Виховна година на тему " Весняна казка"

Про матеріал

Мета а)вчити помічати красу навколишнього світу, милуватися природою у

всіх її барвах і проявах;

б) розвивати мовлення дітей, образне мислення, вдосконалювати

пам'ять, увагу, спостережливість;

в) виховувати ціннісне ставлення до природи, оточуючого світу.

Перегляд файлу

 

                             Мукачівська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №7

Мукачівської міської ради

 

 

 

 

 

Виховна година

 

 

( 2 клас)

                                                                                              Вчитель початкових класів

                                                                                             Шпеник Тетяна Омелянівна  

 

G:\весняна казка\картинки\513dc8b9eb11f.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мукачево 2014

Тема:  Весняна казка

Мета  а)вчити помічати красу навколишнього світу, милуватися природою у

                    всіх її барвах і проявах;

                б) розвивати мовлення дітей, образне мислення, вдосконалювати

                   пам'ять, увагу, спостережливість;

               в) виховувати ціннісне ставлення до природи, оточуючого світу.

Обладнання:  хмаринки з краплинками, сонечко, картки зі словами для гри

              «Казкові риси», «Кольорові асоціації»,  «Відредагуй загадку» ,визначення

               колориту,  аудіо запис пісні « Вийди, вийди, сонечко», « Квіточка», співу

              солов’я, звуків лісу, чистомовка,зображення пташок, картки для гри

               «Добери ознаки», знаки « Правила  поведінки у природі», матеріали

                екологічних проектів « Тиша в лісі» та « Збережемо первоцвіти»,

                зображення квітів, пам’ятки – обереги, кошик пам’яті. 

Тип заходу: уявна подорож – гра, інтегроване заняття

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід заняття

І. Організаційний момент

       - Дорогі діти, я ще раз вітаю вас, гостей нашого заняття. Прошу  тих, у кого хороший настрій відразу зайняти місця і бути уважними і чемними. Прошу всіх вмоститися зручніше, бо на нас чекають дива. Гадаю до завершення  у вас збережеться такий гарний настрій.

А для початку, щоб настрій з’явився,

Кожен сусіду щиро всміхніться.

 

ІІ. Оголошення теми

  • Скажіть, діти, чи любите ви подорожувати? Сьогодні я запрошую вас до подорожі. А куди ми дізнаємось, коли зможемо розшифрувати тему, повернувши краплинки у хмаринки:
  • Щоб подорож цікаву розпочати

Нам, учні, варто розгадати:

З яких хмаринок

Упали ці краплинки?

 

 

 

     В . С  Н . Н .                                                          К . З  К .

G:\весняна казка\картинки\0142223.jpgG:\весняна казка\картинки\0142223.jpgG:\весняна казка\картинки\0142223.jpgG:\весняна казка\картинки\0142223.jpgG:\весняна казка\картинки\0142223.jpg 

 

 

 

 

 

  • Справді, ця подорож до « Весняної казки»
  • Казок чимало є на світі,

І веселих, і сумних.

Хіба ми зможемо прожити без них?

  • Діти, а ви любите казки?

 

ІІІ. Підготовча частина

  1. Мовленнєва розминка
  • Коли у подорож ми вирушаємо,

Напевно, речі всі збираємо.

Нам знадобляться не речі в дорозі,

Знання прихопити ми з вами у змозі.

Тому пропоную увазі вашій

Мовленнєву розминку кожного разу.

  • Вам необхідно дуже уважно озвучити  і показати  те, що називаю щоразу:
  • Як шумлять дерева?
  • Понюхайте квіточку.
  • Дмухніть на кульбабку.
  • Як крякають качечки?
  • Як кицька мурличе?
  • Похитайте голівками, як квітки.
  1. Гра « Казкові риси»
  • Діти, чим подобаються вам казки?
  • Тут написані слова, без яких казка не може існувати. Прочитаймо!
  • Добро       радість
  • Любов     краса
  • Зло           мудрість
  • Дійсно,казка вчить нас добра, краси, вчить бути терплячими, в ній завжди присутня таємниця і  добро завжди перемагає зло. Тому ми вилучимо зайве, те, що не візьмемо у нашу весняну казку.
  • А які бувають казки?
  • Хто автор народних казок? А літературних?
  • Авторами весняної казки будемо ми з вами.
  1.  Гра « Кольорові асоціації»
  • На уроці образотворчого мистецтва ми говорили про колорит. Давайте пригадаємо, що це? Які кольори переважають у кожну пору року.
  • А тепер з’ясуємо, які кольорові асоціації у вас виникають, коли ви чуєте такі слова : сонечко, радість, весна, квітка, мама. Навпроти слова відзначте кружечок відповідним кольором.
  1.  Відгадування загадки про сонечко
  • А зараз перевіримо, які у вас асоціації викличуть слова загадки:
  • Хто однаково всіх любить?
  • Всіх однаково голубить?
  • Кожний скоса тільки гляне,
  • А обняти не дістане. ( сонечко)
  1. Виконання пісні про сонечко
  • Сьогодні сонечко наш гість,а гостей завжди вітають, розважають. Давайте розважимо його. Заспіваємо йому пісеньку.
  • Вийди, вийди, сонечко,
  • На дідове полечко, на бабине зіллячко,
  • На наше подвір’ячко.
  • На весняні квіточки, на маленькі діточки.
  • Там вони граються, тебе дожидаються.

 

  1. Добір слів – ознак

-Яке наше сонечко? Що це слова?

ІV. Основна частина

  1. Редагування вірша
  • Сонечко завітало до нас із подарунком. Воно принесло загадку, але так поспішало, що слова розсипались.
  • Тане лужок,
  • Квітне сніжок,
  • День це буває,
  • Коли прибуває.
  1. Робота над чистомовкою
  • А якого кольору найбільше навесні? ( зеленого)
  • А де найбільше можна його побачити? ( У лісі?)
  •  Ми до лісу йшли
  • Вітер каже: ши – ши – ши.
  • А дерева всі ша – ша.
  • Нехай в лісі буде тиша.
  • Діти про що просили дерева?
  1. Слухання звуків лісу
  • А зараз ми послухаємо чи насправді у лісі тиша? І що можна почути?
  • Ви нещодавно виготовляли екологічні листівки
  1. Гра « Розшифруй назви птахів»
  • А чиї голоси можемо почути в лісі?
  • Спробуйте розгадати назви птахів.
  • Яке слово зайве? Чому? ( Метелик)
  •  А що об’єднує інших птахів? ( Вони перелітні)
  • Яка пташечка славиться своїм співом? ( Соловей)
  • А чи чули ви спів солов’я?
  1. Слухання співу солов’я

 

  1. Гра «Добери ознаки»

 

  • Чи можемо ми сказати, що звуки лісу казкові? А зараз я пропоную правильно дібрати ознаки, щоб потім створити свою казку:
  • Небо -    
  • Струмок –
  • Дерева –
  • У вас розпочинаються весняні канікули. Я сподіваюся, що ви побуваєте у весняному лісі і побачите справжню казку. Як ви думаєте, чи є в лісі сонечко?
  • Так, воно там є. Воно ніби маленькими краплинками розбризкане по деревах. І пірнуло у глибину неба., а промінчики зачаїлися у струмочку.
  1. Фізкультхвилинка:
  • Сонечко прокинулась,
  • В різні боки повернулось,
  • Потім весело всміхнулось. Кругом себе обернулось,
  • Стали квіти оживати.
  • Пташки пісеньку співати.
  • Діти стали танцювати,
  • Миле сонечко вітати.
  1. Робота в парах « Роз’єднайте слова»
  • А зараз на вас чекає цікава робота в парах. Вам слід роз’єднати слова і дізнатися, які назви квітів тут записані.
  • Давайте перевіримо. Чи правильно ви  виконали завдання:
  • Назвіть квітку синього кольору, а жовтого?
  • Ці квіти запрошують вас на квіткову галявину. Які квіти ми тут побачили?
  • Що ми знаємо про ці квіти?
  • Про що маємо пам’ятати?

V. Підсумки заняття

      -А зараз настав час повертатися у реальність. Але ви можете щодня бувати у казці, якщо будете спостережливими, уважними і звичайно бережливими. Сонечко приготувало для вас ще один подарунок. Це гілочка – оберіг. Самшит дуже стійка і міцна рослина. Зелена стрічка символізує красу природи, а червона – нагадує про те, що природу – одвічну казку, яка завжди поруч, треба берегти і охороняти.

- Отримуючи цей оберіг, я попрошу пригадати найцікавіші моменти заняття, які візьмемо у кошик пам’яті .  Оберіг принесіть додому і розкажіть своїм рідним про нашу казкову подорож і намалюйте малюнки.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
27 червня 2018
Переглядів
1339
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку