21 серпня о 18:00Вебінар: День Незалежності України: освітня та виховна складова в контексті гуманітарної політики держави

Виховна година «Знайомство»

Про матеріал

Даний матеріал буде корисним у роботі для вчителів початкових класів, класних керівників. Виховна година містить нестандартні, цікаві ігри, тести, завдання для першого знайомства з учнями молодших класів.

Перегляд файлу

Виховна година для учнів початкових класів (3 клас)

Тема: Знайомство
Мета: познайомитися з учнями, виявити їхні інтереси, особливості та риси характеру;
розвивати комунікативні вміння, здатність виражати свої думки, фантазію та уяву;
виховувати товариськість, дружелюбність.
Обладнання: плакат-опитувальник «Запитайко», паперові фігурки чоловічків, м’ячик.
Форма проведення: година спілкування

Хід виховної години

  1. Привітання
    - Діти, давайте з вами утворимо велике коло і привітаємося.
    (Учні різом зі студентами утворюють коло. Студенти по черзі вітаються з дітьми, називаючи своє імя та по-батькові і показують жест або рух. Діти у відповідь вітаються, називаючи імя та по-батькові студента і повторюють його рух або жест)
  2. Повідомлення теми
    - Діти, сьогодні у нас день знайомств. Під час нашої зустрічі ми зможемо більше дізнатися одне про одного, про ваші інтереси та захоплення.
  3. Година спілкування
    1. Гра «Коло знайомств»
    - А зараз ми пограємо в гру, яка називається «Коло знайомств». Уважно слухайте інших і запам’ятовуйте, що вони говорять.
    (Учні по черзі передають один одному мячик. Той, кому дістався м’яч, називає своє ім’я і одну свою особливість, яка відрізняє його від інших. (Наприклад, «Мене звати … і у мене вдома є шість  собак.) Потім діти йдуть до класу, сідають на свої місця. Вчитель кидає м'яч одному з учнів, діти називають його ім'я і особливість. Далі учні кидають м'яч один одному.))

2. Опитувальник «Мої уподобання»

- Діти, подивіться, хто до нас сьогодні завітав. Це чоловічок на ім'я Запитайко і він дуже хоче дізнатися про те, що вам подобається.

( Вчитель зачитує питання з плакату, діти пишуть відповіді на частинах тіла паперових чоловічків.)

  • Перед вами паперові чоловічки. Напишіть своє ім'я на їхньому тулубі.

Питання для дітей:

  • Яка твоя улюблена страва? (Відповідь написати на голові)
  • Який улюблений шкільний  предмет? (Відповідь написати на правій руці)
  • Яка улюблена тварина? (Відповідь написати на лівій руці)
  • Чим ви захоплюєтесь? (Відповідь написати на правій нозі)
  • Яка ваша улюблена гра? (Відповідь написати на лівій нозі)

3. Психологічний тест «Намалюй кактус»

- Зараз ми з вами помалюємо! Дістаньте листочки та олівець. На аркуші паперу намалюйте кактус таким, яким ви його собі уявляєте та назворотньому боці свого листочка напишіть відповіді на запитання.

Запитання:

  1. Цей кактус домашній або дикий?
  2. Цей кактус сильно колеться? Його можна помацати?
  3. Кактусу подобається, коли за ним доглядають, поливають, удобрюють?
  4. Кактус росте один або з якою-небудь рослиною по сусідству?
  5. Коли каутус підросте, то, як він зміниться (голки,розмір,відростки)?

(Діти малюють кактуси і відповідають на запитання)

4. Гра «Відкриємо серця одне одному»

- Діти! Зараз я би хотіла перевірити те, наскільки ви знаєте своїх однокласників. Беріть одне з сердечок із нащої скриньки і напишіть на ньому своє ім΄я.

(Діти беруть паперові сердечка і підписують їх)

  • А тепер покладіть їх до скриньки знову. Я перемішаю їх і віддам вам, щоб ви розказали про свого однокласника щось гарне, що ви про нього знаєте.

(Учні кладуть сердечка до скриньки, яку тримає вчитель. Вчитель перемішує вміст скриньки, підходить до дітей і кожна дитина дістає сердечко навмання. Прочитавши імя, учень повинен вказати позитивну рису характеру однокласника, якого він назвав.)

  • А зараз я хочу, щоб ви віддали це сердечко тому, про кого ви казали. І пообіцяйте, що ви завжди будете дружним класом!

(Діти обмінюються сердечками)

  1. Гра-руханка «Подарунок»
  • Давайте пограємо і гру під назвою «Подарунок». Для цього вам потрібно стати в коло.

( Діти стають в коло. Кожен з них придумує, який подарунок він хотів би подарувати сусіду зліва та по черзі за допомогою міміки і жестів пояснює тому, кому дарує. Інша діти відгадують, що це за «подарунок»)

 

ІV. Підсумок виховної години

  • Тепер візьміть своїх паперових чоловічків, переверніть їх на чисту сторону і намалюйте їм обличчя. Якщо у вас гарний настрій і вам сьогодні сподобалась наша зустріч, то намалюйте усміхнене обличчя, а якщо поганий настрій, то сумне.

(Діти малюють і здають роботи)

  • Всі ми гарно попрацювали, багато нового дізналися одне про одного, тож поаплодуємо собі і всім іншим за старання.

(Аплодисменти)

  • До побачення!
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку