Виховна година «Подорож в країну Ввічливості»

Про матеріал
Виховна година «Подорож в країну Ввічливості» Мета. Вчити ввічливому спілкуванню з ровесниками, дорослими .Розширити словниковий запас дітей словами ввічливості, узагальнити знання учнів про правила поведінки вдома, в школі, в громадських місцях
Перегляд файлу

Виховна година «Подорож в країну Ввічливості»

 

Мета. Вчити ввічливому спілкуванню з ровесниками, дорослими .Розширити словниковий запас дітей словами ввічливості, узагальнити знання учнів про правила поведінки вдома, в школі, в громадських місцях.

Хід заняття

І.Організаційна частина

―Діти, сьогодні вас чекає подорож у країну Ввічливості і Доброти. Ввічливими люди не народжуються, а стають, опанувавши знання і правила хорошого тону. Ввічливість — це шанобливість, доброзичливість, прагнення не завдавати неприємності іншим, готовність своєчасно прийти на допомогу іншій людині.

 

Ми отримали листа від професора Будьласки. Він залишив нам карту країни Ввічливості і Доброти, а також лист. Чи бажаєте ви помандрувати до цієї країни? Як же туди дістатися? Про це ми дізнаємось з листа професора:

„Любі діти! Шлях у мою країну буде нелегким. Його треба подолати підтримуючи один одного. Сподіваюсь ви зможете одержати ключ від країни Ввічливості. На кожній зупинці ви будете отримувати частини ключа (якщо правильно виконаєте завдання), які зможете в кінці скласти у ключ від країни Ввічливості і Доброти".

Отже, друзі відправляємося у подорож!

 

І ЗУПИНКА «Вітайся з усіма – це твоє здоров’я»

―Вітання бувають різні. Люди вітають один одного за допомогою слів, жестів. Говорячи „ доброго ранку", „ здрастуйте", людина бажає добра іншим людям. Але багато залежить від того як ви привітаєтесь.

 

-А як взагалі можна привітатись? (Доброго ранку, доброго дня , здрастуйте). І щоб в голосі нашому чулась доброта.

- Чи можна при зустрічі говорити „привіт"?( Можна, але лише своїм друзям.)

 

- А як вітаються на відстані?( Потрібно поклонитись чи махнути рукою.)

 

-А хто повинен привітатись першим при зустрічі з дорослими ?(Могодший)

- Існує давній звичай знімати шапку, коли входимо до приміщення. Що він означає?( Він означає, що прийшли ми з миром.)

 

Дуже важливо дарувати людям посмішку при привітанні. Молодці діти! Мандруємо далі.

 

II Зупинка «Містечко вихованих людей»

-О! Та тут побував хуліган. Він перевернув усі їхні правила і життя зіпсувалось, усе тепер переплуталось. Діти давайте допоможемо виправити помилки.

Чемний хлопчик завжди смикає дівчаток за коси.

Ввічливі діти ніколи не поступаються місцем старшим.

Виховані діти обгортку від цукерки викидають на тротуар.

Виховані діти завжди лазять по деревах.

Дівчатка витирають руки об сукню

 

ІІІ. Зупинка «Несподівана зустріч »

-Отже, мандруємо далі. Будьте обережні, адже трапляються випадки, коли під час мандрівки можна зустріти несподівано розбійників, хуліганів. У нас побувала зла відьма яка залишила нам такі правила.

якщо товариш запросив тебе на день народження, подарунок залиши удома, він тобі знадобиться.

ні з ким в гостях не розмовляй, тільки вибирай що смачніше,

дівчаткам треба завжди ставити підніжку, лупцювати, показувати язика,

якщо твій товариш упав покажи на нього пальцем і голосно смійся.

 

―Діти, вам сподобались такі поради? Хіба можна ними користуватись?(Ні)

Давайте я зачитаю правила, які використовує вихована людина.

не поспішай першим сісти за стіл ;

не розмовляй під час їжі;

не перебивай того, хто говорить ;

не показуй пальцями на інших ;

не забудь зняти шапку , коли заходиш до приміщення;

поступайся місцем людям похилого віку;

не забудь вибачитись, якщо ти когось штовхнув.

 

ІV. Зупинка «Семафор ввічливості»

―Діти, наступна зупинка ― «Семафор ввічливості». Зараз залежить від вас: чи будемо ми рухатись далі .Я зачитаю речення, а ви повинні сказати, де правильно поступають діти, а де ні. Якщо правильно — плескайте в долоні ,якщо ні — тримайте розведені долоні

Дайте мені хлібину ,― звертається хлопчик у магазині до продавця (Розведені долоні)

Вибачте, будь ласка, я штовхнула вас ненавмисне, - каже дівчинка у автобусі. (Плескають.)

Покличте до телефону Марину. (Розведені долоні.)

Я трохи порвала цю книгу, підклейте її самі,- каже дівчинка до бібліотекаря. (Розведені долоні)

Люба бабусю! Я з задоволенням тобі допоможу.(Плескають.)

 

―Молодці! ви добре справились із завданням. Семафор показує зелене світло і ми вирушаємо далі.

 

V. Зупинка «Королеви Чистоти»

―Давайте пограємо в гру «Червоне чи зелене».

перед їжею помити руки;(З)

вранці я не вмиваюсь;(Ч)

мої черевики чистить мама;(Ч)

вранці швидко прибираю своє ліжко;(З)

завжди обгортаю підручники;(З)

постійно відриваю ґудзики;(Ч)

забуваю причесатися;(Ч)

я завжди човгаю ногами;(Ч)

постійно чищу зуби.(З)

 

VІ. Заключна частина. Вихователь разом з дітьми робить висновки.

doc
Додано
2 вересня 2019
Переглядів
526
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку