Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Виховна година «Світ моїх захоплень»

Про матеріал

Цей матеріал допоможе цікаво провести позаурочний час із учнями та батьками. Використовуючи поданий сценарій, учитель матиме змогу розкрити творчий потенціал учнів, сформувати в них моральні якості, розвинути розумові здібності, дасть чудову можливость виявити свої таланти, об'єднати дитячий та батьківський колектив.

Перегляд файлу

Світ моїх захоплень

Мета. Розкрити перед учнями чарівний світ людських захоплень;   вчити  дітей розповідати про себе,  свої  уподобання, свою родину;                                                           розширювати  кругозір  учнів;                                                        ви­ховувати людяність, доброту, любов до праці, любов і бережливе ставлення до природи; виховувати  бажання  дізнаватися  щось  нове,  пробувати    свої  сили  у  різних  сферах  діяльності.

Учитель.

Сьогодні ми помандруємо в чарівний  світ захоплень, поговоримо про  хобі та уподобання, дізнаємося про те, чим цікавляться наші учні та їх батьки. Адже кожна людина має якісь нахили, про щось мріє, прагне до чогось незвичайного, хоче проявити себе в чомусь, тому із задоволенням виконує ту чи іншу роботу. Ми зможемо побачити дитячі роботи та колекції. А ще на нас чекає майстер - клас із декоративного плетіння вузликом від народної майстрині України Ольги Нечаєвої з Рівного. Вона робить чудо- композиції з ниток.  У своїх роботах використовує натуральний колір квітів. Її роботи беруть у виставкові зали не лише України , а й за кордон. І ми матимемо можливість побачити частинку справжніх шедеврів  із ниток. То ж нехай хвилини, проведені  на  нашому заході будуть приємними  та корисними для всіх вас.

 Ведучий. Іскорка таланту схована при народженні в душі кожної людини. Від того, як її плекатимуть, який вона отримає розвиток, чим наповнюватимуть, хто оточує, залежатиме чи вона згасне, чи розгориться дивним полум’ям.

Ведуча. Кожна особистість у чомусь неповторна і виразна. Зараз у нас пора дитинства та юності. Це період поєднання грайливих мрій та серйозних задумів. Саме  в юності людина відкриває саму себе. У цих пошуках кожен може побачити свої реальні, досі незнані можливості, через світ захоплень. Але як цього досягти?

Учень 1. У світі навколо нас багато всього цікавого та захоплюючого. Кожен може знайти собі щось до душі. Захоплення людини – це те, що вона робить не тому, що треба, а тому, що їй це подобається. Існує багато речей, які викликають у мене інтерес, проте серед них я хочу виділити малювання  та Їзду  на велосипеді. У тих, хто захоплюється малюванням, розширюється кругозір. Бо можна поба­чити світ сірим, буденним, а можна - у всіх кольорах веселки. Треба лише вчитися помічати й відчувати справжню красу, і тільки тоді мож­на збагнути, наскільки змістовнішим стане наше життя. Мені  приємно дивитися виставки картин різних художників, а особ­ливо дітей. Сьогодні я хочу познайомити вас зі своїми малюнками. Звичайно, вони потребують удосконалення. Але, працюючи над ними, я старався віддати всю свою душу.  

Учениця2.   Саме  так у кожної людини є якесь захоплення, заняття, яке їй цікаве і чим він з радістю займається у свій вільний час. Ще це називається-хобі. Моє хобі – це робота з бісером.  Зараз продається безліч наборів для творчості й можна дуже багато зробити своїми руками. Це дуже цікаво і навіть, якщо купити два однакових набори, то ніколи не вийдуть абсолютно однакові вироби. На нашій виставці ви можете побачити моє бісероплетіння.

Учениця 3. А  у нашій родині  у кожного своє захоплення, і кожне захоплення по-своєму цікаве. Тато дуже любить читати. Весь свій вільний час він проводить із книгами. Тому у нас удома величезна бібліотека. Але особливо він любить історичні романи та детективи.  Завдяки своєму захопленню він дуже ерудована людина і з ним завжди цікаво поговорити.   Мама захоплюється в’язанням і шиттям. У неї дуже багато різних журналів, з яких вона бере моделі і викрійки. В’язати вона вміє спицями та гачком. Завдяки її захопленню в маминому і моєму гардеробі є красиві і незвичайні речі. У мене теж є захоплення, яке мені дуже подобається. Я вишиваю хрестиком. Навчилася вишивати я недавно, тому поки що на створення картини йде багато часу. Моє захоплення вимагає уважності й терпіння, але зате виходять дуже гарні картини, які я оформляю в рамочку і ми вішаємо їх на стіну. Деякі мої картини ви зможете побачити на  нашій виставці.

Учень 4.  А моєму татові  дуже подобається вирішувати кросворди та грати в шахи. Я теж люблю грати  в шахи та шашки. Тато мене вчить, як вдосконалювати свою майстерність. Деколи  йому  грати зі мною  не цікаво, тому що я ще поганий гравець,  і  татові  доводиться грати в шахи на комп’ютері.

Учень 5.  Я люблю грати в комп'ютерні ігри. Правда моє захоплення  займає більшу частину мого часу. Це віртуальний світ, де можна втілювати в реальність свої бажання і фантазії.
Сучасні ігри  он-лайн (ігри з реальними людьми) дуже захоплюють. Адже тут можна не тільки пограти, але і завести собі друзів, з якими буде цікаво спілкуватися.    Улітку люблю проводити час на ставку  та ловити рибу.

Учениця 5.  А я дуже люблю музику та пісні. Сама люблю співати . Можливо, це я успадкувала від своєї бабусі, яка також дуже любить співати.  Вона  співає у церковному хорі. І у нашій сім'ї завжди звучить ніжна українська мелодія, яку із задоволенням ми з бабусею подаруєм  вам.  А ще після свята почастую вас своїми варениками,які вмію готувати.

D:\весна2016\IMG_6315.jpg D:\мої сценарії\IMG_6407.jpg

 

  Учень 1.  Спорт – це теж одне з найцікавіших і найкорисніших захоплень. Я дуже люблю футбол, дуже багато знаю про відомих футболістів не тільки України, а й світу, відвідую футбольну секцію, завжди беру участь у спортивних змаганнях. Але чи зможу проявити себе у футболі далі, не знаю. Тому що для цього потрібно дуже багато тренуватися.

Учень 2.  Я теж фанат футболу.  Ми щодня  зі своїми друзями збираємось і граємо м’яча. Пам’ятаю, ще зовсім  малими дітьми ми просили у старших дітей пограти з ними, але завжди програвали. Ми знали, що потерпимо поразку, але все одно проявляли ініціативу, тому що азарт цієї гри  заманював. Футбол — дуже цікава гра. Вона розвиває швидкість, кмітливість, точність реакції, витривалість. Щоб не казали, а футбол тренує не тільки ноги, але й тіло в цілому. Футболісти також дуже загартовані люди, бо ганяють м'яча на свіжому повітрі з ранньої весни до пізньої осені. Також футбол є командною грою і розвиває згуртованість та командний дух. А найбільше в цій грі мене вабить її неперевершений азарт. Взагалі, моя улюбена команда — це донецький “Шахтар”, а в Європі - “Манчестер Юнайтед”.   На жаль, я ще не побував на наших великих стадінах. Коли я підросту, то відвідаю  їх обов'язково. Хочу подивитися  матчі  з високих секторів! А ще візьму з собою на стадіон фанатську дудку та український прапор і вболіватиму за улюблені команди.

Учениця 3. Серед моїх захоплень особливе місце займає читання книг. Разом із мамою займаюся вирощуванням троянд  та інших квітів. А ще у мене є мій улюбленець-котик Тигрик, з яким я теж із задоволенням проводжу свій вільний час.

Учень 4.  Захоплення у всіх людей різні. Хтось збирає марки або значки. Хтось шиє чи плете, як моя матуся або бабуся.  Хтось, навчаючись у школі, так захоплюється якимось предметом, що це стає захопленням і в подальшому житті, а може стати навіть професією. Мені подобається багато цікавих справ: грати на гітарі, бігати у футбол та сидіти за комп’ютером, збирати марки з зображенням динозаврів і сучасних тварин, а також математика. Але я ще не вибрав діла, яке б мені подобалось більше за все. Бувають дні, коли мені хочеться поганяти м’яча з друзями. Дуже люблю грати на комп’ютері гру «Танки» з друзями, переборювати разом ворогів, долати перешкоди. Ще в молодших класах школи я захопився динозаврами, збирав і читав книжки про них, їх життя. Тоді ж я почав збирати марки з їх зображеннями. А потім до моєї колекції приєднались марки із зображенням інших тварин і птахів. Коли в мене з’явилися мої захоплення, кожен мій день став цікавішим.  Сьогодні я продемонструю свою гру на гітарі.

D:\мої сценарії\IMG_6338.jpg D:\весна2016\IMG_6317.jpg

 

 

Учениця 5.   Серед жіночих захоплень особливе місце в історії нашого народу займає вишивання. Майже кожна область, кожний район, а часто й окремі села з покоління в покоління, від матері до дочки, передавали таємниці цього виду мистецтва. У нашій сім’ї  всі ми любимо вишивати.                 В українському орнаменті, його лініях, в улюблених мотивах промовляє душа народу, його історія, природа, в оточенні якої він живе. З орнаментом пов’язані образи добра, краси, оберегу. Історія народної вишивки на Україні сягає своїм корінням у глибину віків. Вишивкою, за свідченням Геродота,  був прикрашений одяг скіфів. Вишивка - це мистецтво, яке постійно розвивається. Це величезне багатство, створене протягом віків тисячами безіменних талановитих народних майстринь. Наше завдання - не розгубити його, передати це  диво наступним поколінням.  Своїми уміннями я можу поділитися з однокласниками.     Це захоплення піднімає мій настрій і допомагає відволіктися від неприємностей, робить мене кращою. Неповторну красу вишивки всі ми можемо споглядати на виставці.

  Ведуча. Вічна пісня барв і кольорів,

Неповторна музика натхнення!

Шепіт трав і шелест яворів,

І дзвінкі турботи сьогодення.

Хрестиком покладено в рядки,

Поспліталось, блиснуло веселкою

Ніжність материнської руки

Пісні ще весільної, веселої.

Дух народу в колір заплете,

Проросте і піснею, і цвітом.

А над світом, гляньте, а над світом

Українська вишивка цвіте!

Вишиванка - символ Батьківщини,

Дзеркало народної душі,

В колисанці купані хвилини,

Світло і тривоги у вірші.

2 ведучий.

Вишиванка - дитинча кирпате,

Що квітки звиває в перепліт,

Материнські ласки, усміх тата,

Прадідів пророчий заповіт.

1 ведучий.

Вишиванка - писанка чудова,

Звізда ясна, співи та вертеп.

Вишита сльозою рідна мова,

Думами дорога через степ.

2 ведучий.

Вишиванка - біль на п`ядесталі,

Слава, воля, єдність, віра - ми.

Журавлем курличе, кличе далі,

Стелить вирій взорами-крильми.

Звучить пісня Мамина сорочка, слова і музика Н.Май

Учень.  Я люблю мандрувати.  Із кожної поїздки я привозив сувенірні магнітики і таким чином став їх колекціонувати. Я багато читав про різні колекції. Це надзвичайно цікаве захоплення. А чи знаєте ви,що є люди, які колекціонують зовсім незвичайні речі: самовари, афіші, ґудзики,  голоси птахів, вірші про тварин, анекдоти, капелюшки тощо. Колекціонування стало модою у XVIII-XIX ст. в Європі, Америці та Росії, навіть у глухій провінції. Тоді колекціонування було доступне лише багатим людям. Вони збирали порцеляну, посуд, статуетки, прикраси. Біля 140 років тому купець П.М.Третьяков почав купляти в художників кращі полотна. Незадовго до смерті він подарував картинну галерею Москві. Тепер Третьяковська галерея відома всьому світові.

Учень.  Я теж знаю цікаві приклади колекцій.

  1. Імператор Наполеон пристрасно захоплювався колекціонуванням олов‘яних солдатиків, коли опинився на засланні на острові Святої Єлени. На олов‘яних солдатиках колишній володар Європи показував вартовим помилки, яких допустилися його генерали під час війни.
  2. Житель Чикаго Джон Ксюто колекціонує карети, їх у нього 75. Шведський пастор Енкланд зібрав колекцію ґудзиків, вона налічує 1 млн. 250 тис. екземплярів.

Учениця1. Моє улюблене хобі - це танці . Наскільки я себе пам'ятаю , мені завжди подобалося танцювати. Навіть коли я була маленькою, я завжди танцювала , тільки чула музику. У дитячому садку мені дуже подобалося виступати на різних концертах і святах . Зараз я займаюся в танцювальному гуртку. 

Учениця2. Я дуже багато часу проводжу із своїм маленьким братиком. Він у мене дуже кумедний і непосидючий. Ми з ним любимо дивитися мультфільми та читаєм казки. Я також люблю танці , тому займаюся у танцювальному колективі «Надія» .

Для вас українська народна полька 

    Ведуча.   

-Скажіть  мені.  Чи  любите  ви  дивитися  телевізора? 

  Я назву  вам  хобі, а  ви  відгадате  ТВ  програму:

        - готувати ( «Мастер  шеф»)

       -  співати ( «Х фактор, Караоке  на  майдані»)

      -   танцювати  (  «Танцюють  всі»)

      - показувати  фокуси, читати  реп,  іздити  на  мотоциклах  («Україна  має  талант»)

       -  подорожувати  («Орел  чи  решка2)

      -  розказувати  анекдоти  ( «Розсміши  коміка»).

Ведучий.  Добре,  а  чи  може    хобі  бути  корисним  для  багатьох   людей?                                У  девятнадцятому  столітті  жив  незвичайний  чоловік, якого  звали  Едисон.  Він  любив  щось винаходити, щоб  полегшити  своє  життя. Він  вважався  великим  винахідником. Одного  разу  він  змайстрував  нову  калітку,  але  вона  важко  відкривалася. Друзі спитали  його, чому  він – великий  винахідник  не  полагодить  її. Відповідь  приголомшила  усіх: «Моя  калітка це  і є  великий винахід. Вона  з'єднана  з  насосом  у  колодязі  та  кожен  , хто  через  неї  проходить і  її  відкриває  накачує  мені 20        літрів  води.»

У  1886  році  аптекар з  Атланти,  штат  Джорджія, США  Джон  Пембертон випадково  винайшов  напій  «Кока-кола». Він  зробив  коричневий  сироп,  перемішавши  листя  коки,  та  горіхи  коли. Він  назвав  напій кока-кола  і  продавав  як  ліки  від  усіх  хвороб. Лише  декілька  людей  купило  ці  ліки, тому  Пембертон  продав  рецепт  іншому  аптекарю  Асі  Кандлеру,  який  додав  у  напій  газировки  і  став  міліонером. Зараз  не  додають  ні  листя  коки,  ні  горіхів  коли  у  напій,  але  рецепт -  таємниця. Лише  декілька  людей  знає  його,  але  смак  кока-коли  однаковий  і  в США,  і  в  Україні.

Учениця. (Звучить тиха музика.)

 Музика... Із давніх-давен наші предки прагнули передати у звуках свій настрій, переживання, радість, сму­ток. Музика теж виникла ще в сиву давнину і вже тоді стала джерелом естетичної насолоди. Вона надихала людей на сміливі вчинки, наснажу­вала відчуттям краси і благородства. Я дуже люблю музику, пісні. Із задоволенням вчуся у музичній школі. Теж хочу зробити музичний подарунок для вас, а ви підспівайте.    Гра на фортепіано  і пісня.

    D:\весна2016\IMG_6328.jpg

Вчитель

А зараз ми полинемо в атмосферу  справжньої естетичної насолоди. Після майстер класу присутніх запрошуємо до перегляду виставки наших робіт  та робіт нашої майстрині. Ми надаємо слово  нашій гості народній  майстрині України Ользі Нечаєвій з Рівного.

 

D:\мої сценарії\IMG_6353.jpg

D:\мої сценарії\IMG_6392.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Залишити відгук до розробки

Ця розробка бере участь у конкурсі «Класні керівники – супергерої». Її оцінювання доступне лише учасникам конкурсу. Деталі та умови участі.

Оцінки та відгуки
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку