Виховна година «Весна прийшла»

Про матеріал
Мета: Розширити і поглибити знаня дітей про природні процеси, що відбуваються навесні. Розвивати спостережливість, память, увагу, уяву, мислення, мовлення. Збагачувати словниковий запас. Уточнити зання про весняні первоцвітами. Виховувати любовь до природи.
Перегляд файлу

ВЕСНА ПРИЙШЛА

 

Вихователь:                                 Доброго дня!

Все навкруги добрим хай буде щодня!

Дорослі і діти,

Звірята і квіти.

І я рада зустрічі з вами щодня!

Сьогодні у нас ніби свято –

Гостей зібралося багато.

Ану ж до них ви поверніться,

                          Привітайтесь, посміхніться! (Сідайте діти)

Вихователь:  

Де вона проходить – там травиця сходить,

Квіти розквітають, пташечки співають.

Ця красуня чарівна називається: (Весна)

 

Вихователь: І тема сьогоднішньої виховної години «Весна прийшла».

  1. Діти, ми з вами познайомимося з першою весняною квіткою;
  2. Пограємо в гру «Кого сонечко збудило»;
  3. Зробимо гімнастику для пальчиків;
  4. А взагалі, будемо вчитися любити прекрасну пору року – весну.

 

Вихователь:  В нашій бесіді зустрінуться деякі незнайомі слова це:

  1. Пролісок – перша весняна квітка.
  2. Гай – листяний ліс (пояснити, назвати дерева) (запитати дітей, які дерева вони знають)

 

Вихователь: Діти, подивіться уважно в вікно, яка зараз пора року?(Відповіді дітей) А у вени є три брати – весняні місяці:

Березень, який приходить з водою.

Квітень – з квітами.

Травень – з травою.

 

Вихователь: З кожним днем стає все тепліше, земля пробуджується від зимового сну, зігрівається. Діти, а хто ж зігріває навесні землю, дерева, тварин, нас людей? (сонечко)

 

Вихователь: Пропоную пограти  в гру «Кого сонечко збудило?»

  • Сонечко збудило півника. Півник привітав сонечко: Ку-ку-рі-ку.
  • Сонечко збудило собачку. Собачка привітала соечко: Гав-Гав.
  • Сонечко розбудило ворону. Ворона привітала сонечко: Кар-Кар.
  • Сонечко розбудило горобчика. Горобчик привітав сонечко:Цвірінь-Цвірінь.
  • Сонечко розбудило котика. Котик привітав сонечко: Няв-Няв.
  • Сонечко розбудило корівку. Корівка привітала сонечко: Му-Му.
  • Сонечко розбудило жабку. Жабка привітала сонечко: Ква-Ква.

 

Вихователь: Діти, відгадайте, будь ласка, загадку про весняну квітку:

Я найперша зацвітаю

Синім цвітом серед гаю,

Відгадайте, що за квітка,

Бо мене не стане влітку.

(відповід.дітей – Пролісок)

 

Вихователь:  Молодці, вірно. Це – пролісок – чудова рослина, без якої неможливо уявити собі весняний сад. Давайте ще раз повторимо – пролісок.

Зараз  кожен з вас, діти, отримає частини цієї квітки. Вам треба буде скласти цілу квітку.

Але, перед тим як складувати квіточку, треба трішечки розімяти пальчики. (пальчикова гімнастика)

 

Вихователь: Я бачу, що ви, діти, втомилися. Зараз відпчинимо. Я пропоную вам вправу «Хмаринка йшла на іменини».

Хмаринка йшла на іменини.

До сестрички, до хмаринки.

В подарунок дощ несла.

Й ненароком розлила.

Вихователь: Шановні діти! До нас завітали в гості юні охоронці природи, це учні 5 класу. Давайте їх уважно послухаємо.

 

Вихователь: А зараз, діти, підведемо підсумок виховної години.

  1. Про яку пору року розмовляли?
  2. Як називається перша весняна квітка?
  3. Хто навесні зігрває землю, дерева, нас?
  4. Що вам сподобалося, діти?

 

doc
Пов’язані теми
Позашкільна освіта, Виховна робота
Інкл
Додано
28 лютого 2020
Переглядів
393
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку