Як виховувати? Хто має виховувати? Які існують підходи до виховання в різних країнах світу? Саме про це в даній презентації. Вона буде цікавою як для вчителів, так і для студентів.
Актуальні проблеми виховання особистості в сучасних умовах. Виховання – процес свідомого розвитку особистості. Виховання - це процес багатофакторного впливу на особистість ( сім’я, ЗМІ, ровесники). Т Виховання передбачає концентричність організації виховного процесу на індивідуума. Виховання - це процес довготривалий і безперервний. ( “ Все моє життя – це довгий виховний процес. ” Гельвецій)
Феномени школи Щетиніна Основу вих. системи складає общинний спосіб життя, що передбачає стремління до мети, спільні інтереси та ідеали , взаємна підтримка і допомога, висока організованість, що виключає такі поняття, як порушення дисципліни і правопорушення, уникання ницих людських пристрастей – паління і алкоголізму, злості, марнославства, заздрості і ненависті За всю історію історію існування школи – жодного випадку протиправних дій з боку вихованців
Алгоритм педагогічної підтримки Спортсмени: Задирака С. Дзябко С. ЖукО. Горбас Я. Художники : Абдула Є. Страшко Ю Поети: Дубина Д. Липка М. Дем’янова Ю Актори: Бурлуцька О. Семенюк Р. Страшко Ю Головенко А. Рєзнікова А. Співаки і танцюристи: Головенко А Самойлова Н. Прядка А. Рєзнікова А. Небайдужі : Ветошка Ю. Василенко Р. Мотіна Л. Дем’янова Ю У 10 - Б класі навчається 21 учень Малоактивний : Шаповалов Р, Карабут М.
“ Вірте в дитину . Вірити треба навіть тоді, коли опускаються руки, коли зробив усе, а нічого не виходить. Пам’ятайте, що доля дитини залежить тільки від вас. Якщо в дитину ніхто не вірить, вона стає безпорадною, їй ні на кого обіпертися, і ми обов’язково втрачаємо її.” Ш.О .Амонашвілі.