Виховна гра «Подорож до країни Щастя для учнів 5-6 класів»

Про матеріал

На виховній годині учні матимуть можливість відправитись до країни Щастя, в якій для кожного відкриється секрет щасливого і мирного життя. Виховна гра, яка розкриє для учнів поняття "толерантність" і основні характеристики толерантної людини.

Перегляд файлу

Виховна гра «Подорож до країни Щастя»

Мета: формування в учнів установки на толерантну поведінку.

Завдання:

1. Виховні:

- знайомство учнів з поняттям «толерантність».

- розкрити характеристики толерантної  людини.

- виховувати толерантне ставлення до особистісних особливостей людей;

- виховувати уважне ставлення до себе та інших.

2. Розвиваючі:

- розвивати навички рефлексії;

- розвивати здатність усвідомлювати свої почуття;

- розвивати комунікативні навички.

Обладнання: аркуші А4, ватмани, кольоровий папір, клей, ножиці, кольорові олівці та фломастери, фліпчарт

Хід роботи

(перед заняттям на вході зайчик роздає дітям квитки на подорож на повітряному шарі, таким чином діти об’єднуються в 4 групи )

1.Привітання

 Дітям оголошується що нещодавно школа отримала електронний лист, в якому йде мова, що на далекому острові, за океаном, знаходиться чудовий острів Щастя, на якому проживає дружня родина, яка складається зі 100 чоловік, і стосунки якої засновані на любові і розумінні. Тож вирішено дружньою командою вирушити до цього острова, щоб дізнатися секрети толерантності?

Питання до дітей:

Що таке толерантність?

Толерантна людина, яка вона? (на фліпчарті записуються основні характеристики)

 

2. Герб толерантності

Команди, вирушаючи в подорож обирають капітанів команди і зображують герб, який і буде символом їх повітряної кульки.  За допомогою кольорового паперу, олівців діти створюють герб толерантності. По закінченню капітан команди представляє герб.

 

3. Якості для подорожі

Перед подорожжю кожній групі пропонується перелік якостей, з них необхідно вибрати 7 якостей, які вони беруть із собою в країну Щастя. Після виконання завдання кожна з команд озвучує якості, які обрали.

Питання до груп:

1.Чи зможете з такими якостями долетіти до країни?

2.Як вони допоможуть вам?

3.Чому обрали саме ці якості?

4. Чому обрали «толерантність»? / «Чому не обрали «толерантність».

5.Чи зможете ви подорожувати в одному невеличкому просторі без толерантності?

 

Всі повітряні кулі злітають і відправляються у подорож. Повітряна куля пролітає над горами, на вершині якої ростуть чарівні квіти – едельвейси. Проте всі чотири квітки пошкоджені, і їм необхідно допомогти.

 

4. Квітка толерантності

Кожній групи роздається різної форми і кольору пелюстки, і якості, в які входять як погані так і ті, які є сутністю толерантності. Завдання дітей – створити квітку толерантності, використовуючи будь-які пелюстки і якості, які їм до вподоби. Кожна команда презентує свою квітку.

Підсумок: кожна команда зробила власну квітку, яка не схожа на квітку інших команд, хоча завдання було однакове для всіх. Ми бачимо, що всі команди розробили індивідуальну квітку. Уявіть, якщо ви би розробляли квітку кожен окремо, не знайшлось би однакових квіток, тому що всі ми різні, і основне наше завдання – з повагою приймати одне одного.

За виконання завдання діти отримують квітку, яка буде подарунком для сім’ї, яка чекає нас в країні Щастя.

 

Повітряна куля пролітає над широким полем, у цей час ми не гаємо часу.

 

5.Розповідь з однією буквою

Групам пропонується створити розповідь, де кожне слово в реченні буде починатися з однієї з букв слова. Використовуються всі букви, які є в слові. Розповідь повинна бути про дружбу, толерантність.

  1. Повага
  2. Терпимість
  3. Толерантність
  4. Дружба

Наприклад: (Повага ) Петро пройшов по парку. Оля побачила його. Вона весело викрикнула: Агов, Петро, хотіла попросити пробачення. Ти гарний хлопець, а я ображала тебе.

За виконання завдання кожна група отримує конверт, в якому на маленьких листочках паперу зображена геометрична фігура. Це необхідно їм при приземленні на острів.

 

5.Перевтілення

Повітряна куля прилетіла на острів, в якому і є ця довгоочікувана країна Щастя. Проте є певні труднощі. Поки що, перебувати на острові в обліку людини не можна, тому необхідно перетворитися на звіра. В конвертах кожен знайде для себе папірець, на якому намальована геометрична фігура. Ії необхідно перетворити на звірятко. (не обов’язково існуюче). Визначити, яка якість, буде у цього звіра, як він називається. Кожній команді надається плакат, з зображенням острова (гори, море, печера, дерева…). Все члени команди повинні розмістити себе (звіряток) в місці, де залишилися б ночувати на острові, поки не настане ранок.

Питання до команд:

1.Чи комфортно вам було те, що вас не приймають в обліку людей?

2.Чи подобається вам ваше звірятко?

3.Чому вибрали саме це місце ночівлі?

 

  1. Компліменти

Ми не можемо перетворитися на людей, поки жителі країни не будуть впевнені, в тому, що ми добрі і прилетіли з миром. Тому, для того, щоб перетворитися на людей, ми візьмемо свої квітки-едельвейси, які привезли в подарунок, і за допомогою цієї чарівної квітки подаруємо радість: скажемо одне одному комплімент і щось приємне.

 

  1. Послання

Дружня сім’я з острова Щастя передала послання, в якому говорить, що не може зустрітися з командами, бо на даний момент відправилися у подорож до Антарктиди, тому передає всім подарунки. (цукерки з посланням на кожній)

doc
Додано
16 лютого 2018
Переглядів
2255
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку