Виховний захід "День авіації та космонавтики"

Про матеріал
Розробка позакласного заходу для учнів 5-9 класів. День авіації та космонавтики
Перегляд файлу

Виховний захід :             «День космонавтики та авіації»

Для учнів 5-9 класів

 

C:\Users\User\Desktop\день космонавтики\detskie-oboi-fantaziya-rebenok.jpg

Підготувала

вчитель фізики та математики

Корбун Любов Миколаївна

 

Тема: День космонавтики та авіації

Мета: ознайомити учнів з історією святкування Всесвітнього дня авіації і космонавтики, ознайомити з космічними тілами, планетами; розвивати творчі здібності, мислення, знання про космос, фізичні основи польоту; прививати цікавість до пізнання космічних просторів; активізувати набутий словниковий запас; ознайомити з історією святкування  Всесвітнього дня авіації і космонавтики, ознайомити з  біографією першого космонавта Ю.О.Гагаріна, розвивати  творчі здібності, увагу, логічне мислення, пам’ять, знання про космос, основи польоту, прививати цікавість до пізнання космічних просторів; розширяти кругозір учнів.

Компетентності:

  • Спілкування державною мовою;
  • Компетентності в природничих науках і технологіях
  • Інформаційно-цифрова
  • Соціальна
  • Екологічна грамотність та здорове життя

         Предметні:

  • Мотиваційна
  • Світоглядна

 

Обладнання: проектор, комп’ютер, відеоролики, квиток на Марс, гімнастичний обруч, зображення небесних тіл.

Епіграф: « Героям космічної ери,

                                                        Вершителям слави, чудес.

                                У Всесвіт розчинено двері,

                                                        Розірвано пітьму небес».

 

 

Перебіг заходу

Вчитель: Добрий день, шановні здобувачі освіти. Сьогодні - 12 квітня весь світ відзначає День космонавтики та авіації. Це свято з'явилось на честь першого польоту у космос людини і тим самим воно підкреслює нестримне бажання людства до пізнання нових знань.

Тож і ми сьогодні з вами познайомимось з тою людиною, яка ж першою побувала в космосі, хто був задіяний при підготовці до даного польоту в космос.

Чи готові ви до подорожі в космос? Якщо так, то запрошую вас на наш космічний корабель.

Ну, що «поїхали»?

Вчитель: Перш ніж ми почнемо давайте скажемо, а що ж таке космос?

 

Асоціативний кущ

 

 

 

 

 

 

 

 

Перегляд відеоролику https://www.youtube.com/watch?v=VRQnJY3QQ5A

Вчитель: Ось такий він космос! Людина вже його частково підкорила. Але чи справді людина була першою? Ні, першими були звіри. Можливо ви знаєте які?

Перегляд відеоролику https://www.youtube.com/watch?v=ZrXxYHpfZms

Вчитель: Чи знаєте ви чому саме сьогодні – 12 квітня ми святкуємо це свято? У цей день, 12 квітня, у 1961 році громадянин СССР старший лейтенант Юрій Олексійович Гагарін на космічному кораблі "Восток" уперше в світі здійснив орбітальний політ навколо Землі, відкривши епоху пілотованих космічних польотів. Він здійснив один виток довкола земної кулі, який тривав 108 хвилин.

Перегляд відеоролику https://www.youtube.com/watch?v=aYXiUL9aPSw

Учень 1. Відомо , що Юрій Гагарін

                У дійсність мрію втілив.

                Героєм справжнім став він

                 І в космос політ здійснив.

 

 Учень 2. Пишаємось сином відважним,

                 Продовжимо діло його

                 Злетімо к зіркам недосяжним

                 Доб’ємось в житті ми всього.

 

Ведучий: Чудовим вираженням міжнародного співробітництва в освоєнні Всесвіту, пізнанні його таємниць став політ українського космонавта Леоніда Каденюка на борту американського корабля «Шатл», який стартував 19 листопада 1997 року.  Цей політ тривав 16 діб.

Леонід Каденюк взяв з собою у політ Державний прапор України, «Кобзар» Т. Г. Шевченка, касети з записами пісень Назарія Яремчука, Софії Ротару, Павла Дворського , капсулу із рідною землею.

Перегляд відеоролику https://www.youtube.com/watch?v=e3Vt-ox-YBo

Ведучий: А чи мріяв хтось із вас стати космонавтом? Запрошуємо майбутніх космонавтів перевірити чи готові вони до польоту в космос, адже кожен космонавт проходить підготовку.

Ведучий: Ми маємо перевірити наскільки ви готові до невагомості. Хто з вас знає що це таке?

(За перемогу в конкурсі учні отримують зображення ракет)

Конкурс 1: Тренування до невагомості

Завдання - Поставити ніжки одна перед одною так, щоб п'ятачка торкалася носочка другою ніжки, заплющити очі і розставити прямі руки в сторони. Потім за командою ведучого учні мають кожною рукою по черзі торкатися кінчика носа. Хто перший не втримає рівновагу, тобто поставить другу ніжку вбік - той програв.

 

Конкурс 2:   Вікторина

  1. Як називається спеціальний  одяг космонавтів?  (Скафандр)
  2. Як називається природний супутник Землі?  (Місяць)
  3. Назвіть перших космонавтів – розвідників.(Миші, кролики, собаки)
  4. Як звали перших собак – космонавтів? (Лайка, Білка, Стрілка)
  5. Якої породи були собаки – космонавти? (Дворняжки)
  6. Хто був першою людиною, що полетіла в космос? (Ю. А. Гагарін)
  7. Перша жінка космонавт. (В.Терешкова)
  8. Американський космонавт, що першим, висадився на Місяці?

 (Н. Армстронг)

 

Конкурс 3: Рольова гра «Парад планет»

Кожен учень отримує картку з назвою одного з небесних тіл  Сонячної системи (Сонце, Венера, Земля, Сатурн, Нептун, Уран, Марс, Місяць, Юпітер, Меркурій). Картка кріпиться до обідка на голові.

Завдання учасників розмістити кожне небесне тіло на своє місце відносно Сонця.

А далі покажемо невеличку рольову казку.

Казка  «Чия система»

У велику безмежному Всесвіті жили собі 10 небесних тіл.(планети стоять вишикувавшись). Сонце випромінювало своє тепло та світло. Меркурій та Венера засмагають .

А Земля радісно говорить : «Це світло і тепло для вас, мої любі мешканці! Я для вас затримаю його негативний вплив озоновим шаром, і дам частину його ,щоб збагатити ваш організм вітаміном D».  Марс потайки заздрить Землі, що та має мешканців.

Юпітер вихваляється своїми розмірами, а Сатурн навпаки хоче схуднути, все кільце крутить. Уран та Нептун вже посиніли від холоду, адже сонячне світло і тепло до них практично не доходить.

І лише Місяць переймається тим як догодити Землі, адже вона його єдина подруга. Хотів він якось підійти до неї поближче, то на  Землі трапляються біди. А образившись, відійшов подалі , то теж біда.  Він хотів бути таким же величним як і Сонце. Кожного дня він був пригнічений тим, що він не може випромінювати своє світло як і Сонце, а лише відбиває сонячне світло.

Одного дня він наважився і сказав Землі «Я йду від тебе, я тобі не потрібен. В   тебе вистачає і Сонячного світла» Земля нічого не відповіла.

 Наступного дня Місяць приймав до себе гостя.

Це був Ніл Армстронг -перша людина на Місяці. Місяць люб’язно прийняв землянина.  Він зрозумів що не важливо якого ти розміру, гарячий ти чи холодний, а головне бути завжди відкритим для інших, розуміти ,що обов’язково ти комусь потрібний.

 

Конкурс : «Художник»

Ми всі любимо нашу планету. Космонавти з космосу бачать її маленькою синьої-зеленою кулею. Нашим учасникам потрібно намалювати з закритими очима нашу Землю такою, яку бачать її космонавти.

Конкурс «Папірець»

У космонавта повинні бути сильні легені. Зараз ми це перевіримо. Потрібно по 2 гравця з кожної команди. Гравці повинні подихом перемістити папірець.

 

 

Ведуча: Підрахуйте, будь ласка, кількість ракет які ви отримали.

Переможець отримує квиток на Марс

Билет на Марс. | Пикабу

Вчитель: Ви всі просто молодці! Із вас можуть вийти видатні космонавти. А можливо хтось відкриє нову планету, хтось стане першою людиною, яка висадиться на Марсі! А можливо в когось навіть буде свій будиночок на Місяці, куди він чи вона зможе літати на вихідні як на дачу! Пам'ятайте, все в ваших руках! Не бійтеся фантазувати! З днем Космонавтики вас!

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Козар Олена Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Фізика, Позакласні заходи
Додано
11 травня 2020
Переглядів
1947
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку