Самопідготовка 4 клас (я досліджую світ, українська мова)

Про матеріал
вчити застосовувати на практиці отримані знання;раціонально використовувати час, відведений на самопідготовку;розвивати уміння усного мовлення, логічне мислення, увагу та пам’ять;виховувати відповідальне відношення до навчання, уважність і охайність при виконанні домашнього завдання.
Перегляд файлу

 

Самопідготовка  для учнів 4 класу

 

Мета:вчити застосовувати на практиці отримані знання;раціонально використовувати час, відведений на самопідготовку;розвивати уміння усного мовлення, логічне мислення, увагу та пам’ять;виховувати відповідальне відношення до навчання, уважність і охайність при виконанні домашнього завдання.

Обладнання: мультимедійна презентація, підручники, музичні фонограми, плакат «Ялинка», картки для  самооцінювання. 

Хід самопідготовки

1. Організаційний етап 

                         Сядьте, діти, всі гарненько,

                          Руки покладіть рівненько,

                          Голову вище підніміть,

                          Свої плечі розведіть.

                          На мене уважно подивіться

                          І легенько посміхніться.

Щоб краще і змістовно виконати домашнє завдання, ми будемо сьогодні працювати  під девізом.

Девіз:

Працюй наполегливо, швидко, старанно,

Щоб кожна хвилина не втратилась марно.

 - Діти, давайте пригадаємо, яке в нас скоро свято? Що люди прикрашають на Новий рік в кожному домі?  

- Діти, ви знаєте, що спланована і продумана будь-яка діяльність веде до позитивних результатів і допоможе вам прикрасити нашу ялинку. Бажаю вам успіхів!

2.Перевірка робочого місця

Настав час приступити до виконання домашнього завдання.  Я прошу вас перевірити, чи достатньо добре ви підготували своє робоче місце.

3. Постановка задач. Мотивація

Перед вами стоїть завдання закріпити ті знання, які ви отримали на уроках і підготуватися до наступного дня так, щоб завтра на уроках відчувати себе спокійно, впевнено і досягти нових успіхів в опануванні знань.

3. Аналіз  Д\З

- Українська мова- ст.37-9 ‒ 20 хв

- Я досліджую світ - ст.152-157 – 15 хв

ІІ. Основний етап 

1. Виконання Д\З

1.1.Українська мова

1.1.1. Актуалізація

  • Яка тема була сьогодні на уроці?
  • Скільки відмінків має іменник? У нас на екрані є відмінки, але  вони всі переплуталися. Давайте разом з вами поставимо їх на свої місця.
  • Які питання мають відмінки?(робота на екрані)
  • Давайте з’єднаємо відмінки з їх питаннями.
  • Складіть прислів’я. Визначте відмінок виділеного  іменника

марнує, годує, людину а, лінь, Праця. 

(Праця людину годує, а лінь ‒ марнує.)

  • Давайте разом з вами провідміняємо слово «книга».

1.1.2. Самостійне виконання Д\З.

-  Самостійно провідміняйте  слова з карток.

1.1.3. Робота учнів-консультантів

1.1.4.Самоперевірка виконання домашнього завдання

  • Звірте  виконане завдання зі  слайдом (самоперевірка). Якщо є помилки, виправте.

1.1.5.Перевірка домашнього завдання вихователем

1.1.6. Робота з картками.

- Я теж проглянула ваші зошити і хочу звернути вашу увагу на те, що...

Вправа на рухову активність «Рученьки всі розвели»

Рученьки всі розвели, підвели їх догори.

Кулачками потрусили, руки знову опустили.

Опустили і присіли, хай рівненькі будуть спини.

Головою покрутили вліво-вправо, повторили.

А тепер часу не гаймо і писати починаймо.

1.2. Я досліджую навколишній світ

1.2.1. Актуалізація.Робота з слайдом.

- Що ви бачите на екрані? (вирубка лісів).Чи впливає це на зникнення рослин і тварин? Поясніть.

-Давайте пригадаємо,що вчили на уроці?                

- Як здійснюється природоохоронна діяльність в Україні?

- Що таке заповідники?

- Давайте позначимо на карті заповідники (карта на екрані)

1.2.2.Робота з таблицею

(Колективне пояснення виконання  роботи з таблицею)

- Давайте пригадаємо, де знаходиться заповідник? Які рослини ростуть? Які тварини мешкають?

1.2.3.Робота з зошитом

-  Діти, наше  з  вами  завдання   - охарактеризувати Карпатський  заповідник. Для  цього необхідно самостійно, користуючись підручником ст.155    заповнити таблицю (Карпатський заповідник).

- самостійна робота з таблицею.

1.2.4. Робота учнів-консультантів

1.2.5.Самоперевірка виконання домашнього завдання

  • Звірте  виконане завдання зі  слайдом (самоперевірка). Якщо є помилки, виправте.

1.2.6. Перевірка домашнього завдання вихователем

1.2.7. Робота з картками.

ІІІ. Підсумковий етап. Рефлексія

Отже, ми впоралися  з  запланованими  завданнями, чи  не  так?  За  виконані  завдання   ви  отримуєте  ці  новорічні  кульки. Оберіть, яка   вам  більше  до  вподоби. Ці  кульки  незвичайні,  вони  допоможуть  підсумувати  результати  нашої  роботи та  прикрасять  нашу  новорічну  ялинку.  На кожній  кульці -  початок  речення, яке  ви маєте продовжити. Візьміть по одній  кульці, допишіть  запропоновані  речення і  прикрасьте ними ялинку.

1

 

docx
Додано
21 січня 2022
Переглядів
494
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку