Виховний захід "День дружби для дітей з особливими потребамм молодшого шкільного віку"

Про матеріал
Демонстрація методики організації та проведення колективної творчої справи «День Дружби» в роботі соціального педагога щодо виховання співдружності класів школи в колективній творчій діяльності.
Перегляд файлу

 «Виховний захід День дружби» (критерий деятельностный: межличностная комуникация)

Мета: створення атмосфери колективу

Етап 1. «День Дружби». Програма першого етапу включає оформлення школи, виставку робіт на тему «Портрет мого друга», майстерня дитячої організації «Дружок», проведення акції «Наші гарячі серця!» (З—4-ті класи), творчу робот «Мій кольоровий друг», конкурс  «Заспіваймо разом!». Усі матеріали збирають та оформляють учні, черговий актив дитячої організації. Виробляються стіннівки, організуються виставки. Екскурсоводи дитячої організації організують подорож Країною Дружби. Майстерня «Дружок» працює протягом тижня. Учні вчаться виготовляти з паперу песиків, щоб подарувати один одному. Оформляють рекламну стіннівку «Дружок», у якій публікують інструкцію з виготовлення паперового песика.

З кольорових кульок учні роблять маленьких людей — «своїх друзів» так, як вони їх уявляють, складають розповідь про кольорових повітряних друзів.

Етап 2. «День Дружби в Країні «Промінці». Демонстрація методики організації та проведення колективної творчої справи «День  Дружби» в роботі соціального педагога щодо виховання співдружності класів школи в колективній творчій діяльності. На цьому етапі творчі групи дитячої організації  працюють над оформленням школи, малюють стіннівки, оформлюють виставки, здійснюють опитування учнів та вчителів школи, готують подарунки для гостей. Організовують свою роботу вожатський загін та група екскурсоводів, яка складає текст екскурсії. Наведено орієнтовний сценарій подібного заходу.

— Добрий день. Шановні гості!

— Вас вітає Дитяча організація «Промінці»!

— Ласкаво просимо!

— Наша школа велика й красива. У ній цілих 13 класів, у яких навчаються понад 400 учнів. Ми дружні, веселі, активні.

— У нас дуже хороші вчителі: освічені, талановиті, мудрі, енергійні, творчі, старанні.

— У школі крім учителів-класоводів працюють викладачі різних предметів: фізичного виховання, музики, англійської, німецької мови тощо. Наші вчителі навчають нас різних наук, щоб ми отримали міцні знання. Ми вчимося спілкуватися, дружити, допомагати одне одному.

— У школі є їдальня, спортивний та святковий зали, класи іноземної мови, музики, медичний кабінет.

  Учні нашої школи об'єднані в дитячу організацію «Промінці».

  Ми живемо дружно, яскраво й дуже цікаво. Протягом року в нас буває багато різноманітних заходів. Усі вони надзвичайно захопливі.

— У дитячій організації працює декілька загонів: вожатський загін, група оформлювачів, пісенний клуб, майстерня «Подарунок другу», творчі групи «Літопис нашого життя», «Кореспондент».

  Усі справи ми робимо разом, колективно: кожен клас виконує завдання для будь-якого заходу, — так ми робимо цікаві дружні свята в дитячій організації.

  Ми дуже любимо наші загальні збори на яких ми граємо, співаємо, спілкуємося та дякуємо одне одному за турботу. Наші збори — це маленькі свята дружби.

— Дозвольте подарувати вам невеличку екскурсію казковою Країною «Промінці».

— Ми не можемо вас відпустити без подарунків. Тому пропонуємо вам трохи попрацювати. Усміхніться! Нехай цей час стане для Вас приємним відпочинком!

Підбиття підсумків : «Що ми робили на сьогоднішньому занятті»?

Учасники по черзі продовжують фразу: «Сьогодні я дізнався (відчув)…»

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Сценарії
Інкл
Додано
4 грудня 2023
Переглядів
96
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку