Виховна година "Є така професія – Батьківщину захищати"

Про матеріал
ознайомити дітей з військовими професіями; збагачувати словник іменниками (солдат, моряк, танкіст, льотчик) та словами – назвами воєнної техніки (корабель, літак, танк); розвивати вміння викладати аплікацію ; розвивати спритність, вміння орієнтуватися в просторі; виховувати повагу до захисників Батьківщини.
Перегляд файлу

Тема: Є така професія – Батьківщину захищати

 

Мета: дати дітям початкові уявлення про армію країни, роди військ та       військову техніку; ознайомити дітей з військовими професіями; збагачувати   словник іменниками (солдат, моряк, танкіст, льотчик) та словами – назвами воєнної техніки (корабель, літак, танк); розвивати вміння викладати аплікацію; розвивати спритність, вміння орієнтуватися в  просторі; виховувати повагу до захисників Батьківщини.

Матеріал: ілюстрації військових професій, військового транспорту , «І хоч я малий ще нині, але вірний син країни», картки для розрізання, клей, аркуш паперу.

Хід

Робота в колі «Мій настрій»

Читання вірша «Ми любимо армію свою»

Щоб не прийшла до нас війна, -

У нас є армія міцна,

Вартує щохвилини кордони Батьківщини.

На морі, в небі, на землі –

Ракети, танки, кораблі

Свій край оберігають

Всіх ворогів здолають.

Непереможну у бою ми любим армію свою,

Їй шлють палкі привіти усі маленькі діти!

    - Довкола нас багато дорослих, і всі вони працюють. Кожна людина виконує якусь потрібну для всіх роботу. Одні люди нас годують:печуть хліб, виготовляють ковбаси, сир, консерви. Інші люди нас одягають: шиють взуття та одяг. Є люди, які нас лікують і навчають. Але сьогодні ми будемо говорити про людей, які захищають нас, мир у нашій країні. І наші хлопчики, коли виростуть, теж захищатимуть свою країну.

( На дошці ілюстрації професій військових. Діти розглядають картки із зображенням солдата, танкіста, моряка, льотчика.)

Розгляд ілюстрації «І хоч я малий ще нині, але вірний син країни»

  • Розкажіть, кого ви бачите на картині.
  • Що роблять моряки?
  • Що охороняють наші військові льотчики?
  • Які ще війська є в нашій країні?

Фізкультхвилинка «Майбутні захисники»

  • Я пропоную вам уявити себе військовими і виконувати команди.

Шикуйсь! Струнко! Праворуч! Ліворуч! Кроком руш!

Полетіли ми на військових літаках! (діти імітують рухи літака)

Попливли на кораблях! (колові рухи руками )

Поїхали на машинах! (імітують рухи  руль машини)

Діти сідають на місця

Робота з демонстраційним матеріалом «Військовий транспорт»

(Діти розглядають різний військовий транспорт: корабель, літак, танк, машина)

Військовий транспорт є: наземний, підземний, водний, повітряний. Назвіть, що в них спільного? Що відмінного?

Дидактична вправа «Яким має бути солдат»

     Діти стоять у колі. До кого потрапляє м’яч від вихователя – той називає рису, яку повинен мати солдат Української армії. (сильний, витривалий, мужній, кмітливий…)

Дидактична гра «Парад військової техніки»

Мета: закріпити знання дітей про військову техніку ; розвивати мислення,     дрібну моторику рук.

Діти отримують у конвертах складові частини бойової техніки (розрізані картки), з яких треба скласти цілі, а потім наклеїти на аркуш (літак, танк, корабель).

Підсумок

  • Ось і закінчилось наше заняття. Про що ми сьогодні говорили?
  • Які професії ми називаємо військовими?

Складання готових робіт  у виставку . 

       

docx
Додано
22 лютого 2022
Переглядів
2458
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку