Виховне заняття. Тема "Мистецтво танцю і ритму" для ГПД у класі

Про матеріал
Тема: "Мистецтво танцю і ритму" Виховне заняття для ГПД у 2 класі. діти вчаться слухати уважно музику і визначати особливості ритму. Оскількки, пісні дітям досить відомі, то вони готові слухати і відбивати ритм "цілком і повністю". В початковій школі дітей часто віддають на танці, але чи вміють діти відчувати музику. З цим конспектом ви можете перевірити...
Перегляд файлу

    Освітнє заняття

Тема: Мистецтво танцю і ритму

Мета:навчити учнів слухати музику; розвинути почуття ритму і вміти відбивати його; виховати позитивне ставлення до музики

Вид заняття: розвивальне (комбіноване заняття), гра

Обладнання: медіа-файли, звукова колонка

Ресурси: http://megaznaika.com.ua, https://lesya-muza.at.ua

Перебіг заняття:

  1. Організація групи.

На зеленім килимку,

Якось на поляні,

Закружляли у танку

Ягоди рум’яні.

 

Жовті й білі квіточки,

Вмившись чисто вранці,

Приєднались залюбки

До ягід у танці.

 

Танцював метелик ще,

Танцювали оси.

Тільки зайчик під кущем

Солодко спав босий.

  1. Повідомлення теми. Мотивація роботи.

Вчитель: Діти, підніміть руки, хто займається танцями.

А чи знаєте ви якісь види чи стилі танців?

(очікувані відповіді: спортивні, бальні, балет, вуличний танець, сучасний танець)

Отже, як ви вже зрозуміли, сьогодні ми говоримо про танці.

  1. Робота над темою заняття.

Вчитель: Діти, а давайте перевіримо як ви відгадуєте загадки.

  1. Як закружляє цей танець,

Як зачарує нас.

Всьому світу відомий

Ніжний віденський … (вальс)

(звучить мелодія Віденського вальсу)

  1. Всі герої вистави на сцені танцюють

Не співають, не грають і не малюють.

Ні для кого не секрет,

Звуть виставу цю … (балет)

(звучить музика Чайковського “Лускунчик”)

  1. Руки в боки, ноги в скоки,

Хлопці це танцюють так

Розкида їх на всі боки,

Йдуть навприсідки в … (гопак)

( Звучить гопак)

Фізкультхвилинка (під пісню “Ти танцюєш зі мною”)

  1. Малі дітки вибігли,

Друзів за собою витягли.

І на радість глядача

Станцювали … (ча-ча-ча)

(Звучить музика для чачача)

  1. Вовк з трояндою в зубах,

Лиска з блиском у очах,

В парі безперестанно,

Танцюють запальнеє ….(танго)

(Звучить музика для танго)

  1. Довго в норках всі сиділи,

Розім'ятись захотіли.

А на сцені справжній драйв,

Бо вони танцюють ...(джайв)

Фізкультхвилинка (під пісню “light up the world”)

Вчитель: Ритм - це чергування довгих і коротких звуків. Давайте спробуємо відбити ритм за допомогою долонь і ніг. (Вчитель показує ритм, діти слухають і намагаються повторити. З кожним разом ускладнюємо)

А давайте спробуємо відбити ритм під музику.

(We Will Rock You - мінус, Shawn Mendes – Senorita - мінус)

  1. Підсумки. Заохочення. Оцінювання роботи учнів.

Вчитель: А давайте перевіримо, що ви запам’ятали сьогодні. (Дітям в різному порядку вмикають музику для певних танців, вони мають назвати стиль танцю)

Які види танцю ми сьогодні розглядали?

Чи запам’ятали ви, що таке ритм?

Хто може підсумувати і сказати, що ж таке танець?

 

 

docx
Пов’язані теми
Музичне мистецтво, Виховна робота
Інкл
Додано
11 березня 2020
Переглядів
989
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку