Виховний план І семестр 7 клас
Виховний план підходить не тільки для 7 класу, а і для 5 і 6 класів, а також, можливо, для 8 і 9 класів.
Виховний план розроблено дуже детально. Кожен місяць відповідає певній тематиці.
Також передбачені заходи в рамках тижнів безпеки. Враховані важливі історичні та мистецькі події.
У виховних заходах не менше 4-5 пунктів.
Форми роботи різноманітні: тренінги, квести, акції, ярмарки, уроки милування природою, уроки-роздуми, зустрічі за круглим столом, кіно-уроки та багато ін.
Кожного тижня передбачена індивідуальна робота з учнями (не менше 2 пунктів), заходи з охорони життя і здоров я (не менше 2 пунктів), робота з (не менше 2 пунктів).
ВЕРЕСЕНЬ Місячник здоров’я |
Затверджую Заступник директора з ВР______________ /_______________/ «_____» серпня 20___ року |
||||
Дата |
Основні виховні заходи |
Індивідуальна робота |
Заходи з охорони життя і здоров’я |
Робота з батьками |
|
01.09 – 07.09 |
1. Свято знань 2. Урок-мандрівка «Європейські цінності в українському майбутньому» 3. Ярмарок підручників 4. Акція «Подаруй бібліотеці книгу» 5. «Спортивний день»
|
Групова бесіда «Учусь оцінювати себе сам» (прізвища учнів) |
1. Провести вступний інструктаж 2. Бесіда «Правила поведінки в школі»
|
1. Зустріч з батьками «Готовність дитини до школи» 2. Пам’ятка батькам шестикласників |
|
10.09 – 14.09 |
Тиждень безпеки дорожнього руху 1. Тренінг «Знай і люби правила дорожнього руху» 2. Квест «Країна знань» 3. Рольова гра «Ми у дорозі» 4. Взяти участь у конкурсі «Моє рідне місто» 5. Тренінг «Спорт – це здоров’я» |
1. Завести і допомогти учням в оформленні «Зошита моїх досягнень» (прізвища учнів) 2. Залучити учнів до участі у предметних конкурсах (прізвища учнів) |
1. Бесіда «Дорожній рух та безпека» 2. Контроль за прогулянками на перерві |
1. Засідання батьківського комітету «Підготовка до нового навчального року» 2. Пам’ятка батькам «Чим допомогти дитині» |
|
17.09 – 21.09 |
1. Тренінг «Мій клас» (заняття 1) 2. Взяти участь в виставці «Дари осені» 3. Підготовка до шкільного ярмарку 4. Година спілкування «Людина починається з добра» (За В.О. Сухомлинським) |
1. Заняття з моральної орієнтації «Заміна негативних думок про себе на позитивні» (прізвища учнів) 2. Бесіда «Організація харчування» (прізвища учнів |
1. Бесіда «Правила поведінки пішохода» 2. Контроль за гарячим харчуванням |
1.Залучення батьків до організації та проведення шкільного ярмарку 2. Індивідуальна бесіда «Соціальні та психологічні проблеми дитячої агресії та її наслідки» |
|
24.09 – 28.09 |
1. Виховний захід «Правильне харчування та здоровий сон – запорука міцного здоров’я» 2. Урок милування природою «Краса осені» 3. Взяти участь у спортивному святі «Разом до перемоги» 4. Диспут «Бути здоровим – це актуально»
|
1. Гра-вправа «Впевнена в собі» (Загнибіда К.) 2. Анкета «Мої очікування і побоювання» (прізвища учнів) |
1. Бесіда «Особиста гігієна запорука здоров’я» 2. Контроль за провітрюванням класу |
Батьківські збори: - «Труднощі дитини у школі» - «Взаємодопомога батьків та класного керівника» |
|
ЖОВТЕНЬ Місячник естетичного виховання |
Затверджую Заступник директора з ВР______________ /_______________/ «_____» серпня 20___ року |
Дата |
Основні виховні заходи |
Індивідуальна робота |
Заходи з охорони життя і здоров’я |
Робота з батьками |
01.10 – 05.10 |
1. Година спілкування «Трагедія Бабиного Яру» 2. День вишиванок 3. Зустріч за круглим столом «Талановиті митці» 4. Підготовка до Дня захисника України
|
1. Анкетування «Мої цінності» (прізвища учнів) 2. Індивідуальна бесіда з питань навчання (прізвища учнів) |
1. Бесіда «Правила протипожежної безпеки» 2. Контроль за вологим прибиранням |
1. Індивідуальні бесіди з батьками дітей, у яких труднощі у навчанні 2. Рейд-відвідування під девізом «День у сім’ї школяра» |
08.10 – 12.10 |
Декада музики та образотворчого мистецтва «Таланти квітнуть серед нас» 1. Майстер-клас «Народна творчість» 2. Взяти участь у загальношкільному конкурсі «Зошит посміхається» 3. Взяти участь в презентації дитячих робіт «Хобіландія – країна твоїх захоплень» 4. Урок-занурення «Світові шедеври» |
1. Заняття з моральної орієнтації «Як вмикається настрій» (прізвища учнів) 2. Перевірити стан підручників (прізвища учнів) |
1. Бесіда «Правила поведінки в небезпечних та надзвичайних ситуаціях» 2. Контроль за провітрюванням класу |
Батьківські збори: - конференція «Умови успішного виховання дитини» |
15.10 – 19.10 |
1. Година спілкування «Українські народні ремесла» 2. Квест «Арт, дизайн та світ мистецтва» 3. Бесіда «Таємниці шедеврів світового мистецтва» 4. Заочна подорож в музеї мистецтв 5. Майстер-клас «Роби зі мною, роби як я»
|
1. Індивідуальні бесіди стосовно виконання д\з 2. Заняття з моральної орієнтації «Заміна негативних думок про себе на позитивні» (прізвища учнів) |
1. Бесіда «Безпека людини вдома, надворі, в позашкільному закладі» 2. Контроль за гарячим харчуванням |
Конференція «Три покоління під одним дахом. Проблеми спілкування»
|
22.10 – 26.10 |
1. Майстер-клас «Від ремесла до творчості» 2. Взяти участь у спортивному святі «Козацькі забави» 3. Єдиний день музики 4. Урок-панорама «Природа у творах мистецтва» |
1. Індивідуальні консультації з предметів з учнями, які не встигають 2. Групова бесіда «Учусь оцінювати себе сам» (прізвища учнів) |
1. Бесіда «Безпека під час осінніх канікул» 2. Інструктаж про правила поводження під час осінніх канікул |
Засідання батьківського комітету про підсумки роботи за І півріччя |
ЛИСТОПАД Місячник превентивного виховання |
Затверджую Заступник директора з ВР______________ /_______________/ «_____» серпня 20___ року |
||||
Дата |
Основні виховні заходи |
Індивідуальна робота |
Заходи з охорони життя і здоров’я |
Робота з батьками |
|
29.10 – 02.11 |
1. Тренінг «Мій клас: психологічний клімат колективу» (заняття 2) 2. Урок-роздум «Корисні та шкідливі звички» 3. Взяти участь у конкурсі малюнків «Молодь за здоровий спосіб життя» 4. Патріотичний репортаж «Краса та велич державних символів»
|
1. Залучення учнів до участі в предметних конкурсах (прізвища учнів) 2. Бесіда «Роль самоосвіти у розвитку здібностей» (прізвища учнів) |
1. Бесіда «Правильне харчування та здоровий спосіб життя» 2. Контроль за вологим прибиранням |
1. Індивідуальні консультації з батьками з питань навчання з вчителями предметникам 2. Тренінг з групою батьків «Травматизм дітей» |
|
05.11 – 09.11 |
Тиждень безпеки життєдіяльності 1. Година спілкування «Допоможи собі сам» 2. Зустріч за круглим столом «Я – часточка природи» 3. Тренінг «Наші права на щасливе дитинство» 4. Ціннісне ставлення до суспільства і держави. Мозковий штурм «Я маю право»
|
1. Групова година спілкування «Мій зовнішній вигляд» (прізвища учнів) 2. Анкетування «Взаєморозуміння. На чому воно ґрунтується» |
1. Бесіда «Як запобігти трагічним наслідкам пожеж» 2. Контроль за провітрюванням класу |
1. Батьківській лекторій «Допомога може бути різною» 2. Індивідуальна консультація з батьками з питань навчання учнів |
|
12.11 – 16.11 |
1. Тренінг «Мій клас: конфлікти» (заняття 3) 2. Тренінг «Мої права та права інших» 3. Уявна мандрівка «Сторінками Червоної книги» 4. Урок-звіт «Ми ведемо здоровий спосіб життя»
|
1. Рольова гра «Культура поведінки» (прізвища учнів) 2. Перевірити стан підручників (прізвища учнів) |
1. Бесіда «Постава школяра запорука здоров’я» 2. Контроль за гарячим харчуванням |
Тренінг «Як виявити і розвинути здібності дитини» |
|
19.11 – 23.11 |
1. Година спілкування «Дружба» 2. Веселковий день 3. Диспут «Мої трудові обов’язки в школі і вдома» 4. Урок-репортаж «Молодь обирає здоров’я» |
1. Заняття з моральної орієнтації «Вмій протистояти шкідливому впливові» (прізвища учнів) 2. Групова бесіда «Учусь оцінювати себе сам» (прізвища учнів) |
1. Бесіда «Безпека людини при користуванні газом» 2. Контроль за провітрюванням класу |
1. Групова бесіда з батьками дітей, у яких є негативні оцінки. 2. Індивідуальна бесіда з батьками «Якщо дитина сором’язлива» |
|
ГРУДЕНЬ
|
Затверджую Заступник директора з ВР______________ /_______________/ «_____» серпня 20___ року |
||||
Дата |
Основні виховні заходи |
Індивідуальна робота |
Заходи з охорони життя і здоров’я |
Робота з батьками |
|
26.11 – 01.12 |
1. Година спілкування «Правильне харчування та здоровий сон» 2. Сюжетна гра «Як розвивати пам’ять» 3. Урок милування природою «Перші дні зими» 4. Кіно-урок «Як уникнути обмороження» 5. Година спілкування «Я хочу сказати своє слово» (Творчий шлях В.О. Сухомлинського)
|
1. Заняття з моральної орієнтації «Як вмикається настрій» (прізвища учнів) 2. Бесіда «Організація харчування» (прізвища учнів) |
1. Бесіда «Профілактика ГРВІ і грипу» 2. Контроль за вологим прибиранням |
Батьківські збори: «Про значення домашніх завдань в навчальному процесі» |
|
03.12 – 07.12 |
1. Майстер-клас «Прикраси до Нового року» 2. Джинсово-вишиваний день 3. Виготовлення новорічних ялинок 4. Урок-пошук «Профілактика вірусних захворювань»
|
1. Консультації з різних предметів з учнями, які мають «2» 2. Виконання з ними д/з |
1. Бесіда «Як запобігти трагічним наслідкам ожеледиці» 2. Контроль за гарячим харчуванням |
1. Індивідуальні консультації батьків з вчителями-предметниками 2. Тренінг з групою батьків «Травматизм дітей» |
|
10.12 – 14.12 |
1. Майстер-клас «Новорічні прикраси» 2. Просвітницький тренінг «Хочеш бути щасливим – будь ним» 3. Прес-бесіда «Новий рік у різних країнах» 4. Урок-фантазія «Якби я був Дідом морозом»
|
1. Розмова з мерією класу «Про святкування Нового року» 2. Перевірити стан підручників (прізвища учнів) |
1. Бесіда «Правила поведінки під час масових заходів» 2. Контроль за провітрюванням класу |
1. Групова бесіда з батьками дітей, у яких є негативні оцінки. 2. Рейд-відвідування під девізом «День у сім’ї школяра» |
|
17.12 – 21.12 |
1. Година спілкування «Традиції Нового року» 2. Прикрашення класної кімнати 3. Новорічний ранок 4. Виховна гра «Зустрічаємо Новий Рік»
|
1. Анкетування «Мої цінності» (прізвища учнів) 2. Анкета «Мої очікування і побоювання» |
1. Бесіда «Безпека під час зимових канікул» 2. Інструктаж про правила поводження під час зимових канікулах |
Залучення батьків до прикрашання класу до Нового року |
|