Справжній педагогічній творчості властивіриси дослідження, творчого узагальнення своєї праці. В. Сухомлинський. Нова школа чекає нового вчителя, який має високу фахову кваліфікацію та професійну культуру, здатний об'єктивно осмислювати педагогічні явища й факти, критично оцінювати й творчо сприймати педагогічну дійсність. Високі вимоги до сучасного педагога зумовлені об’єктивними потребами суспільства, новими завданнями, які ставить перед нами життя.
Процес оновлення неможливий без вдосконалення професійної компетентності учителя — усвідомлення себе як інноваційної особистості шляхом самоаналізу власного «Я», відходу від стереотипів, відкритості до нового досвіду і готовності до змін. Нинішній школі потрібен педагог-психолог, дослідник, науковець, актор, здатний креативно вирішувати професійні завдання, співпрацювати з іншими та вести за собою. Одним словом той, хто любить і розуміє дітей.
Саме від його професійної підготовки, кваліфікації творчої майстерності залежить організація навчання, ефективність кожного уроку. Чим більше ми розвиваємо й удосконалюємо себе, чим повніше реалізуємо свої можливості, тим цікавішими стаємо для своїх вихованців, тим вагомішим стає наш внесок у спільну діяльність. результатучень
Якщо вчителі хочуть бути конкурентними в системі освіти, вони також змушені вчитися і змінюватися. Не можна вчити теперішніх дітей, так як учили 20-30 років тому. Зараз з’являються інші, нові виклики перед молодою людиною, перед громадянином. Зрозуміло, що школа також повинна оновлюватися. Лілія Гриневич
● сприяти активізації людського чинника — особистості, її творчої діяльності шляхом охоплення вчителів різними формами методичної роботи;● стимулювати до вивчення педагогічних інновацій, творчого пошуку шляхів їх упровадження в педагогічний процес як передумови підвищення професійної активності. Пріоритетні завдання методичних об’єднань
Методичне засіданнякласних керівників. Вчителі визначали, які компетентності можна розвивати в учнів для формування патріотизму в виховній галузі. Головним результатом роботи цієї методичної підструктури є усвідомлення всіма вчителями нероздільності навчального та виховного процесу в школі, необхідності впровадження особистісного підходу у роботі з учнями.14.02.2017р
Творчий колектив учителів початкових класів перебуває у постійному пошуку, впроваджуючи у практичну роботу інноваційні технології та ігрові прийоми. Свою діяльність вчителі початкових класів спрямовують на пошук наукових новинок, на створення творчої атмосфери, модернізацію форм, методів та засобів навчання та виховання дітей15.02.2017р Методичне засіданняучителів початкових класів
Методичне засідання учителівматематики, інформатики, фізики. Робота методичного об’єднання вчителів математичного циклу будувалася на таких основних завданнях, як розвиток професійної компетентності вчителів, їхня навчальна, пошуково-інформаційна робота, робота по практичному пристосуванню дітей до життя, їхня трудова та соціально-побутова орієнтація у майбутньому.16.02.2017р
Методичне засідання практичних психологів та соціальних педагогів21.02.2017р Тема засідання розглядалася із обов'язковою практичною частиною, що безперечно, є більш результативною формою роботи. У реальному житті не кожному вдається зробити найкращий професійний вибір. У психологічній науці накопичений досвід, що дозволяє оцінити ускладнення, які виникають у процесі свідомого вибору професії.
Методичне засідання учителів української мови та літератури, зарубіжної літератури22.02.2017р На методичних засіданнях учителів української мови та літератури активно впроваджувались інноваційні методи, які створювали належні умови для творчого самовираження і саморозвитку учнів – національно свідомих громадян України, виховання компетентної особистості.
Методичне засідання вихователів ДНЗ28.02.2017р Робота на методичному засіданні прогнозує забезпечення гармонійного та всебічного розвитку дошкільників на основі удосконалення ігрового розвивального життєвого простору в ДНЗ. Сприяє реалізації завдань художньо-мовленнєвої, театралізованої діяльності.
Методичне засідання учителів біології, хімії та основ здоров’я02.03.2017р Формування якісно нового педагога налаштована вся система методичної роботи, тобто система взаємозалежних дій та заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації професійної майстерності кожного вчителя.
Методичне засідання учителів іноземних мов06.03.2017р Учителі іноземних мов рекомендували продовжувати колегіальний пошук шляхів модернізації навчально-виховного процесу за рахунок інноваційних методик і технологій навчання та виховання для соціалізації дитини як умови самовдосконалення вчителя і самореалізації учня.
Методичне засідання учителів трудового навчання та фізичної культури07.03.2017р Учителі творчо шукали способи втілення розвитку в учнів технічного та творчого мислення; удосконалювати та використовувати свої уміння, знання, навички під час проектування та виготовлення виробів з різних конструкційних матеріалів
Методичне засідання шкільних бібліотекарів09.03.2017р Методична робота шкільних бібліотекарів проводиться в пошуках нових форм і методів роботи з метою залучення дітей до читання, та розширення можливостей використання книги. Школа і бібліотека виступають, як однодумці щодо творчого читацького розвитку учнів. Ось чому так важливо бібліотекарям разом із педколективом прилучати учнів до вдумливого читання книги, виховувати в них потребу поповнювати свої знання, поширювати свій кругозір.
Методичне засідання учителів образотворчого та музичного мистецтва14.03.2017р МО вдало забезпечує наступність та взаємодію між початковою, середньою та старшою ланками, створює сприятливі умови для формування пізнавальних процесів. Обов’язковим є використання ІКТ. Один їз напрямків роботи – збагачення змісту уроків художньо-естетичного циклу кращими зразками національної художньої культури.
Методичне засідання педагогів організаторів і ЗДВР15.03.2017р Головною метою колективу педагогів-організаторів в Новокалинівській ОТГ є передача молодому поколінню соціального досвіду, багатства духовної культури народу, його соціального досвіду, його національної ментальності, своєрідності, світобачення і на цій основі – формування особистих рис громадянина України.
Можливості уроку невичерпні та сила його чарівна. Кожен урок — це крок до дозрівання інтелекту учня, цеглина в основі чарівного будинку на ім'я Розвиток і Знання, без яких неможлива розумна, діяльна людина-творець. Але не навчайте дітей так , як навчали вас,- вони народились в інші часи...