метелик, бджілка); роздруковані слова фізкультхвилинки (див. пункт Руханка).

 

 

Хід заняття

 

Стартове завдання

-          Добрий день, діти! Дуже рада Вас усіх знову бачити.

У вас дуже гарні усмішки, добрі очі. А це значить, що ви добрі, виховані, милосердні.

Тому тема виховного заняття “Милосердя й доброта – людства вічні два крила”.

-          А чи знаєте ви, що таке милосердя? Давайте поміркуємо.

(Дитячі роздуми).

-          Милосердя – те, що миле серцю. Це ваші добрі вчинки і справи, які допомагають іншим, дарують іншим тепло, ласку. 

-          А як ви гадаєте, де живе милосердя?

 

Практична робота

 ( На дошці на малюнку засніженого парку прикріплені пташки – ластівка, голуб, горобець, синичка).

-          Яка зараз пора року? Місяць? А що у Вас лежить на партах?

(годівнички) 

         Зима засипала все навколо. Весь парк стоїть засніжений.

До речі,  яка пташка зайва? (ластівка, вона відлітає у теплі краї).

 Важко їм. А як ви можете допомогти? (Діти пишуть свої пропозиції на годівничках).

         Справді, давайте подаруємо їм наші годівнички.

 (Діти виходять і клеять годівнички на деревах намальованого парку, озвучують пропозицію).

 

-          Ви проявили милосердя. Чи важко було це зробити?

-          Зовсім не важко. Ви навіть отримали задоволення.

-          То де ж живе милосердя? ( Воно у наших серцях, тільки треба його не шкодувати для інших).

 

Інсценування.

-          Це була ситуація з пташками. А як же з людьми? В житті ми теж маємо часто можливість проявити милосердя.  

 Об’єднати дітей у три групи. Кожна група отримує завдання – інсценізувати ситуацію:

      старенька бабуся заходить у автобус,

      сусід по парті загубив ручку,

      старенький дідусь не може перейти слизьку стежку.

Діти демонструють, як би вони проявили милосердя.

 

-          Коли ще треба співчувати і допомагати людям? Діти наводять приклади з власного життя, в тому числі і шкільного.

 

Руханка

          - Я теж хочу зробити вам приємне - дам можливість весело перепочити.          А зараз учень класу проведе для всіх нас фізкультхвилинку.

 

Роздуми 

- А де ще слід проявляти милосердя? Подумайте і скажіть, як ви можете його проявити ось тут:

 

 Собачка    

(Нагодувати, не ображати)

 

 

 Білочка  

(Зробити годівничку, підгодовувати взимку)

 

 

 Метелик  

(Не зловити його, нехай красу бачать всі)

 

                     

Бджілка

(Не чіпати, не заважити їй)

 

 

 

Практична робота

          - А ще у вас  є найдорожча людина – ваша мама. Вона найбільше потребує вашого милосердя.

         Обведіть на аркуші паперу свою руку.

            Ваші ручки ще дуже малі, але вони можуть зробити мамі багато добра.

Що саме? Напишіть на пальчиках, що ви можете зробити для мами.

          (Діти малюють і  розказують, що вони можуть зробити для мами.)     Підніміть аркуші. Погляньте довкола. Скільки щасливих людей може бути від ваших маленьких ручок.

Перегляд мультфільму про милосердя.

А зараз давайте переглянемо один цікавий мультик.

Запитання після перегляду мультфільму:

Ось ви продивилися мультик. Чи побачили ви у вчинках героїв прояви милосердя? Як ви гадаєте, чи будуть їх поважати? Чому їх будуть поважати? Заключне слово:

Будьмо милосердні, озирнімося навколо. Поряд із нами живуть люди, які потребують допомоги. Отож не відкладаймо доброчинність і милосердя на потім. Нині, сьогодні, саме зараз.  Бо милосердя й доброта — це два крила, на яких вічно тримається людство.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інсценізувати ситуацію: старенька бабуся заходить у автобус                   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інсценізувати ситуацію:

сусід по парті загубив ручку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інсценізувати ситуацію:

старенький дідусь не може перейти слизьку стежку

 

 

 

 

 

           

 

 

pdf
Додав(-ла)
Рей Алла
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
1 березня 2019
Переглядів
498
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку