План-конспект
пробного заняття з педагогічної практики
«Помічник класного керівника»
проведеного 06.02.2019 у 1-А класі
На тему «Дружба – це велика сила!»
Дата отримання теми 30.01.2019
Дата консультації 04.02.2019
Конспект затверджено: вчитель
методист
Оцінка за конспект: ___________________
Оцінка за проведення заняття:____________
Тема: Дружба – це велика сила!
Мета: навчити дітей знаходити спільну мову з однокласниками;
розвивати бажання виховувати позитивні риси характеру;
виховувати любов, повагу та бережне ставлення до друзів.
Обладнання: план-конспект, слайди
Використана література:
1. http://www.schoollife.org.ua
2. http://www.yrok.net.ua
3. https://naurok.com.ua
Хід заняття
1. Вступна частина
1.1. Організаційний момент.
- Доброго дня, діти, мене звати Марина Анатоліївна і сьогодні я проведу вам виховне заняття. Сідайте.
1.2. Повідомлення теми і мети заняття.
- Щоб дізнатись тему сьогоднішнього заняття послухаймо віршик.
Щоб могли ми гарно жити,
Треба вчитися дружити.
А не кидатись словами,
Щоб не стати ворогами.
І запам’ятай собі —
З другом легше у журбі.
Друг нас виручити може,
У біді він допоможе.
А як пісня, жарт чи сміх —
Радість ділиться на всіх.
Друг нас може захистити
Може з класом помирити.
Друг не стане кепкувати
І на людях нас повчати.
А як сварять всі навкруг —
Йде на захист справжній друг.
І ніколи не забудь!
Й ти для друга — вірним будь!
Й ще одне запам’ятай:
Друзів ти не забувай!
Знай, моя дитино мила,
Дружба — це велика сила!
Діти, тож яка тема сьогоднішнього заняття? (Дружба)
На вашу думку, що таке дружба?
А хто такий друг?
Так друг – це той з ким можна порадитись, поділитись секретом, людина, яка ніколи тебе не зрадить.
2. Основна частина
2.1. Гра «Яким повинен бути друг»
- А зараз ми з вами пограємо в гру «Яким повинен бути друг». Я буду вам говорити риси характеру якими має володіти друг. Якщо ви вважаєте що друг має володіти цими рисами то плескаєте в долоньки, якщо ні – просто нічого не робите. (Друг повинен бути: добрим, справедливим, злим, правдивим, ледачим, щирим, заздрісним, хорошим, жадібним, люблячим, привітним, агресивним, байдужим, чесним, чуйним)
- Молодці, ви всі чудово впорались з цим завданням!
2.2. Гра «Хто з ким дружить?»
- Діти, підніміть руку ті, в кого є найкращий друг чи подруга. От і в відомих героїв мультфільмів теж є кращі друзі. Давайте спробуємо відгадати, хто з ким дружить.
Крокодил Гена та …….(Чебурашка)
Карлсон та …….(Малюк)
Буратіно та ……(Мальвіна)
Вінні-Пух та ……(П’ятачок)
2.3. Робота з прислів’ями.
- Діти, перед вами початок і кінець прислів’я. Давайте спробуємо з’єднати їх так, щоб утворилось правильне прислів’я про дружбу.
Дружба – це найбільший скарб.
Річ краще нова, а друг – старий.
Друзі пізнаються в біді.
Людина без друга, як птах без крил.
2.4. Бесіда з проблемними ситуаціями.
- А зараз ми розглянемо ситуацію, де між друзями сталося непорозуміння.
У класі хтось розмалював парту. Коли класний керівник помітив це, почав вимагати від учня, який за нею закріплений, пояснень: хто і коли це зробив? Учень сказав: «Я знаю, хто розмалював парту, але не можу сказати тому, що не хочу зрадити друга. Я сам її вимию».
Скажіть, як би ви вчинили на місці учня, який розмалював парту?
Хіба справжній друг учинить так?
На вашу думку, хто має вимити парту?
2.5. Зачитування мирилочок.
- Досить часто таке буває, що ми сваримось з нашими друзями. Тому зараз ми з вами вивчимо чарівну мирилочку.
Досить лаятись і злитись!
Ну, давай скоріш миритись.
Геть, образа, відійди
Жде нас дружба, назавжди!
А які мирилочки знаєте ви?
3. Заключна частина
3.1. Підсумок заняття.
- Діти, як звати вашого найкращого друга і чому ви з ним дружите?
Що вам запам’яталось з сьогоднішнього заняття?
На цьому все. Дякую за увагу, ви всі великі молодці! До побачення!