Виховна година «Україна – це Європа, і так має бути завжди»

Про матеріал

Мета: інформувати й виховувати учнів у дусі спільних європейських цінностей, ознайомити з країнами євросоюзу; формувати національну свідомість школярів; розвивати пізнавальні інтереси учнів; виховувати в учнів патріотизм, любов до своєї Батьківщини. Обладнання: плакат із зображенням карти Євросоюзу; роздатковий матеріал; фото-, відео- матеріали.

Перегляд файлу

Тема: «Україна – це Європа, і так має бути завжди»

Мета: інформувати й виховувати учнів у дусі спільних європейських цінностей, ознайомити з країнами євросоюзу; формувати національну свідомість школярів;

розвивати пізнавальні інтереси учнів;виховувати в учнів патріотизм, любов до своєї Батьківщини.

Обладнання: плакат із зображенням карти Євросоюзу; роздатковий матеріал; фото-, відео- матеріали.

                                                                     Хід уроку

                                                                              «Стояти ногами і бути серцем в Україні,

                                                                                а свої голови тримати в Європі»  

                                                                                                                    М. Драгоманов

  1. Організація класу до уроку

Дорогі діти, ось і пролетіли веселі канікули і знову шкільний дзвоник покликав вас до праці. Кожен наступний клас – це новий щабель вашого розумового, морального зростання, яке не відбувається само собою, для цього потрібна праця розуму, серця, мязів.

Вітаю вас з початком навчального року, я щиро бажаю щоб ця праця не була примусовою, хай вона приносить вам радість і хороші результати.

  1. Актуалізація опорних знань учнів

Куточків різних на Землі багато.

Європа серед них —   найкраща над усім,

Бо саме тут нас народила мати.

ЄВРОПА   наш великий спільний дім!

У ч е н ь 1.

 Європа – це частина світу, що має площу 11 млн. км². У Європі розташована   наша держава. Європа розміщена на заході материка Євразія. Кордон Європи і Азії – це Уральські гори та Каспійське море в Росії. Омивається Північним Льодовитим та Атлантичним океанами.

У ч е н ь 2.  

У рельєфі Європи переважають рівнини й низовини. Гори займають п’яту частину площі: Аппенінські, Карпати, Альпи, Піренеї, Балканські, Кримські гори.

Найбільше озеро – Ладозьке, найдовша річка – Волга, найвища гора – Монблан.

У ч е н ь 3.

Європа – це один із центрів сучасної науки, техніки та технологій виробництва.

Європа – це багаторічна історія, досвід, політичні та духовні традиції її народів.

Європа – цінна скарбниця надбань та пам’яток культури.

Сучасна Європа відіграє провідну роль в ООН, котра покликана підтримувати мир у всьому світі.

У ч е н ь 4. Країни – як люди, і люди – як країни. Країни теж народжуються і, як зорі в небі, ледве жевріють або розгоряються яскравими стожарами. Їм судилося сяяти вічно, незважаючи на те, що гаснемо ми, люди.


У ч е н ь 5. Україно, рідна моя, мила,

Хто тебе так лагідно назвав?

Хто, зібравши серця свого силу,

Душу ніжну в назву твою вклав?

 

Може, сонні трави нашептали

Предковічно лагідне ім’я?

 Може, в тебе зорі закохались

У колисці вічного буття?


 Учень. Україна - держава, на території якого знаходиться географічний центр Європи, найбільша за площею країна, кордони якої не виходять за європейські рамки. За населенню вона займає шосту позицію. Розташована в різних географічних зонах, Україна надзвичайно цікава для туристів в силу свого природно - ландшафтного різноманіття: тут є і степи, і ліси, і гори, і рівнини. Україна має вихід до двох морів - Чорного і Азовського, а по її території протікає третя за величиною європейська річка - Дніпро. Будь-яке сучасне держава - це перш за все її міста. Вони свого роду осі, на які нанизується вся решта життя країни.

Моя країна - держава вільна!

Вона у всесвіті одна така,

Вона серед усіх країн свята!

Прошу всіх встати – лунає гімн держави!

Звучить державний гімн України « Ще не вмерла Україна…»

 


Учень 1. Україно! Земле рідна,

Земле сонячна і хлібна.

Ти навік у нас одна,

Учень 2. Нема на світі України

Без хвиль могутнього Дніпра,

Як українця - без калини,

Без солов'я і рушника.

Учень 3. Ти як мати найрідніша

Ти з дитинства наймиліша.

Ти і взимку найтепліша,

Наша отча сторона.

Учень 4. Прапор нашої Вкраїни

Має колір жовто - синій.

І повинен кожен знати,

Як два кольори єднати:

 

Учень 5. Синє небо — верхня смуга,              

Жовте поле - нижня смуга,

Я підношу із любов'ю

Прапор ніжно кольоровий

Учень 6. Я – не просто українець!

Я — великий патріот!

Я люблю, як тата й маму,

Український весь народ.

Учень 7. Мені Україна за все наймиліша

Це рідна Вітчизна, як мати одна!

Для кожного мила, ясна, найсвятіша,

 Найкраща у цілому світі вона!


 

 Учень.Найпрекрасніша планета Всесвіту – Земля – знала за часів свого існування всього: і доброго і злого. Але ті випробування, що випали на долю людства у ХХ  столітті, змусили замислитись: куди ми йдемо, що нас чекає?

Після другої світової війни зруйновані країни Західної Європи  об’єдналися, щоб протистояти двом  наддержавам – СРСР та США. Тепер цей союз  здатен конкурувати з  найбагатшими державами  і готовий перерости в якісно нове об’єднання – політичне. Це Європейський Союз.

Європейський Союз – це сім’я демократичних європейських країн, що працюють спільно заради миру та процвітання. ЄС – це не просто держави, а набагато більше і вагоміше. ЄС – дійсно унікальне явище, що забезпечує мир, стабільність і благополуччя жителям Європи.

Учень.Причиною заснування ЄС – об’єднання зусиль для того,аби  ніколи не повторилися масові вбивства та руйнації, що відбувалися під час Другої світової війни.

На початку було  6( шість) держав, а тепер їх кількість становить 28. (слайд з назвами держав)

Учитель Нам постійно твердять про те, що Україна вже є європейською державою, але чи це дійсно так?

Напевно,  Україна зможе по  праву вважатися  такою, коли  в кожного  її  громадянина будуть європейська свідомість, європейське мислення, європейське бачення, європейська поведінка і … європейський рівень життя.

Коли кожен зможе з гордістю сказати: «Я – громадянин України! Я – громадянин Європи!» Що особисто я можу зробити, щоб моя рідна країна стала ближчою до Європи? Саме своїми власними руками, а не через підписування численних декларацій.

Саме своїм власним розумом, а не через сліпе слідування чужим гаслам.

Саме своїм власним духом, а не через постійне повторювання заїжджених ідей.

Я можу! Я можу мислити по-європейськи, робити по-європейськи, бачити по-європейськи та показувати це всьому світові, у якому місці я б не перебував.

 

«Для того, щоб почати велику подорож – потрібно зробити  перший  крок»,   сказав  Лао-Цзи. Він не знав, що через багато років, ця фраза стане філософією Євроінтеграційної політики України, де кожен повинен усвідомити свою Європейську приналежність, тим самим  зробивши такий важкий перший крок.

Тема нашого першого в цьому навчальному році уроку «Я – громадянин України – європейської країни». На перший погляд – нічого нового для нас. Адже за своїм географічним розташуванням Україна – звичайно ж держава європейська. Навіть географічний центр Європи знаходиться поблизу с. Ділове Рахівського району Закарпатської області.

Україна – одна з найбільших держав Європи. Довжина кордону становить 7700 км. Україна – єдина країна Європи, яка має стільки близьких сусідів. Наша Батьківщина межує з сімома країнами.

  • Назвіть ці країни (Росія, Білорусія, Польща. Словаччина, Угорщина, Румунія, Молдова). Південну частину омивають води… Чорного і Азовського морів, де проходять водні  кордони  з азіатськими країнами.
  • Назвіть їх (Туреччина, Болгарія, Грузія та інші).

Отже,  майбутнє України тісно пов’язане з майбутнім Європейського Союзу.

 

Учитель. А зараз я пропоную вам розім’ятися і показати наскільки ви вправні та кмітливі.

 Гра «Склади пазл»

Учні отримують зображення всесвітньо відомих пам’яток, які знаходяться на Європейському континенті (Собор Паризької Богоматері, Стоунхендж, Пізанська Вежа, Києво-Печерська лавра, тощо) у вигляді пазлу.

Завдання : через 3 хв зібрати пазл, назвати зображену пам’ятку і країну, у якій вона знаходиться.

Ще    Леонід Кравчук Президент України підписав Угоду про партнерство та співробітництво з ЄС. І це була перша угода між ЄС та країнами колишнього Радянського Союзу.

Європейський Союз був створений у 1992 році. До нього входять 28 країн.Україна упевнено стоїть на шляху євроінтеграції.

Та кожен справжній європеєць любить та знає історію своєї країни. Святою для кожного є земля, де він народився і зробив свій перший крок. І чим дорослішою стає людина, тим глибшає її любов до батьківщини…

Тому не дивно, що наші предки залишили для нас велику спадщину у вигляді віршів, картин, вишиванок, пісень, музики, пам’яток архітектури тощо.

  Пригадаймо  видатних  українських  поетів і письменників     (Т.Шевченко, Л.Українка, І.Франко, М.Коцюбинський, О.Олесь, Д.Павличко, П. Грабовський).

 

А зараз перевіримо ваші знання про нашу країну.

Бліц-турнір «Моя Україна»

  1. Що ми відзначаємо 23 серпня? (День Прапора).
  2. Коли ми святкуємо День незалежності України? (24 серпня).
  3. У якому році була прийнята Конституція незалежної української держави? (1991 рік)
  4. Із скількох областей складається Україна? (24 )
  5. Хто є автором слів Гімну України? (Павло Чубинський)
  6. Хто написав музику до нього? (Михайло Вербицький)
  7. Назвіть прізвище першого космонавта України? (Леонід Каденюк)
  8. Який найбільший звір України? (Зубр)
  9. Яка найбільша морська тварина живе в Україні? (Дельфін)
  10. Назвіть державні символи України?
  11. Назвіть народні символи України?

 

А тепер пропоную  гру «Вірю – не вірю»

  1. Чи вірите Ви, що Київ – найстаріше місто в Україні? (Ні. Місту Керч (Пантікапей) – 2600 років)
  2. Чи вірите Ви, що географічний центр Європи знаходиться в Україні? (Так, у Карпатах)
  3. Чи вірите Ви, що символом найвищої влади на Січі був меч? (Ні, булава)
  4. Чи вірите Ви, що штани хлопцям до ХІХ століття дозволяли носити тільки після 15-ти років? (Так, до цього носили сорочку)
  5. Чи вірите Ви, що слово «кобзар» може писатися як з великої букви, так і з маленької? (збірка

«Кобзар» Т.Г.Шевченка, перифраз Кобзар – це Т.Г.Шевченко, кобзар – )

  1. Чи вірите Ви, що князь Володимир запровадив християнство і охрестив народ Київської Русі? (Так,  у 988р.)
  1. Чи вірите Ви, що княгиня Ольга створила першу бібліотеку, дбала про поширення освіти. (Ні, Ярослав Мудрий)

  

Діалог учителя з учнями:

  • Усім знайомий вислів: «І чужому навчайтесь, і свого не цурайтесь».
  • Хто є автором цих відомих рядків? (Т.Г. Шевченко).
  • Як ви розумієте цей вислів?

 

(Серед низки учнівських відповідей необхідно зосередити увагу на таких:

  • для успішного розвитку України, її процвітання необхідно сумлінно працювати, любити Батьківщину,
  • знати та поважати історико-культурні особливості держав-сусідів;
  • вивчати досвід інших країн;
  • український народ з його культурною спадщиною, гуманістичною ментальністю достойний зайняти гідне місце в Європі, зокрема стати членом ЄС).

 Учитель. Ми часто з вами говорили про символи України,а чи знайомі ви із символами європейського союзу???

 

СИМВОЛИ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ

Учень. Історія створення прапору починається у 1955 році.

Коло з 12 золотих зірок на блакитному тлі. Число зірок не має нічого спільного з кількістю країн-членів організації. У різних традиціях «12» є символічним числом, що означає абсолютну досконалість. Це також і кількість місяців у році, і кількість цифр на циферблаті годинника, тоді як коло є ще й символом єдності.

Прапор представляє ідеал об’єднання народів Європи. На ньому сяє дванадцять зірок, як символ довершеності, повноти та єдності. Прапор залишається незмінним протягом багатьох років, незважаючи на розширення ЄС.

 

Учень. Гімн. У широкому значенні – це гімн не лише ЄС, але й усієї Європи. Музика гімну взята з Дев’ятої симфонії, яку Людвіг ван Бетховен написав у 1823 році. У фінальній частині своєї симфонії Бетховен поклав на музику слова «Оди радості», написаної у 1785 році Фрідріхом фон Шиллером. У цьому вірші знайшла відгук ідея братання народів, яку поділяв і Бетховен.

 

«Ці неповторні твори» (вам – підказки, нам – твір, автора і країну)

 

  1. «О, доброго дня, любі друзі мого господаря. Бажаєте бути багатими і здоровими?!»

 Відповідь: «Кіт у Чоботях», Шарль Перро, Франція.

 

  1.                «Всі ми – люди хороші, та тільки не щастить нам у житті. Що ж поробиш: де цибуля – там і сльози».

 Відповідь: «Пригоди Чіполіно», Джанні Родарі, Італія.

 

  1.                «До гусака підходить хлопчик і, жаліючи його, ласкаво говорить: «Мартін, Мартін! Випий ковток води! Побачиш, тобі відразу стане легше!» Мартін встає і каже: «Вдома ми не були з тобою друзями. Але ти допоміг мені в біді, Нільс, і я хочу віддячити тобі».

 Відповідь: «Чудова подорож Нільса з дикими гусьми», Сельма Лагерльоф, Швеція.

 

Літературна подорож “Європейські казки”.

Якщо ми хочемо “познайомитися” з новою країною? Що тоді? Що може допомогти нам дізнатися про неї якомога більше цікавого, нового? Що говорить про країну та її народ більше ніж підручник з географії або історії?

Авжеж,  казки цієї країни!

Як багато ми знаємо про Європу та ті країни, що входять до неї?

Помандруймо сьогодні до деяких з них, щоб трохи ближче пізнати багатобарвне обличчя європейської культури. І мандрувати ми будемо саме казками та з їхніми героями.

 

 Франція

Країна романтики та кохання, краси та почуттів. Столиця цієї країни – Париж. Скажіть, а  якого відомого французького казкаря ви знаєте?

Так, це Шарль Перо. Які його казки ви знаєте? А чи добре ви їх знаєте? Ось зараз і  перевіримо.

Я буду читати опис героя, а ви маєте його вгадати.

  • Вона була дуже доброю та вродливою. Але мачуха не любила її. Дівчина була змушена робити всю тяжку роботу по господарству: чистити котли та каструлі, мити сходи, прибирати в кімнатах, готувати. Спала вона на горищі, біля попелу. (Попелюшка)
  • Коли вона народилася, на свято прийшло багато фей. Всі вони побажали їй щастя, краси, успіху. Але одна, стара фея, передрекла, що дівчина вколиться веретеном та помре. (Спляча красуня)
  • Дівчинка дуже любила свою бабусю, тому часто носила їй пиріжки. Вона завжди одягала свою улюблену червону накидку з капелюшком. (Червоний Капелюшок)
  • Його ім’я походило від його бороди, якою він дуже пишався. А ще у нього була таємниця, пов’язана з маленькою кімнаткою та ключем від неї. (Синя Борода)
  • Він маленький на зріст, має чотири лапи, вуса та хвіст. На відміну від своїх родичів він вмів розмовляти як людина. Завдяки його розуму та хитрощам його володар став заможним паном. (Кіт у чоботях)

 

Наступна країна – Англія (Великобританія).

Вона відома своїми легендами про королів, лицарів, героїв та грабіжників. Подивимося, чи знаєте ви їхні імена.

  • Він жив у лісі зі своїми друзями, грабував багатих і віддавав все бідним. (Робін Гуд)
  • Цей чоловік об’єднав всю Англію. Він побудував місто, що стало вінцем честі та справедливості. За його круглим столом збиралися кращі з кращих. (Король Артур)

 

Наш новий пункт призначення – це Німеччина.

Дуже довгий час вона складалася з маленьких князівств, кожне з котрих мало свою культуру та літературну спадщину. Але два брати Якоб та Вільгельм ….. (Грімм) вирішили зібрати всі казки. Чи впізнаєте ви їх головних героїв?

 

  • Ця компанія складалася з чотирьох друзів з музикальними вміннями. (Бременські музиканти)
  • Вона змушена була піти з дому та жити в лісі з маленькими чоловічками. Адже мачуха ненавиділа її за вроду. Через це і намагалася вбити дівчину то гребінцем, то яблуком. Але справжнє кохання завжди робить дива. (Снігуронька або Білосніжка)

 

Нашою останньою зупинкою буде – Данія.

Тут народився і творив відомий письменник і казкар – ….. (Ганс Христіан Андерсен). Усім дітям відомі його казки, а вам?

  • Усі народилися гарними, і лише він був наче маленьке чудовисько. Усі його цуралися. (Гидке каченя)
  • Вона була холодна наче крига. Мешкала на Півночі і ненавиділа дітей. (Сніжна королева)
  • Вона танцювала, а він стояв і милувався її красою. Він не був схожий на своїх “братів”. Адже в нього була лише одна нога. (Стійкий олов’яний солдатик)

 

 

 

Вправа «Страви європейських країн».

 

  • Кожна держава має свої особливості народної кухні та традиційні страви, які стали своєрідними візитками країн. У нас прийнято закордонних гостей почастувати борщем та салом. А чи знаєте ви що ж є кулінарними вподобаннями європейців?
  • Завдання для команд. Кожна команда отримує картки, на яких вказані назви країн та їх традиційні страви. Необхідно скласти картки попарно з урахуванням відповідності країни та її страви.

УКРАЇНА

БОРЩ

УГОРЩИНА

ГУЛЯШ

ПОЛЬЩА

БІГОС

ІТАЛІЯ

ПІЦА

 

ЧЕХІЯ

КНЕДЛИКИ

ІСПАНІЯ

ПАЕЛЬЯ

ФРАНЦІЯ

КРУАСАН

БЕЛЬГІЯ

КАРТОПЛЯ ФРІ

НІМЕЧЧИНА

ШНІЦЕЛЬ

АНГЛІЯ

ЧАИ З МОЛОКОМ

НІДЕРЛАНДИ

СИР

ЛИТВА

ЦЕПЕЛІНИ

КІПР

ГОЛУБЦІ У ВИНОГРАДНОМУ ЛИСТІ

Бігос  —тушкована капуста зі свининою, шинкою, корейкою, шпиком, ковбасою.

 

Кнедлики — невеликі кульки з тіста, картоплі чи сиру. Без кнедликів немає чеської кухні. Бо саме кнедлики, вважають чехи, є ідеальним доповненням до різних страв. Адже самі по собі кнедлики не вживаються.

 

Паелью готують з рису, додаючи різні інгредієнти. Паейя може бути м’ясна чи рибна.

 

 шніцель — м’ясна страва з телятини, баранини чи свинини. Найчастіше його виготовляють на паличках.

 

Цепеліни – Зроблені з тертої картоплі і зазвичай наповнені м’ясом. Іноді як начинку використовують домашній сир або гриби.

 

А ми в цей час спробуємо вгадати країну за її кулінарними вподобаннями.

 

«КУХНІ  та  ЇЖА КРАЇН ЄС» (вам – характеристику кухні, нам – назву країни)

 

  1. ЦЯ кухня налічує більше ста видів макаронних виробів – пасти. До кожного виду пасти треба подавати особливий соус, причому він неодмінно повинен бути свіжим. В ресторанах при кожній зміні блюд подають новий вид хліба, що гармонує з цими стравами. Ще одна візитна картка ЦІЄЇ кухні – піца, яку в поважаючому себе ресторані готують тільки на живому вогні.

 Відповідь: Італія.

  1.                Одною з найбільш знаменитих рибних страв вважається суп буйабес.

Традиційним блюдом вважається біфштекс зі смаженою у фритюрі картоплею. Країна – законодавиця кулінарної, і не тільки, моди, і жодна національна кухня не перевершила її в оригінальності та вишуканості. Натуральні вина, в основному сухі і напівсухі – часто використовуються для приготування різних страв. Жителі вважаються винахідниками соусів. У готуванні і придумуванні нових рецептів соусів, рівних їм немає в усьому світі. Англійці жартують з цього приводу: «Якщо в Англії є три сорти соусів і триста шістдесят видів релігії, то у … цій країні.., три види релігії і триста шістдесят рецептів соусів».

 Відповідь: Франція.

 

 

«Ці неповторні твори» (вам – підказки, нам – твір, автора і країну)

 

  1. «О, доброго дня, любі друзі мого господаря. Бажаєте бути багатими і здоровими?!»

 Відповідь: «Кіт у Чоботях», Шарль Перро, Франція.

 

  1.                «Всі ми – люди хороші, та тільки не щастить нам у житті. Що ж поробиш: де цибуля – там і сльози».

 Відповідь: «Пригоди Чіполіно», Джанні Родарі, Італія.

 

  1.                «До гусака підходить хлопчик і, жаліючи його, ласкаво говорить: «Мартін, Мартін! Випий ковток води! Побачиш, тобі відразу стане легше!» Мартін встає і каже: «Вдома ми не були з тобою друзями. Але ти допоміг мені в біді, Нільс, і я хочу віддячити тобі».

 Відповідь: «Чудова подорож Нільса з дикими гусьми», Сельма Лагерльоф, Швеція.

 

Літературна подорож “Європейські казки”.

Якщо ми хочемо “познайомитися” з новою країною? Що тоді? Що може допомогти нам дізнатися про неї якомога більше цікавого, нового? Що говорить про країну та її народ більше ніж підручник з географії або історії?

Авжеж,  казки цієї країни!

Як багато ми знаємо про Європу та ті країни, що входять до неї?

Помандруймо сьогодні до деяких з них, щоб трохи ближче пізнати багатобарвне обличчя європейської культури. І мандрувати ми будемо саме казками та з їхніми героями.

 

 Франція

Країна романтики та кохання, краси та почуттів. Столиця цієї країни – Париж. Скажіть, а  якого відомого французького казкаря ви знаєте?

Так, це Шарль Перо. Які його казки ви знаєте? А чи добре ви їх знаєте? Ось зараз і  перевіримо.

Я буду читати опис героя, а ви маєте його вгадати.

  • Вона була дуже доброю та вродливою. Але мачуха не любила її. Дівчина була змушена робити всю тяжку роботу по господарству: чистити котли та каструлі, мити сходи, прибирати в кімнатах, готувати. Спала вона на горищі, біля попелу. (Попелюшка)
  • Коли вона народилася, на свято прийшло багато фей. Всі вони побажали їй щастя, краси, успіху. Але одна, стара фея, передрекла, що дівчина вколиться веретеном та помре. (Спляча красуня)
  • Дівчинка дуже любила свою бабусю, тому часто носила їй пиріжки. Вона завжди одягала свою улюблену червону накидку з капелюшком. (Червоний Капелюшок)
  • Його ім’я походило від його бороди, якою він дуже пишався. А ще у нього була таємниця, пов’язана з маленькою кімнаткою та ключем від неї. (Синя Борода)
  • Він маленький на зріст, має чотири лапи, вуса та хвіст. На відміну від своїх родичів він вмів розмовляти як людина. Завдяки його розуму та хитрощам його володар став заможним паном. (Кіт у чоботях)

 

Наступна країна – Англія (Великобританія).

Вона відома своїми легендами про королів, лицарів, героїв та грабіжників. Подивимося, чи знаєте ви їхні імена.

  • Він жив у лісі зі своїми друзями, грабував багатих і віддавав все бідним. (Робін Гуд)
  • Цей чоловік об’єднав всю Англію. Він побудував місто, що стало вінцем честі та справедливості. За його круглим столом збиралися кращі з кращих. (Король Артур)

 

Наш новий пункт призначення – це Німеччина.

Дуже довгий час вона складалася з маленьких князівств, кожне з котрих мало свою культуру та літературну спадщину. Але два брати Якоб та Вільгельм ….. (Грімм) вирішили зібрати всі казки. Чи впізнаєте ви їх головних героїв?

 

  • Ця компанія складалася з чотирьох друзів з музикальними вміннями. (Бременські музиканти)
  • Вона змушена була піти з дому та жити в лісі з маленькими чоловічками. Адже мачуха ненавиділа її за вроду. Через це і намагалася вбити дівчину то гребінцем, то яблуком. Але справжнє кохання завжди робить дива. (Снігуронька або Білосніжка)

 

Нашою останньою зупинкою буде – Данія.

Тут народився і творив відомий письменник і казкар – ….. (Ганс Христіан Андерсен). Усім дітям відомі його казки, а вам?

  • Усі народилися гарними, і лише він був наче маленьке чудовисько. Усі його цуралися. (Гидке каченя)
  • Вона була холодна наче крига. Мешкала на Півночі і ненавиділа дітей. (Сніжна королева)
  • Вона танцювала, а він стояв і милувався її красою. Він не був схожий на своїх “братів”. Адже в нього була лише одна нога. (Стійкий олов’яний солдатик)

 

Підбиття підсумків гри.

 

Учитель. Усього на території Європи розташовано 45 незалежних країн, економіка і культура яких тісно пов’язані. Україна, маючи великий природний, економічний, культурний, інтелектуальний потенціал, спроможна посісти належне місце серед народів Європи і світу в цілому.

Кожен повинен пам’ятати, що настав час, коли все залежить від спільної взаємодії та  співпраці громадян держави Україна – дорослих і молоді.

Майбутнє залежить від кожного з нас!

 

docx
Додано
29 січня 2019
Переглядів
1219
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку