Виховний захід на тему: «Дружба найбільший скарб»

Про матеріал

Сценарій виховної години, на тему дружба.

Метою виховної години є:розширити і поглибити поняття дружби і товаришування;прищепити учням повагу до цінностей дружби;закріпити уявлення дітей про товариські взаємини, дружбу, взаємодопомогу і спонукати їх до товаришування; сприяти виникненню дружнього колективу в класі,школі;

Призначений для учнів 5-7 класів.

Перегляд файлу

Мелітопольський Державний Педагогічний Університет імені Богдана  Хмельницького

 

 

 

 

 

 

 

Виховний захід

На тему: «Дружба найбільший скарб»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконала:

Студентка 3-курсу 415-с групи

Мамутова Лейля

 

 


Вступ:З давніх-давен люди говорять про дружбу і про те, яка вона важлива. Від античних мудреців та філософів до сучасних фільмів і книжок – тема дружби обговорювалась стільки, скільки існувало людство. Ну давайте поговоримо і ми!

Мета: Розширити і поглибити поняття дружби і товаришування;прищепити учням повагу до цінностей дружби;закріпити уявлення дітей про товариські взаємини, дружбу, взаємодопомогу і спонукати їх до товаришування; сприяти виникненню дружнього колективу в класі,школі;

Завдання:

  • сформувати знання хто такий друг і що таке дружба.
  • виховувати у дітей добрі якості, вміння дружити і дбайливо ставитися один до одного.

Обладнання:клубок ниток, мультимедійне обладнання (комп'ютер, проектор), мультфільм «маша і ведмідь»

Кількість учасників:20-25

Хід заняття

Сьогодні наше заняття ми присвятимо дружбі. Ближче познайомимося з учнями класу, дізнаємося про їхні інтереси. 

Вправа «Подари усмішку товаришеві»

Ведучий - Пропоную вам кожному подарувати один одному усмішку. У вас зараз гарний настрій? Ми підняли настрій завдяки подарованій усмішці. Давайте дарувати її протягом усього заняття і з гарним чудовим настроєм почнемо нашу зустріч.

Ведучий- Дружба – це стосунки між людьми, засновані на взаємній допомозі, прихильності, спільності інтересів, поглядів, життєвих цілей. Ось таке визначення дружбі дають тлумачні словники. Без друзів у наш час важко жити на світі. А чи знаєте ви, що означало «мати справжнього друга» в давні часи?

Споконвіку дружба вважалася великою цінністю. У скіфів вона скріплювалася кров’ю. В епоху Середньовіччя дружба була втіленням вірності, шляхетності. Лицарська мораль ставила чоловічу дружбу навіть вище за родину. Дружба ушляхетнювала життя. Вона надзвичайно високо шанувалася в українській культурі. Оспівувалася дружба у багатьох творах української  літератури, про неї писали Леся Українка, Г. Тютюнник, І. Франко.

Дружба – одне з найдивовижніших і прекрасних почуттів, притаманних людському серцю.

Запитання до учнів.

А як ви вважаєте що таке дружба?( відповіді учнів)

Гра «Кошик».

Завдання учням — підібрати синоніми до слова «дружба».

(Можливі відповіді: співробітництво, взаєморозуміння, злагода, чуйність, братерство, єдність, співчуття, добросусідство, товариськість, взаємовиручка, турбота, повага, ввічливість, чуйність, допомога).

Висновок. Отже ,дружба — це відносини між людьми на основі взаємної довіри, взаєморозуміння, спільних інтересів.

Вправа  "Нитка"

Всі учасники стають у коло.

Ведучий: вам необхідно назвати якості особистості, що допомагають жити в суспільстві і дружити, при цьому ви передаєте один одному клубок ниток, розмотуючи його. Зрештою, всі учасники виявляться пов'язаними між собою. (Вийшла переплетена, як павутина, нитка).

Як ви думаєте, що у нас вийшло?

Ось так само пов'язані між собою всі люди – діяльністю, вчинками бажаннями, подіями.

Ведучий: А зараз потягніть кожен нитку на себе. Пересуньтеся на крок вправо. Чому нитка рветься? Чому вам не вдалося зміститися? (Кожен тягне її на себе). Так і в колективі, потрібно вміти домовлятися, виконувати загальні правила, працювати спільно, розуміти один одного.

Гра "Нехай встануть ті, хто...."

Ведучий називає характеристику, яка присутня у більшості учнів. Це можуть бути особливості зовнішності, характеру, захоплення, заняття, смаки. Діти, у яких присутня дана характеристика, повинні встати. Наприклад: "Нехай встануть ті, хто любить читати книги, хто вміє кататися на ковзанах, хто вважає себе добрим, дружелюбним,відповідальним, у кого вдома є собака і т. п."

Ведучий:-І на завершення нашого заняття,пропоную вам подивитися мультфільм.

Фрагмент мультфільму Маша і медвідь «ловись рыбка»

Уявіть собі, що вам, як і Маші, вдалося зловити Золоту рибку. Маша загадала два бажання для себе і один для свого друга. Що б ви попросили у рибки для себе? А що для своїх друзів?

Заключне слово:

Отже, сьогодні ми з вами спільними зусиллями повчились тому, що таке дружба і хто такий друг, а також як бути добрим другом. Тепер ви вмієте дарувати один одному теплі слова, висловлювати підтримку та загалом бути чемними в дружбі.

То що, будете добрими друзями один одному? – «Та-ак!» - я вам вірю і сподіваюсь, що це не порожні слова! Дякую Вам за плідну працю і всього Вам найкращого!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Колядич Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Сценарії
Додано
21 лютого 2018
Переглядів
7917
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку