Виховна година на тему: "Парад квітів"

Про матеріал
План-конспект виховного заняття на тему: "Парад квітів". Для учнів початкової школи у закладах загальної освіти. З використанням наочних матеріалів для всебічного пізнання дитини навколишнього світу, який її оточує.
Перегляд файлу

Тема: «Парад квітів», (2-б клас)

Мета:

  • Навчальна: навчити розпізнавати квіти; розпізнавати зміну пір року та їх відмінності;
  • Розвиваюча: розвивати кругозір про рослини України; формувати та накопичувати пам’ять новими знаннями;
  • Виховна: виховати почуття до збереження природи; любові та бережливого ставлення до навколишнього середовища;

Обладнання: презентація, малюнки, заготовки паперових квітів.

Тип заняття: виховна година

Форма проведення: фестиваль краси

Хід заняття

I. Вступна частина:

  1. Привітання:

Сядьте, діти, всі рівненько.

Усміхніться всі гарненько,

Настрій на урок візьмемо,

Й працювати розпочнемо.

  1. Перевірка готовності:
  • Діти, подивіться будь-ласка на свої парти і приберіть усе зайве.
  1. Повідомлення теми і мети:
  • Дітки, настала весна. Зовсім скоро все позеленіє і почнеться диво, як і наша тема– «Парад квітів». Ми будемо спостерігати за чудовими барвами. І до нас в гості завітає метелик, він повідомить нам про квіточки те, чого ми і не знали.

II. Основна частина:

  1. Введення героя:

– Подивіться, хто це до нас завітав, це ж метелик! Він приніс нам на крильцях завдання та хоче з нами поділитись цікавою інформацією, яку він збирав поки прибув до нас!

  1. Бесіда:
  • Яка зараз пора року за віконцем?
  • Які квітки ви вже зустрічали по дорозі до школи?
  • Що ви замітили нового з природою?
  1. Розповідь вчителя:

Весна — дивовижна пора року, яка радує всіх своїми численними квітами. Ніжні й тендітні, квіти з’являються з-під зрошеної талим снігом і весняним дощем землі, що за довгу зиму відпочила та наповнилася життєдайною силою природи.

 Коли теплішає і весна вступає в свої права, природа ніби прокидається від сну. До весняних квітів можна віднести цвітіння фруктових дерев: яблунь, вишень, слив, абрикосів. При одночасному поширенні бутонів на гілочках цих дерев все стає білим, немов потрапляєш у чарівну казку. Щороку багато людей чекають цього часу, щоб насолодитися красою та ароматом квітучих садів.

–А зараз перевіримо, як ви мене слухали:

  • З-під чого з’являються квіти?
  • Від чого прокидається природа?
  • Яким коліром бутони на гілочках?
  1. Інтерактивна вправа «Склади свою квітку»:

– Ось наше і перше завдання, у якому ми маємо складати квітку, отримавши кожну її частину, якщо вгадаємо квітку. У нас є правила гри, давайте ознайомимося.

Правила: діти діляться на три ряди і повинні вгадати назву квітки на слайді та отримати частинку до своєї квітки за кожну правильну відповідь.

(Слайди з презентації, діти відповідають, тим самим водночас створюють власну квітку)

  • (пролісок; 4 слайд)
  • (нарцис; 5 слайд)
  • (тюльпан; 6 слайд)
  • (примула; 7 слайд)
  • (первоцвіт; 8 слайд)
  • (фіалка; 9 слайд)
  • (незабудка; 10 слайд)

– Давайте освіжимо нашу пам’ять з цієї гри.

  • Проліски– це перші квіти?
  • В якій країні прославились тюльпани?
  • Які квіти називають «ключиками землі»?

 -Ви ж мої квітоньки, молодці! Подивіться, які гарні квіточки у нас вийшли. Метелик оцінив нашу творчість, бо змахує крильцями.

  1. Розповідь про весняні квіти:

(Показ 11, 12, 13 слайду під розповідь)

–Ви знаєте, як називається ця  квіточка? Послухайте:                                                                              
               У проміннях сонця ніжних,  край веселого струмка,
               білий, росяний підсніжник  раптом блиснув з-під сніжка
               Отакий малий неначе,  ледь прокинувся від сну,
               тихий-тихий, а одначе  він привів до нас весну! (підсніжник)
–Про яку квіточку говориться?

–Правильно, це – підсніжник. Підсніжник – це квітка весни.
Ще навкруги лежить сніг, а він вже пробиває собі дорогу до сонця. Підсніжник занесений до Червоної книги України. А ростуть підсніжники у гаї, лісі, в саду. Розцвітають рано навесні – це перші весняні квіти. Давайте уважно роздивимось підсніжник. Що є в нього?

–У підсніжника квіточка якого кольору?

–Нова квітока проситья у гості, давайте відгадаймо!

Чарівна і дуже ніжна навесні в гаї

 Квітка синя, дивовижна перша розцвітає.

 Оживає вмить лісок, як розквітне…(пролісок)

Молодці, у проліска теж листочки довгасті, блискучі, темно – зелені. Ось стебельце – ніжне – ніжне, тонесеньке, як ниточка. А квіточка яскраво синя, немов краплинка синього неба. На кінчику стебла квіточки розкрилися. Вони схожі на маленькі дзвіночки. Ці квіти занесені до Червоної книги України. Нехай квіти ростуть усюди і прикрашають своєю красою природу нашої землі.

Дізнаємось ще про одну квіточку!         

                  Гарно, тепло у садку, снігу вже немає…
                  Із-під листя у кутку крокус  виглядає.
                  Наче золотом горять пелюстки жовтенькі
                  І листочки мерехтять  ніжні, зелененькі.(крокус)

– У крокуса квіточка більша, а листочки відрізняються від листочків проліска і підсніжника, вони тоненькі, немов ниточка.

– Вже знаєте про квіти, молодці! Мабуть трохи заморились. Метелик приніс для вас фізкультхвилинку від природи!

  1. Фізкультхвилинка:

–Встаємо з-за парт і покажемо метелику, щоми теж рухливі!

Петрик йшов, йшов, йшов (крокують на місці)

І суницю знайшов. (нахиляються вперед)

З’їв і далі пішов. (імітація рухів, які виконує хлопчик)

Петрик йшов, йшов, йшов

І горішок знайшов.

Підняв і далі пішов.

Петрик йшов, йшов, йшов

І грибочок знайшов.          

Поклав у кошик                 

і додому пішов. (сідають за парти)

Добре відпочили і завдання нове нас тепер чекає, а метелик скоро вирушить далі у свою подорож!

  1. Інтерактивна вправа на перевірку збереження рослин «Можна – не можна»:
  • Метелик хоче дізнатися, як ми любимо природу та дбаємо про неї. У нас є правила гри, з якими треба ознайомитись.

Правила: на правильну відповідь ви кажете – так, а на неправильну- ні.

  • Можна зривати квіти?
  • Можна ходити по клумбі?
  • Чи можна дарувати мамі квіти виготовлені вручну?
  • Чи можна дбати за квітами?
  • Саджати квіти з вулиці до будинку?
  • Поливати квітки водичкою?

–Молодці, метелику сподобалось як ви відноситесь до природи!

III. Заключна частина:

  1. Підведення підсумків:

  Давайте підсумуємо наші досягнення та подякуємо метелику за повідомлення про чудові квіти! 

  • Квіти потрібні для чого?
  • Назвіть перші весняні квіти?
  • Дерева відносять до квітів, коли вони цвітуть?
  • Чи сподобались вам довідки від метелика?
  • Що запам’яталося?
  • Що розповісте батькам?
  1. Нагородження
  • Розмальовка Ранок Fine Art Квіти (р/у) (С422035У) купити | ELMIR - ціна,  відгуки, характеристики
    Ви були всі молодці! Багато дізналися про квіти та знаєте, як їх берегти. Сьогодні ви отримуєте розмальовку з нашим героєм, який з нами подорожував –– «Квіти та подорож метелика».
  1. Прощання:
  • Молодці дітки, будьте чемні до природи та поповнюйте її разом з батьками висаджуючи квіти! До побачення!

 

docx
Додано
13 квітня 2022
Переглядів
629
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку