Ключові завдання Сприяти критичному осмисленню стереотипних установок в родинному вихованні; Пояснити основні засади та особливості психічного розвитку дитини; Розвивати вміння будувати діалогічну взаємодію при вирішенні різнотипних сімейних проблем; Виховувати педагогічну компетентність в батьків; Виховувати у дітей почуття вдячності та поваги до дітей.
Форма проведення: виховна година з елементами тренінгу Сприяє розвитку комунікативних якостей; Дозволяє максимально розкрити можливості групової взаємодії; Кожен учасник має рівні можливості і може максимально себе проявити; Можливість в доступній формі отримати нові знання та навички; Легка, доступна і вільна форма спілкування.
Зміст заняття Привітання. Оголошення теми заняття. Практичне завдання для учнів для актуалізації обраної теми. Інсценування проблемної ситуації. Вправа для батьків і дітей «Дерево проблем». Гра-розминка «Так чи Ні». Літературна сторінка. Практична вправа «Промінчики». «Батьки - дітям, діти - батькам». Завершальне слово вчителя.
Розминка «Так чи Ні» ▫ шанувати старших ▫ не прислухатися до порад батьків ▫ виконувати свої обов’язки ▫ допомагати одне одному ▫ сваритися ▫ не слухати нікого ▫ піклуватися один про одного ▫ робити, що заманеться ▫ разом відпочивати ▫ цілий день бавитися і гуляти ▫ вітати всіх зі святами
Літературна сторінка Частина 1. Фольклор 1. Шануй батька й неньку — буде тo6i скрізь гладенько. 2. Добрі діти — батькам вінець, а злі діти — батькам кінець. 3. Яке дерево — такі й квіти, які батьки — такі й їxні діти. 4. Яка хата — такий тин, який батько — такий син. 5. Який кущ — така й калина, яка мати — така й дитина. 6. Мати одною рукою б'є, а другою гладить. 7. Батько краще догляне семеро синів, ніж семеро синів — батька. 8. При сонці тепло, при матері добре. 9. До людей по розум, до матері по серце. 10. У сокола i діти — соколята. Частина 2. Тема родини в літературі