Дунаєвецька ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 - це гармонійне поєднання класичних підходів до навчання та виховання з передовими методиками сучасності, молодості і досвіду, інтелекту й інтелігентності, любові й вимогливості, взаємодопомоги й толерантності з урахуванням потреб часу.
Це майстерня, де формується думка підростаючого покоління. Треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє.
Раді вас вітати
В нашій школі,
Школі – здоров’я, творчості та успіху.
громадянин України»
І щоб не бути загнаним в куток.
Вишукують наші вчителі методи щоденно,
Щоб різнобічним й кращим був урок.
Вже з маличку з комп"ютером на "ти".
Справжнісінькі маленькі ерудити,
Яким учитись треба і рости.
6. Тож на уроках тренінги, змагання,
Мізкові штурми, груповий проект -
Інтерактивні методи навчання,
Які приносять бажаний ефект.
7. Хоч здібності всі учні різні мають,
Потрібен в цьому правильний підхід.
Різнорівневі завдання тут виручають
І роздаткові картки йдуть у хід.
8. Учитись і рости в сім”ї
Найкраще для дитини
А в школі в нас шкільна сім”я.
Об’єднана в родини.
9. Ми родина:
- Калинова
- Барвінкова
- Веселкова
- І квіткова
-Соняшникова
- Мандрівлива
- І Бджолина
- Діамантова росина
- Нас об’єднує єдина –
Зоряна шкільна родина.
10. Ми дружно живемо
Про здоров’я дбаємо
І друзям раді всі
І радо їх стрічаємо.
1. Ми всі одна сім”я
Ми всі – одна родина
У нашім спільнім «Я»-
Частинка України.
ПІСНЯ Н. Май «Україна»
2. В школу ходимо щодня
Здобувать міцні знання.
Та не можна забувати
Про здоров’я власне дбати.
3. Про фізичне, соціальне
Про психічне і моральне .
Бо здоров’я, любі друзі, в світі – головне
А здоровий і веселий – щастя не мине.
4. Щоб була розумна думка
І весела вдача,
Доброта і щире серце
Ось яка задача.
5. Є в нас знані дзюдоїсти,
Знамениті футболісти
Хоч малі – та добре знаєм
Спорт – здоров’я зберігає.
6. На уроках – фізхвилинки,
На перервах – веселики.
На свята – веселі старти,
На канікулах – в Карпати.
7. У всьому наставники є в нас чудові,
Творчі й завзяті, мудрі і добрі.
З ними нам труднощі легко долати,
Здоровими й сильними в школі зростати.
8. Щоб оминали тривоги і біди,
Ми дружно з’їдам сніданки й обіди.
Не чіпси, не «Фанту», не жуйку й мівіну,
А борщ, і вареники, і вітаміни.
9. Тому ми веселі і завжди у формі
І в нас в організмі процеси всі в нормі.
Ось подивіться, шановні дорослі,
Як нам комфортно у рідній школі.
КАРЛСОН: У формі, у нормі….
А ось у мене норма, це 8 дечок пиріжків з яблучним повидлом!
До речі із їдальні уже доносяться запаморливі запахи.
А я – найголовніший в світі винищувач пиріжків з яблучним повидлом і для моєї
норми їх якраз не вистачає.
К.М. В нашій школі не тільки пиріжками пахне, а ще у нашій школі впроваджуються
здоров”язберігаючі технології на уроках та перервах. Ось подивись на нас, які ми стрункі, веселі і здорові. Тому що ми займаємось спортом, танцями Запрошуємо і тебе приєднатися до нашої родини.
КАРЛСОН: А покажіть, що ви вмієте?
К.М. Тебе і наших гостей хочемо здивувати танцем.
ТАНЕЦЬ КАРЛСОНІВ
КАРЛСОН: Мені сподобалось, як ви танцюєте і я вирішив залишитись у вашій школі.
К.М. Запрошуємо вас відвідати наші класи-родини.