Виховна година «Я маю талант»

Про матеріал
Виховна година «Я маю талант». Мета: показати здобувачам освіти їхню неповторність й унікальність, як особистості; довести, що кожна дитина в класі наділена талантами; обговорити їхні шляхи розвитку таланту; розвивати бажання креативити, розвиватись; виховувати дружелюбність, колективізм.
Перегляд файлу

Виховна година «Я маю талант»

Мета: показати здобувачам освіти  їхню неповторність й унікальність, як  особистості; довести, що кожна дитина в класі наділена талантами;  обговорити їхні шляхи розвитку таланту; розвивати бажання креативити, розвиватись; виховувати дружелюбність, колективізм.

Обладнання: авторські вірші, телевізор, домашні відео гри на музичних інструментах, казки, вірші відомих поетів, скакалки. 

Хід виховної години:

Слова вчителя:

  • Усі люди на Землі мають різні дари:  хтось вміє чудово співати, а інший спритно у футбол грати. Хтось правильно танцювати, а інший дотепно віршувати. Треба даром цим, що нам Бог щедро наділив повсякденно розвивати і постійно величати! Талановита людина схожа на діамант. От і наші учасники сяють немов коштовне каміння, адже в них тих талантів незліченна кількість. Тож давайте їх розкриємо…

Виступ першого учасника:

  • Декламування авторських віршів.
  • Відповіді юного поета на запитання однокласників:
  • Коли ти почав писати вірші? і т.д.

Виступ другого учасника:

  • Виконання  танцю.
  • Показ певних рухів.  Всі діти пробують повторити.
  • Обговорення між учнями чи легко робити рухи.

Виступ третього учасника:

  • Демонстрація своїх захоплень: стрибки на скакалці, мостик, зірочка, шпагат.

Перегляд домашнього відео гри на окардеоні, фортепіано.

  • Відповіді  на запитання вчителя та однокласників.

Виступ п’ятого учасника:

  • Слухання виконання пісні.
  • Хоровий спів всіх учнів куплету пісні (на вибір учнів).

      Виступ шостого учасника:

  • Демонстрація вишитих, в’язаних виробів.
  • Обговорення про техніку виконання і т.д.

Виступ сьомого учасника:

  • Демонстрація виробів з піску, пластиліну.
  • Майстер-клас для всіх однокласників.
  • Обговорення.

Виступ восьмого учасника:

  • Перегляд домашнього відео варіння  борща.
  • Обговорення.
  • Майстер-клас, готування салату «Свіжий».

Виступ дев’ятого учасника:

  • Показ малюнків у різній техніці виконання.
  • Обговорення.
  • Дегустація салату.

Виступ десятого учасника:

  • Розповідь улюбленої  казки.

Виступ одинадцятого учасника:

  • Декламування вірша.

Виступ дванадцятого учасника:

  • Живе виконання п’єси  на скрипці.
  • Обговорення.

Слово вчителя:

  • Також слід згадати батьків, які дали вам все найкраще: кмітливість, здібності, талант. Подякувати за правильне виховання та розвиток вашої унікальності.
  • Роздавання подяк дітям  для батьків.
  • Не зупиняйтесь! Розвивайтесь! Творіть!

1

 

doc
Додано
29 грудня 2020
Переглядів
924
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку