Виховні системи світу. Презентація для МО класних керівників або педради.

Про матеріал

Як виховувати? Хто має виховувати? Які існують підходи до виховання в різних країнах світу? Саме про це в даній презентації. Вона буде цікавою як для вчителів, так і для студентів.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ВИХОВНІ СИСТЕМИ СВІТУ

Номер слайду 2

Вчитель і проблема дисципліни або як прийнято відповідати на неприйнятну поведінку учнів…

Номер слайду 3

Актуальні проблеми виховання особистості в сучасних умовах. Виховання – процес свідомого розвитку особистості. Виховання - це процес багатофакторного впливу на особистість ( сім’я, ЗМІ, ровесники). Т Виховання передбачає концентричність організації виховного процесу на індивідуума. Виховання - це процес довготривалий і безперервний. ( “ Все моє життя – це довгий виховний процес. ” Гельвецій)

Номер слайду 4

Українська національна система виховання Рідна мова Рідна історія Природа рідного краю Національна символіка Національні традиції Фольклор Національне мистецтво Засоби реалізації національної системи виховання

Номер слайду 5

Виховна система О. А. Захаренка. Середовищнний підхід. Праця як найголовніша ланка виховної системи

Номер слайду 6

Виховна система українського коледжу ім. Сухомлинського “Я - киянин” Я - колежанин Я і сім’я Я і культура Я - людина “Я - громадянин” Цільові творчі програми: Навчальний заклад нового покоління – школа - клуб

Номер слайду 7

Феномени школи Щетиніна Немає класів і одновікових груп. Немає уроків , дзвоників , тем уроків Немає звичайних програм, підручників. Немає класних кімнат.

Номер слайду 8

Феномени школи Щетиніна Основу вих. системи складає общинний спосіб життя, що передбачає стремління до мети, спільні інтереси та ідеали , взаємна підтримка і допомога, висока організованість, що виключає такі поняття, як порушення дисципліни і правопорушення, уникання ницих людських пристрастей – паління і алкоголізму, злості, марнославства, заздрості і ненависті За всю історію історію існування школи – жодного випадку протиправних дій з боку вихованців

Номер слайду 9

Основи вих. системи Морально – духовний розвиток Прагнення до пізнання Праця Почуття прекрасного Фізична підготовка кожного Тут їх вчать мислити серцем , вирішувати розумом, створювати руками і всім життям

Номер слайду 10

Концептуальні положення.( За Р. Штейнером) Культ дитини. Культ свободи. Культ творчості. Культ здоров’я. Школа для всіх. Школа одного вчителя. Головне процес, а не результат.

Номер слайду 11

До 7 років “Я сам” З 7 до 14 – “Світ прекрасний” З 14 до 21 ”Пошук істини, рух до правди” Періоди людського життя Ключові поняття: Антропософія, Вільне виховання, головний урок, евритмія, епохальна методика, ритм

Номер слайду 12

Особливості: До 7 років – “Роби, що хочеш” Шкільні роки – час обмежень. “Бійся самотності – шукай групу”. “Незалежна особистість” - натура егоїстична, нелагідна.

Номер слайду 13

Основа відносин – взаємна залежність Навчання письму Майстерність віршування Борг вдячності батькам, родині, громаді Японська школа – школа самовираження людини

Номер слайду 14

Кластер скул – “справедливе суспільство”( 1974) Усі проблеми обговорюються на щотижневих зборах співтовариства. Органи самоврядування – адміністрація, учителі, батьки, учні. Укладення договору про дотримання прав і обов’язків кожного. Учителі і учні мають рівні права.

Номер слайду 15

Педагогічна підтримка Індивідуальна Групова Діагностика Пошук Проект Діяльність Рефлексія Гра (поч. школа) Проблемні групи КТС

Номер слайду 16

Педагогічна підтримка Навчальна угода Угода на умовах дитини Угода на умовах педагога Угода – співробіт ництво Угода – компроміс Навчання Дозвілля Спілкування Спосіб життя

Номер слайду 17

Алгоритм педагогічної підтримки Цільова творча програма “ Я можу”. Проекти “ Чупа - Чупс”, “ Лідер”, “Протидія корупції”. Тренінги, круглі столи, КТС. Оздоровчо – спортивні заходи.

Номер слайду 18

Алгоритм педагогічної підтримки

Номер слайду 19

Алгоритм педагогічної підтримки

Номер слайду 20

Алгоритм педагогічної підтримки Спортсмени: Задирака С. Дзябко С. ЖукО. Горбас Я. Художники : Абдула Є. Страшко Ю Поети: Дубина Д. Липка М. Дем’янова Ю Актори: Бурлуцька О. Семенюк Р. Страшко Ю Головенко А. Рєзнікова А. Співаки і танцюристи: Головенко А Самойлова Н. Прядка А. Рєзнікова А. Небайдужі : Ветошка Ю. Василенко Р. Мотіна Л. Дем’янова Ю У 10 - Б класі навчається 21 учень Малоактивний : Шаповалов Р, Карабут М.

Номер слайду 21

“ Вірте в дитину . Вірити треба навіть тоді, коли опускаються руки, коли зробив усе, а нічого не виходить. Пам’ятайте, що доля дитини залежить тільки від вас. Якщо в дитину ніхто не вірить, вона стає безпорадною, їй ні на кого обіпертися, і ми обов’язково втрачаємо її.” Ш.О .Амонашвілі.

ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
23 січня 2019
Переглядів
703
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку