Виховний захід. Година відпочинку "Казка, що ожила"

Про матеріал

Матеріал заходу призначений для роботи з дітьми з особливими потребами - захід проводився в групі 1-го класу школи -інтернату для дітей з вадами розумового розвитку.

Перегляд файлу

 

Година відпочинку  «КАЗКА,ЩО ОЖИЛА»

МЕТА:вчити дітей виразно розповідати казки,уважно слухати,відтворювати зміст казки за запитаннями,інтонаційно передавати мову дійових осіб. Розвивати творчі (акторські) здібності дітей, мислення,мовлення,пам’ять. Виховувати любов до читання,позитивне ставлення до навчання.

ОБЛАДНАННЯ:набор фігурок до казки «Ріпка»,збірка казок, головні убори та елементи костюмів  для міні-вистави.

ХІД ЗАХОДУ.

І.ОРГ.МОМЕНТ.

ІІ.ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ.

         По дорозі  бігла мишка.

          У торбинці несла книжку,

          Ту торбинку я знайшла,

          В нашу школу принесла.

Діти,подивіться,яка гарна ця книга казок!А ви хочете довідатися,що всередині неї,які казочки живуть?

Отже,сьогодні ми подорожуємо казками,а на якій казці зробимо зупинку,ви відгадайте самі:

      На городі виростала , сили набиралась.

      А потім достигла,великою стала,

      Став дід тоді гукати:

      -Час нашу красуню рвати! (ріпка)

ІІІ.ОСНОВНА ЧАСТИНА.

1.Актуалізація опорних знань «Наші улюблені казки».

Отже,діти,ми вирушаємо в подорож сторінками чарівної книги казок. Там живуть ваші улюблені казки,а які саме, зараз разом відгад  

         Хто тікав від діда й баби.

          Не сидів він на вікні,

          А зустрівся із звірями

          І співав усім пісні?      (Колобок)

-Хто спік Колобка?  З чого спечений Колобок?  Що трапилось з Колобком?  Кого зустрів Колобок?  Чому лисиця з’їла Колобка?

  Молодці,діти! А ось – наступна казка.

         Що за хатка є у лісі,

         Вся ворушиться,дрижить,

         Де не взявсь-кабан біжить,

         Тут і вовк є,і ведмідь.

         Й кожен в хатці хоче жить.

         Так вже тісно їм усім-

         Ось-ось-ось  порветься дім!      (Рукавичка)

 - Хто загубив рукавичку?  Де він її загубив?  Хто перший знайшов рукавичку?  Хто ще жив у рукавичці?  Що сталося з рукавичкою?

-Які ще цікаві  казки  ви пам’ятаєте? А  які  з них  є вашими улюбленими?

  Дуже добре,  діти!Засиділися ми з вами в царстві казки! Щось не хочеться сидіти-треба трохи відпочити.

  ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА:

У країні казочок

Жив веселий колобок.

Разом з ним усі звірятка

Вишикувались на зарядку.

Похитали головою.

Раз-притупнули ногою.

Руки вгору піднесли.

Трішки ними потрясли.

Нахилились вліво,вправо,

Та цього іще замало.

Руки вгору,руки вниз,

Раз-присіли,піднялись.

Головою похитали

Й працювати знов почали.

2.Робота з  казкою  «РІПКА»

А тепер,діти,знову звернемося до нашої чарівної книги казок і знайдемо у ній казку «Ріпка»

 (Вихователь читає казку,вибірково деякі рядки читають діти. Можливе читання по ролям.)

Питання за змістом казки:

- Що посадив дід?  Яка виросла ріпка?  Коли ріпка достигла,кого покликав дід тягнути ріпку?  Скільки героїв допомагало тягнути ріпку?

3.Казка «Ріпка» в міні - ляльковому театрі.

  Дивіться,діти,які чарівні казкові герої  завітали до нас у гості. Назвіть їх,будь ласка!

(Вихователь виставляє на стіл фігурки казкових героїв у довільному порядку)

А давайте,діти,подивимось,чи правильно вишикувалися наші герої ? Ні? Чому?

-Хто допоможе нашим казковим героям стати правильно та розповість всім казку?

(діти розповідають казку і розставляють фігурки казкових героїв у потрібному порядку)

4.Граємо в казку «Ріпка» - казка, що ожила.

 а)Розподіляємо ролі.

 б)Вибираємо та  одягаємо головні убори та елементи костюмів  героїв  казки .

 в)Відтворюємо казку. Діти за бажанням можуть відтворити казку кілька разів, помінятися ролями. Можна запропонувати дітям придумати власний хід та фінал  казки.

IV. Підсумки заходу.

 

docx
Пов’язані теми
Позашкільна освіта, Виховна робота
Інкл
Додано
14 травня 2018
Переглядів
631
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку