5 березня о 18:00Вебінар: Дизайн продуктивного уроку біології

Виховна година у 5 класі "Інтернет. так чи ні?" Пам*ятка

Про матеріал

Мета:  дослідити позитивні та негативні сторони Інтернету, поглянути на Інтернет з різних сторін;  засвоїти правила безпечної роботи в Інтернеті;  розвивати логіку, кмітливість;  сприяти обізнаності учнів про небезпеки, які існують в Інтернеті та про шляхи їх подолання;  мотивувати учнів поширювати інформацію у своєму середовищі про небезпеку в Інтернеті  виховувати інформаційну культуру учнів.

Перегляд файлу

ПРАВИЛА ІНТЕРНЕТ БЕЗПЕКИ

  1. Поводьтеся чемно і ніколи не ображайте інших!
  2. Не зустрічайся із незнайомими он-лайн друзями особисто!
  3. Користуйтеся пошуковими системами для дітей.
  4. Уважно поводьтеся з паролями: використовуйте складні паролі, не користуйтесь одним паролем для всіх акаунтів, періодично змінюйте паролі.
  5. Уважно відносьтесь до посилань в повідомленнях в соціальних мережах та у інших месенджерах.
  6. Встановіть антивірус одразу після встановлення операційної системи і постійно його оновлюйте.

 

 

 

 

 

 

ПРАВИЛА ІНТЕРНЕТ БЕЗПЕКИ

 

  1. Поводьтеся чемно і ніколи не ображайте інших!
  2. Не зустрічайся із незнайомими он-лайн друзями особисто!
  3. Користуйтеся пошуковими системами для дітей.
  4. Уважно поводьтеся з паролями: використовуйте складні паролі, не користуйтесь одним паролем для всіх акаунтів, періодично змінюйте паролі.
  5. Уважно відносьтесь до посилань в повідомленнях в соціальних мережах та у інших месенджерах.
  6. Встановіть антивірус одразу після встановлення операційної системи і постійно його оновлюйте.

 

 

  1. При проведенні будь-якої фінансової операції через Інтернет уважно дивись на протокол з’єднання. Потрібно щоб сайт мав 'https://' протокол. Сайти, які можуть викрадати дані працюють, використовуючи протокол з’єднання 'http://'.
  2. По можливості не робіть он-лайн покупки в незнайомих і маловідомих магазинах. При покупці дивіться на відгуки та рейтинг продавців.
  3. Періодично робіть резервне копіювання важливої інформації. 
  4. Нікому і ніколи не повідомляйте персональні дані.
  5. Періодично перевіряйте Ваші мобільні пристрої на предмет додаткових програм, можливо Ви помітите незнайомі іконки на головному екрані чи в меню смартфона.

 

 

 

  1. При проведенні будь-якої фінансової операції через Інтернет уважно дивись на протокол з’єднання. Потрібно щоб сайт мав 'https://' протокол. Сайти, які можуть викрадати дані працюють, використовуючи протокол з’єднання 'http://'.
  2. По можливості не робіть он-лайн покупки в незнайомих і маловідомих магазинах. При покупці дивіться на відгуки та рейтинг продавців.
  3. Періодично робіть резервне копіювання важливої інформації. 
  4. Нікому і ніколи не повідомляйте персональні дані.
  5. Періодично перевіряйте Ваші мобільні пристрої на предмет додаткових програм, можливо Ви помітите незнайомі іконки на головному екрані чи в меню смартфона.

 

 

slide-basic.pngНомер телефону  Національної  «гарячої лінії» з питань запобігання насильству та захисту прав  дітей 08005003550 або електронна пошта  [email protected] , що надають наступні консультаці:

    -Допомога та юридична консультація  в разі злочину чи загрози дитини через Інтернет;

  • Попередження комп’ютерної залежності  та отримання психологічної  допомоги;
  • Поради батькам і дітям щодо безпечної роботи а Інтернеті.

 

 

slide-basic.png

 

 

 

Номер телефону  Національної  «гарячої лінії» з питань запобігання насильству та захисту прав  дітей 08005003550 або електронна пошта  [email protected] , що надають наступні консультаці:

    -Допомога та юридична консультація  в разі злочину чи загрози дитини через

Інтернет;

  • Попередження комп’ютерної залежності  та отримання психологічної  допомоги;
  • Поради батькам і дітям щодо безпечної роботи а Інтернеті.

 

 

Памятка для користувача Інтернет-простору

 

Памятка для користувача Інтернет-простору

 

docx
Додано
30 березня 2019
Переглядів
377
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку