ВИХОВНА ГОДИНАз елементамиSTEM - освіти ТЕМА: Виготовлення Діда Мороза з паперових серветок

Про матеріал
ВИХОВНА ГОДИНАз елементамиSTEM - освіти ТЕМА: Виготовлення Діда Мороза з паперових серветок
Перегляд файлу

 

 

 

 

ВИХОВНА ГОДИНА з елементами STEM - освіти

 

ТЕМА:

Виготовлення Діда Мороза з паперових серветок

 

Вихователь: Миськова Н.І.

 

 

Виховна година

Тема:Виготовлення Діда Мороза   з паперових серветок

Мета: вдосконалювати навички  роботи з папером під час виготовлення виробу ;розвивати творчі  здібності, працелюбність, фантазію та вміння співпрацювати в групі; виховувати  інтерес та повагу до народних традицій інших країн, естетичний смак, охайність.

Обладнання: паперові салфетки, клей, ножиці, степлер , макет Діда Мороза.

       Хід  уроку :

 I. Організаційний момент.

Діти! У нас сьогодні свято

Нас всіх зібралося багато.

Тепер тихенько поверніться

Один одному всміхніться.

На урок старання не забудьте взяти,

Сядьте всі рівненько , будем починати.

Гра «Мікрофон»

- Скільки місяців триває зима? Назвіть їх.

- Чи любите ви зиму? Чому?

- Які зимові свята ви знаєте?

II. Актуалізація опорних знань.

В неї гарні, пишні віти,

І колючок не злічити…

Не байдужа до прикрас,

На свята спішить до нас.

Правильно, це ялинка. Їй ми радіємо, прикрашаємо її яскравими іграшками, довкола неї водимо хоровод. Тисячі ялинок вирубують кожного року. Щоб вони порадували нас. Але закінчуються через декілька днів свята і ми викидаємо її на сміття. А ви знаєте , щоб виросло дерево, повинно пройти 7- 10 років?

Ось подивіться , які ялиночки пропонують нам учні.( Слайд )

Щоб ялинок не рубати- треба штучні купувати.

Ось погляньте, перед вами ця красуня разом з нами

Рік Новий прийшла стрічати, радість людям дарувати.

  • А ще до нас приходить хто? Так це Дід Мороз, його з нетерпінням чекають діти різних країн .І виявляється у цього  чарівника є багато імен.

Давайте послухаємо наших дослідників.

У перекладі з італійської Боббо Натале – «Різдвяний дід».

Залишаючи свої сани на даху, він спускається через димар  у будинок  і залишає у підвішених на каміні шкарпетках – подарунки. На Новий рік італійці викидають на вулицю старі речі, щоб у Новому році все було нове, краще.

6 січня до італійських дітей прилітає Фея Бефана. Вона схожа на Бабу Ягу. На чарівній метлі підлітає вона до будинку, відкриває двері малесеньким золотим ключиком та залишає слухняним дітям солодощі у панчохах чи чобітках. А для неслухняних дітей у неї завжди є вуглинки чи жменька попелу.

   Французький Дід Мороз – Пер Ноель одягає теплу хутряну шапку та теплий плащ , на ногах – дерев`яні башмаки. Він добрий і приносить дітям у коробці подарунки. За традицією він під`їжджає на віслючку  до будинку  та проникає  через димар у дім. Там він розкладає подарунки у взуття, що розставлене біля каміну. Для лінивих та неслухняних дітей він  залишає різочки.

  Санта Клаус їздить у санях на оленях. На ньому червоні штанці та червона курточка підперезана паском, на голові – червона шапка- ковпачок. Він нагадує доброго гнома – веселуна. Подарунки він розвішує біля каміну у шкарпетки чи чобітки.

     У Естонії – Йоулупукі. У перекладі Йоулупукі – «лісова людина». У Йоулупукі довге волосся ,висока конусоподібна шапка та червоні штани і плащ. Живе він на горі з гномами. Гноми допомагають йому ,які на протязі року сидять у «печерах та слухають, як поводять себе діти у всьому  світі, а перед Різдвом розбирають новорічну пошту, допомагають готувати та пакувати подарунки.

    У Чехії Дід Мороз – Мікулаш. З ним ходять ангел та чортенятко. Подарунки він приносить не у мішку, а у коробці. Слухняним діткам він приносить апельсин, яблуко, солодощі, а неслухняним картоплину.

   Святий Миколай – прообраз  Дідів Морозів. Він піклується про дітей, захищає дітей. Слухняним діткам приносить в ніч на 19 грудня солодощі, а непослухам – різочку під подушку.

 III. Фізхвилинка. «Ялинка».

IV. Повідомлення теми і мети уроку.

 

- Ми сьогодні з вами на уроці зробимо Діда Мороза, виставимо його білі Новорічної ялинки. Всі зможуть сфотографуватися х нашим Дідом Морозом.

V. Повторення правил техніки  роботи з клеєм та ножицями.

  1. Кладіть ножиці на парті так, щоб вони не звисали.
  2. НЕ залишайте ножиці в розкритому вигляді.
  3. НЕ тримайте ножиці кільцями вгору.
  4. Передавайте ножиці кільцями вперед.
  5. Із клеєм працюйте обережно, щоб він не потрапив до очей і рота.

VI. Робота в групах.

- Для того , щоб ми змогли  більше виготовити комочків , об`єднаймося у 4 групи.  Перша буде складати салфетки, друга – збивати степлером салфетку посередині, третя-  формувати коло, четверта – приклеювати комочки до корпуса – конуса по колу знизу.

А нашим девізом будуть слова: «Душу і веселий настрій в роботу вклади, кожну хвилину в труді бережи.»

VII. Практична робота ( групова).

Учитель індивідуально, виправляє деякі помилки.

VIII.Оцінювання  результату своєї роботи.

IX. Підсумок уроку.

- Що вам сподобалося на уроці?

- Що вас зацікавило?

- Які у вас виникли труднощі?

- Мені сподобалося, як ви працювали .Кожна група дуже гарно виконала свою роботу і результат нашої роботи –Дід Мороз. Тому за таку плідну роботу всі нагороджуються солодким подарунком.

 

 

docx
Додано
21 січня 2022
Переглядів
207
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку