Виховна година «Я маю талант»
Мета: показати здобувачам освіти їхню неповторність й унікальність, як особистості; довести, що кожна дитина в класі наділена талантами; обговорити їхні шляхи розвитку таланту; розвивати бажання креативити, розвиватись; виховувати дружелюбність, колективізм.
Обладнання: авторські вірші, телевізор, домашні відео гри на музичних інструментах, казки, вірші відомих поетів, скакалки.
Хід виховної години:
Слова вчителя:
-
Усі люди на Землі мають різні дари: хтось вміє чудово співати, а інший спритно у футбол грати. Хтось правильно танцювати, а інший дотепно віршувати. Треба даром цим, що нам Бог щедро наділив повсякденно розвивати і постійно величати! Талановита людина схожа на діамант. От і наші учасники сяють немов коштовне каміння, адже в них тих талантів незліченна кількість. Тож давайте їх розкриємо…
Виступ першого учасника:
-
Декламування авторських віршів.
-
Відповіді юного поета на запитання однокласників:
-
Коли ти почав писати вірші? і т.д.
Виступ другого учасника:
-
Виконання танцю.
-
Показ певних рухів. Всі діти пробують повторити.
-
Обговорення між учнями чи легко робити рухи.
Виступ третього учасника:
-
Демонстрація своїх захоплень: стрибки на скакалці, мостик, зірочка, шпагат.
Перегляд домашнього відео гри на окардеоні, фортепіано.
-
Відповіді на запитання вчителя та однокласників.
Виступ п’ятого учасника:
-
Слухання виконання пісні.
-
Хоровий спів всіх учнів куплету пісні (на вибір учнів).
Виступ шостого учасника:
-
Демонстрація вишитих, в’язаних виробів.
-
Обговорення про техніку виконання і т.д.
Виступ сьомого учасника:
-
Демонстрація виробів з піску, пластиліну.
-
Майстер-клас для всіх однокласників.
-
Обговорення.
Виступ восьмого учасника:
-
Перегляд домашнього відео варіння борща.
-
Обговорення.
-
Майстер-клас, готування салату «Свіжий».
Виступ дев’ятого учасника:
-
Показ малюнків у різній техніці виконання.
-
Обговорення.
-
Дегустація салату.
Виступ десятого учасника:
-
Розповідь улюбленої казки.
Виступ одинадцятого учасника:
Виступ дванадцятого учасника:
-
Живе виконання п’єси на скрипці.
-
Обговорення.
Слово вчителя:
-
Також слід згадати батьків, які дали вам все найкраще: кмітливість, здібності, талант. Подякувати за правильне виховання та розвиток вашої унікальності.
-
Роздавання подяк дітям для батьків.
-
Не зупиняйтесь! Розвивайтесь! Творіть!