Виконала вчитель біології
Годованець Тетяна Юріївна
Квест – гра «Зустріч птахів»
Мета:
* ознайомити всіх учнів з перелітними птахами нашої місцевості;
формувати в дітей науковий світогляд; розвивати уважність, пізнавальний інтерес, логічне мислення, формувати уміння працювати з додатковою літературою, навички роботи в груп;
*виховувати любов до птахів та екологічну культуру.
Обладнання: картки із завданнями
Опис гри: Гра передбачає проходження двома командами учнів 5 зупинок. На першій зупинці діти отримують завдання, виконавши його правильно, переходять до наступної зупинки. Перемагає та команда, яка швидко пройде всі зупинки
Вікова категорія: 5 клас
Хід гри
Слова ведучого:
Квест – це спортивно-розважальна та інтелектуально-командна гра, команди змагаються одна з одною за перемогу, переміщаються від станції до станції і виконують завдання. Цей квест присвячений птахам, які повертаються до нас з теплих країв. Мета команд – виконати всі завдання першими і здобути перемогу
Для успішного просування команд вперед і подолання перешкод на окремих етапах дійте почергово і дотримуйтеся правил.
Правило 1. Застосовуйте при виконанні завдань вашу енергію та креативність! У вас все вийде, рухайтеся далі і перемагайте!
Правило 2. Відвідуйте станції суворо за порядком, написаним у вашому маршрутному листі. На виконання кожного із завдань вам дається до 10 хв.
Правило 3. Не сперечайтеся з суддями та їх помічниками!
Правило 4. Не консультуйтеся з членами іншої команди, не заважайте та не допомагайте іншій команді. Це змагання, тому завдання кожної команди – перемогти! За порушення цього правила команду можуть відправити на перший етап змагань чи дискваліфікувати.
Бажаємо успіхів!
Локація 1. «Шифрограма»
Ваше завдання, скласти із літер, які зустрічаються в рядку лише один раз слово, яке відповідає назви птаха.
А |
Б |
Т |
Л |
Б |
А |
І |
Т |
Ц |
І |
Ц |
||||
Д |
Є |
Ф |
К |
В |
К |
В |
Є |
Д |
Е |
Ф |
||||
Л |
С |
О |
Ч |
М |
О |
Р |
М |
С |
Ч |
Р |
||||
У |
З |
Я |
Е |
В |
Щ |
В |
З |
У |
Я |
Щ |
||||
Н |
И |
М |
Ж |
Б |
Н |
Б |
Ж |
И |
К |
М |
||||
А |
Л |
П |
Ю |
Г |
Ш |
Г |
Ш |
Л |
Ю |
П |
||||
Відповідь: Лелека
А |
Б |
Т |
З |
Б |
А |
І |
Т |
Ц |
І |
Ц |
||||
Д |
Є |
Ф |
К |
В |
К |
В |
Є |
Д |
О |
Ф |
||||
З |
С |
О |
Ч |
М |
О |
Р |
М |
С |
Ч |
Р |
||||
Е |
З |
Я |
У |
В |
Щ |
В |
З |
Е |
Я |
Щ |
||||
Н |
И |
М |
Ж |
Б |
Н |
Б |
Ж |
И |
Л |
М |
||||
Я |
Л |
П |
Ю |
Г |
Ш |
Г |
Ш |
Л |
Ю |
П |
||||
Відповідь: Зозуля
Локація 2. «Історичний калейдоскоп»
І команда
1)Християни вважали, що цей птах є символом Святого Духа . Він приносить щастя, спокій та лад. ( Голуб)
2) Ця подія трапилася в ІV ст.. до н.е., коли гальські племена оголосили війну Риму, розгромивши їхнє військо та спаливши Вічне місто. Але частина жителів, що зуміла врятуватися, заховалась у фортеці на неприступному пагорбі Капітолії. Гали, знайшовши таємну стежку, пізньої ночі піднялися на вершину пагорба і почали форсувати мури фортеці. Охоронці на цей час поснули і слід було чекати біди але їх врятували ………. (Гуси)
ІІ команда
1)Цей птах був символом борця – одинака, довголіття в повній силі. (Орел)
2) Розповідають, що коли Див створив землю, він хотів скликати всіх небесних богів, щоб ті помилувалися на його справу. Кликав він їх і втомився. Тоді він взяв камінчик і кинув до самого неба. У вишині камінчик перетворився на маленьку пташку, яка дзвінко заспівала – і привернула увагу богів. Що це за пташка? (Жайворонок)
Локація 3. «Математична швидкість»
І команда
Швидкість польоту лелеки - 47, 8 км/год, а швидкість вітру 7, 3 км/год. Знайти швидкість птаха за вітром і проти вітру.
Відповідь: за вітром 55,1км/год; проти вітру 40,5 км/год
ІІ команда
Швидкість польоту ластівки - 61,2 км/год, а швидкість вітру 4, 7 км/год. Знайти швидкість птаха за вітром і проти вітру.
Відповідь: за вітром 65,9 км/год; проти вітру 56,5 км/год
Локація 4. «Кмітливість»
З даних літер скласти назви перелітних птахів
І команда
ВЙАОЖОРКОН, ВІЛСАКТА, ИГСУ
Відповідь: ЖАЙВОРОНОК, ЛАСТІВКА, ГУСИ
ІІ команда
АКЧАК, ЯЧАПЛ, УЬРЕЖАВЛ
Відповідь: КАЧКА, ЧАПЛЯ, ЖУРАВЕЛЬ
Локація 5. «Загадкова країна»
Розгадування кросворда
П |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Т |
|
|
||||||||||||||||
|
|
А |
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
Х |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||
|
|
И |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Відповідь:
П |
Л |
И |
С |
К |
А |
|||||||||||||||||||||
г |
о |
р |
и |
х |
в |
і |
с |
Т |
к |
а |
||||||||||||||||
ш |
п |
А |
к |
|||||||||||||||||||||||
м |
у |
Х |
о |
л |
о |
в |
к |
а |
||||||||||||||||||
к |
р |
И |
ж |
е |
н |
ь |
||||||||||||||||||||
Закінчення квесту.
Після збору команд судді підводять підсумки, оголошують результати.
Переможці нагороджуються грамотами.
Використана література:
w. alatyr-history. club.
birdsoverus. blogspot. com 2013/
budtech. in. ua >yaki-ptahy-prylitay
uk.m.wikipedia.org>wiki>