Річний план роботи асистента вчителя (5 клас)

Про матеріал
Річний план роботи асистента вчителя за 2022/2023 навчальний рік. (5 клас) У плані зазначені теми бесід з учнем, теми консультацій, бесід з батьками та теми вебінарів для самоосвіти.
Перегляд файлу

«ПОГОДЖЕНО»

Заступник директора

з навчально- виховної роботи

.

 

__________________

«   » вересня 2022 р.

 

«ПОГОДЖЕНО»

Директор

 

__________________

 

«   » вересня 2022 р.

 

 

 

 

 

Річний план роботи

асистента вчителя

Стрепетової Юлії Валеріївни

на 2022/2023 навчальний рік

 

 

Дата

Організаційна та навчально-корекційна робота

Співпраця  з учителями-«предметниками», класним керівником, практичним психологом, соціальний педагогом

Робота з батька ми громадськістю

Методична та самоосвітня робота

Робота

 з документацією

Аналіз проведеної роботи

1 семестр

01.09-02.09

Психологічна готовність  та адаптація дитини до шкільного процесу.

Перший урок «Ми українці: честь і слава незламним»

Індивідуальні консультації з класним керівником щодо роботи з дітьми з ООП

Співпраця з фахівцями ІРЦ

Ознайомлення з Методичними рекомендаціями щодо організації інклюзивного навчання в закладах освіти у 2022/2023 навчальному році

Складання річного плану роботи, графіка робота та плану самоосвіти на 2022/2023 навчальний рік.

 

05.09- 09.09

Розвиток довільної та активної уваги, пам’яті, уяви, дрібної моторики. Бесіда «Безпечний шлях від дому до школи»

Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником,  практичним психологом, соціальним педагогом

Ознайомлення батьків з ІНП та ІПР.

Укладання базової документації. Підготовка журналів

Складання ІПР.

 

12.09-16.09

Розвиток емоційно-вольової сфери та загальних інтелектуальних здібностей дитини. Бесіда «Професія вчитель та асистент вчителя»

Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником,  практичним психологом, соціальним педагогом

Співпраця з батьками та громадськістю

Облаштування інклюзивного простору для навчання

Збір додаткових даних, внесення до ІПР

 

19.09-

23.09

Формування уваги, сприймання, пам’яті. Бесіда «Важливість доброзичливого спілкування з однокласниками»

Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником,  практичним психологом, соціальним педагогом

Консультація з батьками «Інклюзивна освіта- елемент сучасної школи»

Опрацювання фахової літератури «Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі»

Ведення щоденника спостережень

 

26.09-30.09

Формування комунікативних навичок та вмінь. Бесіда «Культура здорового способу життя в умовах пандемії»

Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником,  практичним психологом, соціальним педагогом

Організаційна робота з батьками.

Перегляд вебінару «Успішне вчителювання – прості рецепти на щодень»

Складання портфоліо учня

 

03.10- 07.10

Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Бесіда «правила поводження з вибухонебезпечними предметами»

Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником,  практичним психологом, соціальним педагогом

Консультація

з батьками «Правила поведінки в умовах воєнного стану»

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Збір нових даних, внесення до портфоліо.

 

10.10-14.10

Розвиток пізнавальних, психічних процесів: пам’яті, уваги, мислення. Бесіда «День захисника України»

Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником,  практичним психологом, соціальним педагогом

Рекомендації батькам щодо корекції тривожності дитини.

Залучення дитини з ООП до всіх класних та загальношкільних свят та урочистостей

Аналіз роботи (активність, включення, результатив-   ність дитини з ООП на уроках)

 

17.10- 21.10

Формування комунікативних вмінь та навичок, розвиток емоційної сфери. Бесіда «Правила безпечної поведінки під час осінніх канікул »

Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником,  практичним психологом, соціальним педагогом

Консультування батьків «Про емоційний стан учня та батьків»

Перегляд вебінару «Ситуація успіху: основні поняття, сутність, технологічні аспекти. Інклюзивна практика» ТОВ «Всеосвіта»

Дослідження динаміки розвитку пізнавальних процесів.

 

31.10- 04.11

Формування навичок співпраці. Бесіда «Толерантне та гуманне спілкування»

Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником,  практичним психологом, соціальним педагогом

Проведення анкетування батьків

Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури, блогів асистентів вчителів

Спостереження за поведінкою учня, навчанням та стосунками між учнями під час уроку.

 

07.11- 11.11

Формування комунікативних навичок і вмінь. Бесіда «Правила поведінки в школі та на уроці»

Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником,  практичним психологом, соціальним педагогом

Співпраця з батьками

Опрацювання фахової літератури «Теорія і практика інклюзивної освіти»

Аналіз роботи (активність, включення, результатив-ність дитини з ООП на уроках)

 

14.11- 18.11

Розвиток пам’яті. Активізація емоційної сфери. Бесіда «Розмова про Ковід»  

Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником,  практичним психологом, соціальним педагогом

Організаційна робота з батьками.

Прослуховування вебінару на сайті ТОВ «Всеосвіта»

 «Дитяча самооцінка: формуємо, підтримуємо, розвиваємо»

 

Заповнення щоденника спостережень

 

 

21.11- 25.11

Розвиток спостережливості, образного та словесно-логічного мислення Обговорення успішності учня з ООП.

Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником,  практичним психологом, соціальним педагогом

Залучення  батьків до шкільного життя

Проходження курсів підвищення кваліфікації

Внесення нових даних до портфоліо

 

28.11- 02.12

Розвиток емоційно-вольової та когнітивної сфери.

Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником,  практичним психологом, соціальним педагогом

Консультування батьків «Особливості

 взаємодії дітей в інклюзивному класі»

Залучення дитини з ООП до всіх класних та загальношкільних свят та урочистостей

Аналіз роботи (активність, включення, результатив-ність дитини з ООП на уроках)

 

05.12- 09.12

Формування навичок співпраці та уміння працювати за зразком. Бесіда «Українські свята та їх значення»

Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником,  практичним психологом, соціальним педагогом

Організаційна робота з батьками

Робота з методичною літературою. «Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі»

Спостереження за стосунками між учнями на уроці та під час перерви

 

12.12- 16.12

Формування навичок встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. Бесіда «Розвиток самостійності учня- запорука успіху у шкільному житті»

Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником,  практичним психологом, соціальним педагогом

Залучення  батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей

Прослуховування вебінару на сайті ТОВ «Всеосвіта . «Рефлексія на уроці: важливість, ефективність, ідеї. 14 рефлексивних вправ»

 

 

Внесення нових даних до портфоліо

 

19.12- 23.12

Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті та уваги. Бесіда «Правила поведінки на зимових канікулах»

Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником,  практичним психологом, соціальним педагогом

Обговорення  результатів ( успіхів та здобутків учня за 1 семестр).

Ознайомлення із методичним посібником: «10 речей, про які хотіла б вам сказати дитина з ООП».

Заповнення індивідуально-го навчального плану за І семестр

 

2 семестр

09.01- 13.01

Формувати вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. Бесіда «Мої враження від зимових канікул»

Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником,  практичним психологом, соціальним педагогом

Консультування батьків

Залучення дитини з ООП до всіх класних та загальношкільних свят та урочистостей

Спостереження за стосунками між учнями на уроці та під час перерви

 

16.01- 20.01

Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті та уваги. Значення книг

Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником,  практичним психологом, соціальним педагогом

Організаційна робота з батьками

Аналіз та вдосконалення методів навчально- виховної роботи

Внесення нових даних до портфоліо

 

 

23.01- 27.01

Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда «День Соборності України»

Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником,  практичним психологом, соціальним педагогом

Консультація з батьками «Особлива дитина серед нас»

 

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури

Заповнення щоденника спостережень

 

30.01- 03.02

Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вміння взаємодіяти. Бесіда «Правила поведінки в школі та на уроці»

Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником,  практичним психологом, соціальним педагогом

Співпраця з батьками

Прослуховування вебінару на сайті EdEra-SmartOsvita

«Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами»

 

Аналіз роботи (активність, включення, результатив-ність дитини з ООП на уроках)

 

06.02- 10.02

Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда «Культура нашого мовлення»

Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником,  практичним психологом, соціальним педагогом

Консультація з батьками

Використання інтернет-ресурсів

EdEra-SmartOsvita.

Портал превентивної освіти .

Дія. Цифрова освіта

 

Оцінювання психофізичного розвитку дитини

 

13.02- 17.02

Розвиток пам’яті, просторового сприйняття, мислення. Бесіда «Здоров’я – найбільший скарб у житті»

Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником,  практичним психологом, соціальним педагогом

Організаційна робота з батьками

Перегляд статей у фахових журналах

Спостереження за стосунками між учнями на уроці та під час перерви

 

 

20.02- 24.02

Розвиток вміння погоджувати свої дії з іншими. Активізація емоційно-вольової сфери. Бесіда «Всі перемоги  в житті починаються з перемоги над собою»

Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником,  практичним психологом, соціальним педагогом

Співпраця з батьками

 

 

Аналіз та вдосконалення індивідуального навчального плану

Заповнення щоденника спостережень

 

27.02- 03.03

Розвиток пізнавальних процесів. Бесіда «Формування здорового способу життя»

Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником,  практичним психологом, соціальним педагогом

Співпраця з батьками. Практичне заняття «Грайте разом з дитиною»

Опрацювання додаткової фахової літератури для підвищення власного професійного рівня

Аналіз роботи (активність, включення, результатив-ність дитини з ООП на уроках)

 

06.03- 10.03

Розвиток навичок співпраці та уміння працювати за зразком. Бесіда «Кобзар у моєму житті»

Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником,  практичним психологом, соціальним педагогом

Залучення  батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей

 

«Професійне зростання педагога: нові можливості та інструменти»

ТОВ «Всеосвіта»

 

Внесення нових даних до портфоліо

 

13.03- 17.03

Розвиток емоційно-вольової сфери та загальних інтелектуальних здібностей дитини. Бесіда «Книга у сім’ї»

Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником,  практичним психологом, соціальним педагогом

Організаційна робота з батьками. Обмін досвідом «Ви – питаєте, ми - відповідаєте»

Ознайомлення з посібником «Інклюзивне навчання за нозологіями»

Спостереження за стосунками між учнями на уроці та під час перерви

 

20.03- 24.03

Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Бесіда «Безпека на весняних канікулах»

Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником,  практичним психологом, соціальним педагогом

Співпраця з батьками

Залучення дитини з ООП до всіх класних та загальношкільних свят та урочистостей

Аналіз роботи (активність, включення, результатив-ність дитини з ООП на уроках)

 

03.04- 07.04

Формування комунікативних навичок, вмінь взаємодії. Бесіда «Тлумачний словник ввічливих слів»

Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником,  практичним психологом, соціальним педагогом

Проведення анкетування та тестування батьків

Прослуховування вебінару на порталі превентивної освіти.

 «Протидія булінгу у дитячому середовищі»

 

Внесення даних до щоденника спостереження

 

10.04- 14.04

Розвиток пізнавальних процесів. Бесіда «Співчуття – перший крок до людяності»

Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником,  практичним психологом, соціальним педагогом

Інформація батькам «Щоб дитина росла здоровою та міцною»

Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури, блогів асистентів вчителів

Доповнення портфоліо інформацією

 

17.04- 21.04

Розвиток логічного та образного мислення та уяви. Бесіда «Будь природі другом»

Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником,  практичним психологом, соціальним педагогом

Організаційна робота з батьками

Опрацювання додаткової фахової літератури для підвищення власного професійного рівня

Спостереження за стосунками між учнями на уроці та під час перерви

 

24.04- 28.04

Розвиток емоційно-вольової сфери та загальних інтелектуальних здібностей дитини Бесіда «Чорнобильська трагедія»

Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником,  практичним психологом, соціальним педагогом

Консультація з батьками «Батьківський авторитет у вихованні дитини»

Перегляд навчально- методичного посібника.             Н. М. Дятленко. Асистент учителя в інклюзивному класі

Заповнення щоденника спостережень

 

01.05-05.05

Розвиток пам’яті, мислення, мовлення, дрібної моторики. Бесіда «Спілкуємося та діємо»

Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником,  практичним психологом, соціальним педагогом

Поради батькам «Як уникнути агресивної поведінки дитини»

 

Прослуховування вебінарів на сайті «На урок»

Аналіз роботи (активність, включення, результатив-ність дитини з ООП на уроках)

 

08.05- 12.05

Розвиток пізнавальних процесів комунікативної сфери. Бесіда « Ніхто не забутий,ніщо не забуте»

Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником,  практичним психологом, соціальним педагогом

Консультація з батьками «Вирішення проблем, які виникли під час навчального процесу»

Залучення дитини з ООП до всіх класних та загальношкільних свят та урочистостей

Спостереження за стосунками між учнями на уроці та під час перерви

 

15.05- 19.05

Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. Бесіда «Доброта велика сила»

Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником,  практичним психологом, соціальним педагогом

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей

Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури, блогів асистентів вчителів

Внесення нових даних до портфоліо

 

22.05-26.05

Розвиток пам’яті, мислення, мовлення, дрібної моторики.. Бесіда “Природні дива”.

Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником,  практичним психологом, соціальним педагогом

Ознайомлення батьків з результатами роботи та навчання дитини за 2022/2023 навчальний рік

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Моніторинг навчального розвитку учня за 2 семестр та рік

 

29.06- 02.06

Розвиток емоційно-вольової сфери та загальних інтелектуальних здібностей дитини Бесіда «Правила поводження на літніх канікулах».

Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником,  практичним психологом, соціальнимпедагогом

Підведення підсумку роботи за рік. Рекомендації щодо літнього відпочинку дитини

Аналіз проведеної роботи. Створення презентації

Заповнення індивідуально-го навчального плану та щоденника спостережень учня

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Сукмановська Наталія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Дубинець Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
3 липня 2023
Переглядів
11416
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку