Виховний захід "Добро починається з тебе!"

Про матеріал
Виховний захід 2 клас. Тема: Добро починається з тебе Мета: познайомити учнів із загальнолюдськими цінностями, моральними чеснотами; допомогти учням усвідомити, що чуйного, доброзичливого ставлення потребують усі; викликати негативне ставлення до байдужості; розвивати потребу робити добро у повсякденному житті, не чекаючи винагороду; виховувати патріотичні почуття; почуття милосердя, доброти.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

ВИХОВНИЙ ЗАХІД

Тема: «Добро починається з тебе»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проведений вихователем групи продовженого дня

Цукило А.С.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Енергодар 2021

 

Тема: Добро починається з тебе

Мета: познайомити учнів із загальнолюдськими цінностями, моральними чеснотами; допомогти учням усвідомити, що чуйного, доброзичливого ставлення потребують усі; викликати негативне ставлення до байдужості; розвивати потребу робити добро у повсякденному житті, не чекаючи винагороду; виховувати патріотичні почуття; почуття милосердя, доброти.

Очікувані результати: виховати бажання підтримати ближнього у скрутну хвилину; сформувати в класі доброзичливі стосунки.

Найвродливіша музика душі - це доброта.

(Ромен Роллан)

Хід виховного заходу

І. Організаційний момент

  • Діти, а що означає слово доброта?
  • Давайте з вами звернемося до словничка і дізнаємося, що ж таке доброта.

Словничок

Добро.

1. Усе позитивне в житті людини, що відповідає її інтересам, бажанням, мріям, благо, позитив; протилежне – лихо, зло.

2. Добра, корисна справа, вчинок.

3. Задоволення, яке хто-небудь відчуває від певного становища, певних обставин.

4. Сукупність належних кому-небудь речей, предметів, цінностей; майно.

Доброта.

1.Чутливе ставлення до людей.

2.Привітність, ласка, прихильність.

Милосердя – добре, співчутливе, ставлення до когось.

ІІ. Оголошення теми і мети заходу

Сьогодні ми будемо вчитися бути добрими.

  • Чи важлива риса доброти в людини?
  • А вам хочеться бути добрими?

ІІІ. Основна частина

Вправа «Мозковий штурм»

  • Треба самому робити добро чи чекати  поки попросять?
  • До кого можна бути добрим?
  • На що схожа доброта?
  • Якими  фарбами й  звуками можна  описати доброту?
  • Дізнаємось як би ви вчинили в таких ситуаціях.

Гра «Гарячий стілець»

 - Як ви будете поводитися у таких випадках?

 1. Бабуся захворіла, і я...

 2. Впала сестричка і плаче, і я...

 З. Маленький братик не може заснути, і я...

 4. Мама втомлена прийшла з роботи, і я...

 5. Наближається мамине свято, i я

 6. Тато майструє шосе у майстерні, і я

 7. Однокласник пiдвiв тебе, i я...

 8. Друг робить зауваження, і я...

 9. Товариш просить сказати неправду, і я…

 10. Товариш просить дати списати домашнє завдання, і я…

- Діти чого ми навчилися, виконавши цю вправу?

Гра «Клубок чарівнихслів»               

  У кожного з дітей нитка. Вчительпропонуєнамотати на клубочок нитку ізчарівнихслів. Починаєвчитель.

126dae9815ee2cd0280ad5e899e54507––  Осьякийклубочокчарівнихслів ми отримати. Діти, дійсновідцихчарівнихслів наше життястає на краплинкурадіснішим. Отже:

Кажімобільшедобрихслів.Знайомим, рідним, друзям.                                      

Зупинка «Найдобріша,  найтурботливіша людина».

Бесіда про маму.

- А хто, як ви гадаєте, є найдобрішою та найтурботливішою людиною у родині? (Мама)

- Як вона піклується про вас?

- Як ви піклуєтесь про свою матусю. Як допомагаєте у домашніх справах?

images Учитель. У вас на партах є паперові сердечка. Потрібно замалювати його різними кольорами: червоний – сім’я, жовтий - друзі, фіолетовий – школа, зелений – природа, блакитний – тварини. Частини  зафарбованого можуть різнитися за розмірами.(Діти зафарбовують сердечка)                         

  • Діти, погляньте на свої сердечка, вони різнокольорові, це означає, що вашому серці багато добра та любові. Давайте будемо ділитися з усіма.

Зупинка «Дерево Доброти».

Діти, великих добрих справ ви ще не зможете зробити, але у світі є і невеличкі добрі справи, які ми зможемо виконати. Тож давайте пообіцяємо.

Вихователь прикріплює плоди на дерево.

Інтерактивнатехнологія  «Сонечко добра»

  • Діти, погляньте чого не вистачає у нашого сонечка, щоб воно засяяло?

   На промінчикахнаписанідобрі і поганівчинки. Для добра ми будемовибиратитількидобрівчинки. І тоді наше сонечкозасяє і ми станемодобріші.

  • 1757Тож які є добрі вчинки?

Зупинка «Дружба»

    Учитель. Є різніцінності в житті. Та сильнішавідбурі, міцніша за сталь – дружба. Скільки б іграшок, книжок, розваг у вас не було, та без справжнього друга сумно й нецікаво. А кого можнаназватисправжнім другом?

   Мабуть того, хтодарує нам свою любов, допомагає в скрутнухвилину, з ким хочетьсяподілитися і радістю, і смутком, хтозавждивислухає і зрозуміє. З другом завждицікавопограти в захопливугру, прочитати книжку, поділитисятаємницею. Справжній друг є завждиміцною опорою для нас.

  На парті у вас є сонечко маленьке сонечко, з чарівними промінчиками доброти, напишіть імена тих, з ким ви б хотіли поділитись своїми чарівними промінчиками. Ці чарівніпромінчикидоброти,прямуютьвідвашогосерця.                                                                  

     Притуліть «сонечко» до свогосерця, щобвоноувібралонайкращіпочуттялюбові і відірвіть промінчик і подаруйте.

 І нехай завжди в нашомукласіпанують мир, дружба, злагода. Якщо  ми весело і дружно долатимемонезгоди, радітимемоуспіхам кожного, то наше шкільнежиття буде цікавим і радісним.

V.Підсумок

- Що таке добро?

- Чи потрібно творити добро?

- Для кого ми можемо робити добро?

- Ви повинні пам’ятати: на все хороше, що для вас робиться людьми, треба відповідати теж добром, виявляти увагу, чуйність до дорослих, однолітків, та молодших і так само бути добрими до тварин та природи.

 

 

 

 

 

docx
Додано
19 квітня 2022
Переглядів
213
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку