«ПОГОДЖЕНО» Заступник директора з навчально- виховної роботи .
__________________ « » вересня 2022 р.
|
«ПОГОДЖЕНО» Директор
__________________
« » вересня 2022 р.
|
Річний план роботи
асистента вчителя
Стрепетової Юлії Валеріївни
на 2022/2023 навчальний рік
Дата |
Організаційна та навчально-корекційна робота |
Співпраця з учителями-«предметниками», класним керівником, практичним психологом, соціальний педагогом |
Робота з батька ми громадськістю |
Методична та самоосвітня робота |
Робота з документацією |
Аналіз проведеної роботи |
|
1 семестр |
|||||||
01.09-02.09 |
Психологічна готовність та адаптація дитини до шкільного процесу. Перший урок «Ми українці: честь і слава незламним» |
Індивідуальні консультації з класним керівником щодо роботи з дітьми з ООП |
Співпраця з фахівцями ІРЦ |
Ознайомлення з Методичними рекомендаціями щодо організації інклюзивного навчання в закладах освіти у 2022/2023 навчальному році |
Складання річного плану роботи, графіка робота та плану самоосвіти на 2022/2023 навчальний рік. |
|
|
05.09- 09.09 |
Розвиток довільної та активної уваги, пам’яті, уяви, дрібної моторики. Бесіда «Безпечний шлях від дому до школи» |
Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником, практичним психологом, соціальним педагогом |
Ознайомлення батьків з ІНП та ІПР. |
Укладання базової документації. Підготовка журналів |
Складання ІПР. |
|
|
12.09-16.09 |
Розвиток емоційно-вольової сфери та загальних інтелектуальних здібностей дитини. Бесіда «Професія вчитель та асистент вчителя» |
Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником, практичним психологом, соціальним педагогом |
Співпраця з батьками та громадськістю |
Облаштування інклюзивного простору для навчання |
Збір додаткових даних, внесення до ІПР |
|
|
19.09- 23.09 |
Формування уваги, сприймання, пам’яті. Бесіда «Важливість доброзичливого спілкування з однокласниками» |
Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником, практичним психологом, соціальним педагогом |
Консультація з батьками «Інклюзивна освіта- елемент сучасної школи» |
Опрацювання фахової літератури «Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі» |
Ведення щоденника спостережень |
|
|
26.09-30.09 |
Формування комунікативних навичок та вмінь. Бесіда «Культура здорового способу життя в умовах пандемії» |
Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником, практичним психологом, соціальним педагогом |
Організаційна робота з батьками. |
Перегляд вебінару «Успішне вчителювання – прості рецепти на щодень» |
Складання портфоліо учня |
|
|
03.10- 07.10 |
Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Бесіда «правила поводження з вибухонебезпечними предметами» |
Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником, практичним психологом, соціальним педагогом |
Консультація з батьками «Правила поведінки в умовах воєнного стану» |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
Збір нових даних, внесення до портфоліо. |
|
|
10.10-14.10 |
Розвиток пізнавальних, психічних процесів: пам’яті, уваги, мислення. Бесіда «День захисника України» |
Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником, практичним психологом, соціальним педагогом |
Рекомендації батькам щодо корекції тривожності дитини. |
Залучення дитини з ООП до всіх класних та загальношкільних свят та урочистостей |
Аналіз роботи (активність, включення, результатив- ність дитини з ООП на уроках) |
|
|
17.10- 21.10 |
Формування комунікативних вмінь та навичок, розвиток емоційної сфери. Бесіда «Правила безпечної поведінки під час осінніх канікул » |
Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником, практичним психологом, соціальним педагогом |
Консультування батьків «Про емоційний стан учня та батьків» |
Перегляд вебінару «Ситуація успіху: основні поняття, сутність, технологічні аспекти. Інклюзивна практика» ТОВ «Всеосвіта» |
Дослідження динаміки розвитку пізнавальних процесів. |
|
|
31.10- 04.11 |
Формування навичок співпраці. Бесіда «Толерантне та гуманне спілкування» |
Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником, практичним психологом, соціальним педагогом |
Проведення анкетування батьків |
Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури, блогів асистентів вчителів |
Спостереження за поведінкою учня, навчанням та стосунками між учнями під час уроку. |
|
|
07.11- 11.11 |
Формування комунікативних навичок і вмінь. Бесіда «Правила поведінки в школі та на уроці» |
Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником, практичним психологом, соціальним педагогом |
Співпраця з батьками |
Опрацювання фахової літератури «Теорія і практика інклюзивної освіти» |
Аналіз роботи (активність, включення, результатив-ність дитини з ООП на уроках) |
|
|
14.11- 18.11 |
Розвиток пам’яті. Активізація емоційної сфери. Бесіда «Розмова про Ковід» |
Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником, практичним психологом, соціальним педагогом |
Організаційна робота з батьками. |
Прослуховування вебінару на сайті ТОВ «Всеосвіта» «Дитяча самооцінка: формуємо, підтримуємо, розвиваємо»
|
Заповнення щоденника спостережень |
|
|
21.11- 25.11 |
Розвиток спостережливості, образного та словесно-логічного мислення Обговорення успішності учня з ООП. |
Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником, практичним психологом, соціальним педагогом |
Залучення батьків до шкільного життя |
Проходження курсів підвищення кваліфікації |
Внесення нових даних до портфоліо |
|
|
28.11- 02.12 |
Розвиток емоційно-вольової та когнітивної сфери. |
Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником, практичним психологом, соціальним педагогом |
Консультування батьків «Особливості взаємодії дітей в інклюзивному класі» |
Залучення дитини з ООП до всіх класних та загальношкільних свят та урочистостей |
Аналіз роботи (активність, включення, результатив-ність дитини з ООП на уроках) |
|
|
05.12- 09.12 |
Формування навичок співпраці та уміння працювати за зразком. Бесіда «Українські свята та їх значення» |
Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником, практичним психологом, соціальним педагогом |
Організаційна робота з батьками |
Робота з методичною літературою. «Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі» |
Спостереження за стосунками між учнями на уроці та під час перерви |
|
|
12.12- 16.12 |
Формування навичок встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. Бесіда «Розвиток самостійності учня- запорука успіху у шкільному житті» |
Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником, практичним психологом, соціальним педагогом |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей |
Прослуховування вебінару на сайті ТОВ «Всеосвіта . «Рефлексія на уроці: важливість, ефективність, ідеї. 14 рефлексивних вправ»
|
Внесення нових даних до портфоліо |
|
|
19.12- 23.12 |
Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті та уваги. Бесіда «Правила поведінки на зимових канікулах» |
Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником, практичним психологом, соціальним педагогом |
Обговорення результатів ( успіхів та здобутків учня за 1 семестр). |
Ознайомлення із методичним посібником: «10 речей, про які хотіла б вам сказати дитина з ООП». |
Заповнення індивідуально-го навчального плану за І семестр |
|
|
2 семестр |
|||||||
09.01- 13.01 |
Формувати вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. Бесіда «Мої враження від зимових канікул» |
Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником, практичним психологом, соціальним педагогом |
Консультування батьків |
Залучення дитини з ООП до всіх класних та загальношкільних свят та урочистостей |
Спостереження за стосунками між учнями на уроці та під час перерви |
|
|
16.01- 20.01 |
Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті та уваги. Значення книг |
Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником, практичним психологом, соціальним педагогом |
Організаційна робота з батьками |
Аналіз та вдосконалення методів навчально- виховної роботи |
Внесення нових даних до портфоліо |
|
|
23.01- 27.01 |
Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда «День Соборності України» |
Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником, практичним психологом, соціальним педагогом |
Консультація з батьками «Особлива дитина серед нас»
|
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Заповнення щоденника спостережень |
|
|
30.01- 03.02 |
Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вміння взаємодіяти. Бесіда «Правила поведінки в школі та на уроці» |
Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником, практичним психологом, соціальним педагогом |
Співпраця з батьками |
Прослуховування вебінару на сайті EdEra-SmartOsvita «Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами»
|
Аналіз роботи (активність, включення, результатив-ність дитини з ООП на уроках) |
|
|
06.02- 10.02 |
Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда «Культура нашого мовлення» |
Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником, практичним психологом, соціальним педагогом |
Консультація з батьками |
Використання інтернет-ресурсів EdEra-SmartOsvita. Портал превентивної освіти . Дія. Цифрова освіта
|
Оцінювання психофізичного розвитку дитини |
|
|
13.02- 17.02 |
Розвиток пам’яті, просторового сприйняття, мислення. Бесіда «Здоров’я – найбільший скарб у житті» |
Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником, практичним психологом, соціальним педагогом |
Організаційна робота з батьками |
Перегляд статей у фахових журналах |
Спостереження за стосунками між учнями на уроці та під час перерви |
|
|
20.02- 24.02 |
Розвиток вміння погоджувати свої дії з іншими. Активізація емоційно-вольової сфери. Бесіда «Всі перемоги в житті починаються з перемоги над собою» |
Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником, практичним психологом, соціальним педагогом |
Співпраця з батьками
|
Аналіз та вдосконалення індивідуального навчального плану |
Заповнення щоденника спостережень |
|
|
27.02- 03.03 |
Розвиток пізнавальних процесів. Бесіда «Формування здорового способу життя» |
Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником, практичним психологом, соціальним педагогом |
Співпраця з батьками. Практичне заняття «Грайте разом з дитиною» |
Опрацювання додаткової фахової літератури для підвищення власного професійного рівня |
Аналіз роботи (активність, включення, результатив-ність дитини з ООП на уроках) |
|
|
06.03- 10.03 |
Розвиток навичок співпраці та уміння працювати за зразком. Бесіда «Кобзар у моєму житті» |
Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником, практичним психологом, соціальним педагогом |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей
|
«Професійне зростання педагога: нові можливості та інструменти» ТОВ «Всеосвіта»
|
Внесення нових даних до портфоліо |
|
|
13.03- 17.03 |
Розвиток емоційно-вольової сфери та загальних інтелектуальних здібностей дитини. Бесіда «Книга у сім’ї» |
Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником, практичним психологом, соціальним педагогом |
Організаційна робота з батьками. Обмін досвідом «Ви – питаєте, ми - відповідаєте» |
Ознайомлення з посібником «Інклюзивне навчання за нозологіями» |
Спостереження за стосунками між учнями на уроці та під час перерви |
|
|
20.03- 24.03 |
Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Бесіда «Безпека на весняних канікулах» |
Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником, практичним психологом, соціальним педагогом |
Співпраця з батьками |
Залучення дитини з ООП до всіх класних та загальношкільних свят та урочистостей |
Аналіз роботи (активність, включення, результатив-ність дитини з ООП на уроках) |
|
|
03.04- 07.04 |
Формування комунікативних навичок, вмінь взаємодії. Бесіда «Тлумачний словник ввічливих слів» |
Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником, практичним психологом, соціальним педагогом |
Проведення анкетування та тестування батьків |
Прослуховування вебінару на порталі превентивної освіти. «Протидія булінгу у дитячому середовищі»
|
Внесення даних до щоденника спостереження |
|
|
10.04- 14.04 |
Розвиток пізнавальних процесів. Бесіда «Співчуття – перший крок до людяності» |
Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником, практичним психологом, соціальним педагогом |
Інформація батькам «Щоб дитина росла здоровою та міцною» |
Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури, блогів асистентів вчителів |
Доповнення портфоліо інформацією |
|
|
17.04- 21.04 |
Розвиток логічного та образного мислення та уяви. Бесіда «Будь природі другом» |
Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником, практичним психологом, соціальним педагогом |
Організаційна робота з батьками |
Опрацювання додаткової фахової літератури для підвищення власного професійного рівня |
Спостереження за стосунками між учнями на уроці та під час перерви |
|
|
24.04- 28.04 |
Розвиток емоційно-вольової сфери та загальних інтелектуальних здібностей дитини Бесіда «Чорнобильська трагедія» |
Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником, практичним психологом, соціальним педагогом |
Консультація з батьками «Батьківський авторитет у вихованні дитини» |
Перегляд навчально- методичного посібника. Н. М. Дятленко. Асистент учителя в інклюзивному класі |
Заповнення щоденника спостережень |
|
|
01.05-05.05 |
Розвиток пам’яті, мислення, мовлення, дрібної моторики. Бесіда «Спілкуємося та діємо» |
Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником, практичним психологом, соціальним педагогом |
Поради батькам «Як уникнути агресивної поведінки дитини»
|
Прослуховування вебінарів на сайті «На урок» |
Аналіз роботи (активність, включення, результатив-ність дитини з ООП на уроках) |
|
|
08.05- 12.05 |
Розвиток пізнавальних процесів комунікативної сфери. Бесіда « Ніхто не забутий,ніщо не забуте» |
Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником, практичним психологом, соціальним педагогом |
Консультація з батьками «Вирішення проблем, які виникли під час навчального процесу» |
Залучення дитини з ООП до всіх класних та загальношкільних свят та урочистостей |
Спостереження за стосунками між учнями на уроці та під час перерви |
|
|
15.05- 19.05 |
Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. Бесіда «Доброта велика сила» |
Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником, практичним психологом, соціальним педагогом |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей |
Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури, блогів асистентів вчителів |
Внесення нових даних до портфоліо |
|
|
22.05-26.05 |
Розвиток пам’яті, мислення, мовлення, дрібної моторики.. Бесіда “Природні дива”. |
Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником, практичним психологом, соціальним педагогом |
Ознайомлення батьків з результатами роботи та навчання дитини за 2022/2023 навчальний рік |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
Моніторинг навчального розвитку учня за 2 семестр та рік |
|
|
29.06- 02.06 |
Розвиток емоційно-вольової сфери та загальних інтелектуальних здібностей дитини Бесіда «Правила поводження на літніх канікулах». |
Співпраця з вчителями-предметниками, класним керівником, практичним психологом, соціальнимпедагогом |
Підведення підсумку роботи за рік. Рекомендації щодо літнього відпочинку дитини |
Аналіз проведеної роботи. Створення презентації |
Заповнення індивідуально-го навчального плану та щоденника спостережень учня |
|
|