Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Виховна справа «Поведінка у школі»

Про матеріал

Виховна справа «Поведінка у школі». Мета: Закріплювати і розширювати знання учнів про правила поведінки у школі. Розвивати вміння застосовувати набуті знання практично. Виховувати свідому дисципліну, бажання виконувати правила і поводити себе зразково. Обладнання: герой-іграшка, ромашка, зелені і червоні карточки для гри.

Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ ВИХОВНОЇ СПРАВИ

 

Тема заняття:  Поведінка у школі

 

Мета. Закріплювати і розширювати знання учнів про правила поведінки у школі. Розвивати вміння застосовувати набуті знання практично. Виховувати свідому дисципліну, бажання виконувати правила і поводити себе зразково.

Обладнання: герой-іграшка, ромашка, зелені і червоні карточки для гри.          

 

Хід виховної справи

 

І. Організаційний момент

- Доброго дня діти!

                              Щоб виховна справа була наче казка,

                              Щоб чогось навчила вона вас,

                              Слухайте мене уважно,

                              І не гайте марно час.

-Сьогодні  на виховну справу до нас завітав ведмедик-Клаптик. Він буде спостерігати за вами впродовж виховної години

ІІ. Основна частина.

Тож сядьте рівненько, покладіть руки на парту, і слухайте мене уважно.

Отож, тема нашої виховної справи: « Правила для учнів». Давайте повторимо всі хором –«Правила для учнів».

                                   Ти проживаєш в суспільстві людському,

                                    Є порядки свої і закони у ньому,

                                    Правил багато, на все це зважай,

                                    Найголовніше, себе поважай.

-Що означає,діти,себе поважати, як ви це розумієте?

Себе поважати-це означає поводитися так, щоб із тебе брали приклад усі інші, щоб твоя поведінка викликала повагу і захоплення, а не осуд. Тоді люди будуть до тебе ставитися з повагою. А для цього треба знати правила поведінки і їх виконувати завжди і всюди. Правил існує багато,  але коли ти з ними ознайомишся, то зрозумієш, що майже всі ти виконуєш, бо мама з татом вдома, а вчителі у школі вимагають одного і тогож- правильної поведінки, щоб ти привчився змалку до порядку, а далі буде все просто.  Тому відразу звернемося до цих правил.

Щоб краще їх запам’ятати , нам допоможе квіточка-ромашка, але вона потребує  вашої допомоги-прикріпити пелюстки, бо був сильний вітерець  і розкидав їх. Допоможемо,діти, квіточці?( Так….)

Отож, я буду зачитувати вам правило, ми його будемо обговорювати,після того хтось буде виходити до дошки,і прикріплювати пелюсточку з правилом.

Отож, 1.На уроки приходь вчасно, ніколи не запізнюйся.

2. Поводься чемно, вітайся з учнями, вчителями,працівниками школи, батьками.

3. На  уроці не розмовляй, уважно слухай пояснення вчителя і відповіді учнів.

4.Не вигукуй, а підніми руку, коли, хочеш про щось сказати чи спитати.

5. На перерві не бігай, не кричи, а грайся з друзями в ігри. Не бийся і не штовхайся.

6. У роздягальні охайно вішай свої речі і не розкидай одяг дітей.

7.Бережи власне і шкільне майно, не псуй парти, стільці, стіни, двері-це твій дім.

8.Не псуй книжок-вони тобі дають знання.

9. Тримай у порядку своє робоче місце. Дотримуйся чистоти в класі, в школі.

10. В їдальні дотримуйся порядку і тиші, прибирай за собою посуд.

11.Правильно користуйся туалетом, поважай працю дорослих.

12.Не сідай на підвіконня і не залазь на вікно.

13.не принось у школу сторонніх предметів, які можуть бути причинною травматизму.

14.Не бігай по сходах, не влаштовуй на них забав, не з’їжджай з перил.

15.Старанно і наполегливо вчись, багато читай.

Ось ми і допомогли ромашці зібрати пелюсточки. Гарна ромашка вийшла, діти?

Ведмедик-Клаптик слідкує за вашою роботою і працьовитістю.

Бачу, ви вже трішки стомилися, і тому, щоб відпочити проведемо фізкультхвилинку. Перегляд фізкультхвилинки.

- Тепер наш Клаптик підготував для вас гру, яка називається « Мовчанка».( У вас на парті лежать карточки: зелені і червоні. Я буду зачитувати вам ситуації, якщо ви вважаєте, що вчинок правильний, то підніміть зелену карточку, а якщо неправильний- червону). Отож:

1. Учень запізнився на урок. Зайшов до класу, не привітався з вчителем, і без дозволу сів за парту. Чи правильно вчинив хлопчик?( Ні….)

2. У Оленки поганий настрій. Вона непривітна іде по коридору, зустрівши вчителя, опустила очі і не привіталась. Чи правильно зробила Оленка?(Ні…..)

3. Наталка, пообідавши в їдальні, занесла посуд і подякувала кухареві за смачний обід.( так..)

4. Сергійко, захотівши похвалитись перед однокласниками, своїм подарунком на день народження приніс до школи ніжю Чи правильно зробив хлопчик?( Ні…)

- Молодці, ви всі були дуже активними.

- Діти, що лежить у вас на партах?

- Як назвати все це одним словом?

-А для чого ви носите його до школи?

- Коли воно може зашкодити вашому здоровю?

- Запамятайте- ніколи не біжіть по класу чи по коридору з ручкою, олівцем, лінійкою, циркулем чи  косинцем – це дуже небезпечно, ти можеш впасти і поранити себе або когось іншого.

  •                     Як ставитися до книг?
  •                     Які є правила поводження з книгою? Правила поводження з книгою:
  1. Берегти книжку.
  2. Мити руки перед читанням.

З.Не писати на сторінках, не загинати куточків.

  1.               Не слинити пальців при гортанні сторінок.
  1. Загортати книжку.
  2. Зберігати книжку в шафі чи на полиці.

7.Підклеювати розірвану книжку.

 Зараз час для загадок прийшов.

1. Тоненьке, кругленьке,

    Серце чорненьке.

    Хто на слід його погляне,

    Той думку його вгадає.

                                       ( Олівець)

2. Чорний Іван, деревяний капкан, де носом проведе, там помітку прокладе.

                                                                                                         ( Олівець)

3. Худорлява і вертлява,

    На папір біжить у справах,

    Букви й знаки залишає,-

    У пеналі спочиває.

                                 ( Ручка)

4. В ньому ми вчимось писати,

    Віднімати, додавати,

    Одягається в клітинку,

    Чи в лінійчасту кофтинку.

                                               ( Зошит)

5. Порахує сантиметри,

    А як треба- міліметри,

    Рівно лінії проводить,

    З олівцем за ручку ходить.

                                                 ( Лінійка)

      6. Виводить букви і слова

Усім потрібна штучка

В руці виблискує здаля

Зручна учнівська…

( Ручка )

  1. Носики в нас кольорові:

Білі, чорні та бузкові;

Жовті й сині на кінці

Це звичайно…

( Олівці )

8.Пензлик, аркуш та вода…

Де ж малюнок? От біда

Що і ще забув я взяти

Щоб пейзаж намалювати?

( Фарби )

9.У портфелі є хатина –

Ручки там живуть, резинка,

Клей, лінійка, кутники –

Школярів помічники

( Пенал )

10.Цю з підручниками скриню

Я щодня ношу на спині

Як до школи прибігаю

То тоді її знімаю

( Портфель )

ІІІ. Заключна частина.

  • Отож, наше заняття підходить до завершення.
  • Давайте перевіримо, чи запамятали ви правила для учнів.
  • Хто може назвати?
  • Чи будете ви дотримуватись їх?

Ти проживаєш в суспільстві людському,

Без людей ти не зміг би прожить.

І хоч правил багато є в ньому,

Ти всі правила мусиш завчить,

Щоб поводитись гарно і чемно,

Та й здоровя, й життя зберегти,

З тим, хто правила знає, приємно

Спілкуватись і разом іти.

  • Молодці!!!!! Я думаю, що Клаптик дуже задоволений вашою роботою.
  • До побачення!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

Залишити відгук до розробки

Ця розробка бере участь у конкурсі «Класні керівники – супергерої». Її оцінювання доступне лише учасникам конкурсу. Деталі та умови участі.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!