22 квітня о 18:00Вебінар: Інтегроване навчання – вимога сучасності

Виховна година на тему: "Рідна мова"

Про матеріал
Виховна година на тему: "Рідна мова" для учнів російськомовних класів. Важливо! До виховної години має бути додано ілюстрації та відеоматеріал.
Перегляд файлу

14.11.18          Виховна година на тему: «« Солов’їна, барвінкова, українська рідна мова»

Підготували студенти групи Т-31:

Годзенко Данило

Герасимовський Назар

Клас: 2-А

 

Мета:

  • навчальна – поглибити знання учнів про рідну мову, її символи, традиції, впроваджувати елементи естетичного виховання культури спілкування;
  • розвивальна – розвивати українське мовлення , культуру поведінки;
  • виховна – виховувати любов і повагу до своєї Батьківщини - України, її символів, традицій, обрядів, почуття глибокої поваги до предків, своїх рідних і близьких, творчу самостійність і відповідальність, уміння самоорганізовуватись, вміння працювати командою, сприяти розвитку творчої особистості.

Обладнання: урочисто прибраний клас,тематичні малюнки, роздатковий матеріал.

 

Хід роботи 

1. Організаційний момент.

1.1 Привітання

Студент 1: А перед початком нашої плідної роботи нам треба сказати одне одному такі слова:

Щоб на разом працювати,

Треба всім таке сказати:

Я уважний і серйозний,

Хоч іще малого зросту,

Зараз з силами зберусь,

Я нічого не боюсь!

Впевнений, кмітливий я

Хочу отримати нові знання

2. Основна частина.

Студент 2: Діти, а чи знаєте ви, яке свято відзначала вся Україна минулої п’ятниці?

9 листопада ми святкували день української мови та писемності. Це свято української мови – одне із найцінніших надбань, які створили й залишили нам наші попередники. Мова є душею нації, її генетичним кодом, у її глибинах народилося багато з того, чим може пишатися наш народ.

Студент 1: І саме сьогодні ми зможемо перевірити, як добре ви знаєте державну українську мову у дуже цікавій грі, а гра називається « Брейн-ринг».

(Клас об’єднано у 3 групи. У кожній – свій капітан і своя назва. На партах лежать листочок та ручка. Кожна група визначає назву команди та обирає капітана.)

Хід гри

Студент 2: Сьогодні гра допоможе нам з’ясувати, як ви навчилися грамоти, чи вмієте швидко читати, наскільки ви кмітливі та дружні.

Завдання 1: Із букв слова «ТОВАРИСЬКІСТЬ» скласти якомога більше нових слів. Команда, яка скласть більше слів за 2 хвилини – переможе. Переможець отримує один бал.

Можливі слова: товар, рись, рис, сир, ріст, торт, рот, рок, віра, корито, сто, тісто, траса, сирість, кіт.

 

Студент 1: Молодці, з цим завданням ви впоралися. Переходимо до другого. Зараз ми перевіримо наскільки добре ви знаєте українські прислів’я та приказки. Зараз я буду зачитувати приказку, а ваша задача дібрати слово, якого не вистачає. Всього приказок по п’ять для кожної команди, за кожну правильну відповідь команда отримує п’ять балів.

Команда 1:

1. Вік живи, вік учись

2. Вовків боятися – в ліс не ходити.

3. Дурневі закон не писаний.

4. Знання людині, що крила пташині.

5. Краще пізно, ніж ніколи.

Команда 2:

1. І сам не їсть, й іншим не дає.

2. Знає кішка, чиє м’ясо з’їла.

3. Живий про живе й думає.

4. Вір своїм очам, а не чужим словам.

5. Краще пізно, ніж ніколи.

Команда 3:

1. Куди голка, туди й нитка.

2. Коли гроші говорять — правда мовчить.

3. Між трьома деревами заблукав.

4. Моя хата скраю, нічого не знаю.

5. Не кажи “не вмію”, а кажи “навчусь”.

 

Студент 2: Що ж, з цим завданням ви теж впоралися, переходимо до наступного. Наступне завдання на кмітливість і воно буде таким: додаючи або віднімаючи на початку чи в кінці букву, з поданих слів утворіть слова з новим значенням.

Команда 1: Буря

Команда 2: Їжа

Команда 3: Буква

 

Студент 1: Останній конкурс на сьогодні – конкурс капітанів. Саме ваші капітани зможуть допомогти командам набрати додаткові бали. Завдання капітанів якомога швидше прочитати скоромовку. За перше місце учень отримує 3 бали, за друге – 2, за третє – 3.

Команда 1:

Заболіло горло в горили -

Бо горила багато говорила.

Команда 2:

Обережний хитрий лис

До нори вечерю ніс.

Команда 3:

Семен сіно віз – не довіз,

Лишив сани – узяв віз.

 

3. Заключна частина.

Підбиття підсумків та визначення переможців.

 

 

 

Медотист:_______________________ Колмакова Ірина Юліївна

Класний керівник:____________________ Куліченко Інна Вікторівна