Адреси станцій
1.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(Їдальня)
2.
Зовні дивишся -
Дім, як дім,
Але немає звичайних мешканців у ньому.
В ньому цікаві книги
Стоять рядами тісними.
На довгих полицях
Вздовж стіни
Вмістилися казки старовини,
І Чорномор,
І цар Гвідон,
І добрий дід Мазай...
Як називають цей будинок?
Спробуй вгадай!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(бібліотека)
3.
Прочитай слова-перевертень
кичнадйам йинвитропС
(Спортивний майданчик)
4.
Прочитайте слова-перевертні
кичнадйам йинвитропС
(Спортивний майданчик)
5.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(гуртожиток)
6.
Дана кодувальна таблиця.
|
а |
б |
в |
г |
д |
е |
є |
ж |
1 |
А |
Д |
З |
Л |
П |
У |
Ч |
Ю |
2 |
Б |
Е |
И |
М |
Р |
Ф |
Ш |
Я |
3 |
В |
Є |
І |
Н |
С |
Х |
Щ |
Ь |
4 |
Г |
Ж |
К |
О |
Т |
Ц |
Й |
- |
За допомогою таблиці розшифрувати місце на шкільному дворі, де ви повинні виконати завдання.
В4Г1Е1Г2А2А1 А1Г1Ж3Д1В3Є4Д3Ж3В4А1 А4В3Д2В4А1
(КЛУМБА АЛЬПІЙСЬКА ГІРКА)
7.
Переставивши букви в словах ви отримаєте назву місця на шкільному дворі.
ІЛ ИЙ ШК ЬН АСД
(ШКІЛЬНИЙ САД)
8.
Дана кодувальна таблиця.
|
а |
б |
в |
г |
д |
е |
є |
ж |
1 |
А |
Д |
З |
Л |
П |
У |
Ч |
Ю |
2 |
Б |
Е |
И |
М |
Р |
Ф |
Ш |
Я |
3 |
В |
Є |
І |
Н |
С |
Х |
Щ |
Ь |
4 |
Г |
Ж |
К |
О |
Т |
Ц |
Й |
- |
За допомогою таблиці розшифрувати місце на шкільному дворі, де ви повинні виконати завдання.
Д1Г4Є1А1Д4В4Г4А3А1 Є2В4Г4Г1А1
(ПОЧАТКОВА ШКОЛА)
9.
Прочитайте слова-перевертні
!ашак ясьтєутог ед ,идут ьтіжіБ
(Біжіть туди, де готується каша!)
10.
Перед вами план шкільного двору.
Знайдіть вказане місце на території шкільного двору. Виконайте там завдання і отримавши записку- підказку принесіть її до школи.
11.
Перед вами план шкільного двору.
Знайдіть вказане місце на території шкільного двору. Виконайте там завдання і отримавши записку- підказку принесіть її до школи.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Знайдіть вказане місце на території шкільного двору. Виконайте там завдання і отримавши записку - підказку принесіть її до школи.
Зовні дивишся -
Дім, як дім,
Але немає звичайних мешканців у ньому.
В ньому цікаві книги
Стоять рядами тісними.
На довгих полицях
Вздовж стіни
Вмістилися казки старовини,
І Чорномор,
І цар Гвідон,
І добрий дід Мазай...
Як називають цей будинок?
Спробуй вгадай!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Прочитай слова-перевертні
кичнадйам йинвитропС
Прочитайте слова-перевертні
кичнадйам йинвитропС
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дана кодувальна таблиця.
|
а |
б |
в |
г |
д |
е |
є |
ж |
1 |
А |
Д |
З |
Л |
П |
У |
Ч |
Ю |
2 |
Б |
Е |
И |
М |
Р |
Ф |
Ш |
Я |
3 |
В |
Є |
І |
Н |
С |
Х |
Щ |
Ь |
4 |
Г |
Ж |
К |
О |
Т |
Ц |
Й |
- |
За допомогою таблиці розшифрувати місце на шкільному дворі, де ви повинні виконати завдання.
В4Г1Е1Г2А2А1 А1Г1Ж3Д1В3Є4Д3Ж3В4А1 А4В3Д2В4А1
Переставивши букви в словах ви отримаєте назву місця на шкільному дворі.
ІЛ ИЙ ШК ЬН АСД
Дана кодувальна таблиця.
|
а |
б |
в |
г |
д |
е |
є |
ж |
1 |
А |
Д |
З |
Л |
П |
У |
Ч |
Ю |
2 |
Б |
Е |
И |
М |
Р |
Ф |
Ш |
Я |
3 |
В |
Є |
І |
Н |
С |
Х |
Щ |
Ь |
4 |
Г |
Ж |
К |
О |
Т |
Ц |
Й |
- |
За допомогою таблиці розшифрувати місце на шкільному дворі, де ви повинні виконати завдання.
Д1Г4Є1А1Д4В4Г4А3А1 Є2В4Г4Г1А1
Прочитайте слова-перевертні
!ашак ясьтєутог ед ,идут ьтіжіБ
Перед вами план шкільного двору.
Знайдіть вказане місце на території шкільного двору. Виконайте там завдання і отримавши записку - підказку принесіть її до школи.
Перед вами план шкільного двору.
Знайдіть вказане місце на території шкільного двору. Виконайте там завдання і отримавши записку- підказку принесіть її до школи.
Сценарій останнього дзвоника в школі.
Лунають фанфари.
Ведучий:
Увага! Увага! Увага!
В цей весняний, незвичайний день
Всім жителям країни Знань
Ми щирих надсилаємо вітань.
Ведуча:
Цей світ, як казка, як безмежне диво, Захоплює, чарує, кличе ввись. Життя чудове, коли всі щасливі. Ти не сумуй і літу посміхнись.
Ведучий:
В душі одразу сонечко засяє
І забринить квітками доброти.
Дитинства світ теплом нас зігріває,
Найкращої нема в житті пори.
Ведуча:
То ж свято яскраве починається,
І так радо нам сонечко посміхається,
Хмаринки у небі пливуть.
Квіти чудові цвітуть.
Школа наша - життя дивограй.
Разом. Дзвоника останнього свято зустрічай!
ВЕД. (Ведучий): Сьогоднішній день дійсно сповнений сонячного тепла, веселих посмішок друзів.
Ведуча:. І це не дивно, адже нам, учням, є, чому радіти. Уроки закінчилися і попереду тепле літечко, пора канікул.
Ведучий: Це попереду. А сьогодні уся шкільна родина разом. Родина, яку об'єднує єдине - любов і повага до школи.
Ведуча:. Дружба і злагода об'єднує усіх присутніх учнів, батьків, вчителів, і тих, хто завітав на свято порадіти разом з нами.
ВЕД. Зібралась вся шкільна сім’я –
Майбутнє України, її слава,
Рівняймось, струнко всі!
Лунає Гімн держави.
(Звучить гімн)
Ведучий:
Тож наше свято розпочато.
Це день останнього дзвінка.
Гостей хороших в нас багато –
Тож їх представити пора.
ВЕД. На нашому святі присутні гості:
____________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ВЕД. Наші оплески і квіти вітання для шановних гостей.
ВЕД. По старій добрій традиції перше слово для привітання надається директорові школи – (Виступ директора, гостей)
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ведуча:
Як мить, минув цей рік навчання,
Були і успіхи, були й розчарування.
Завершились Великі перегони,
Підводимо ми підсумки у школі!
Звіт класів у вигляді девізів і речовок
1клас… 11клас
ВЕД. Хай доля ваша, випускники, буде чистою і величною, на шляху життєвому буде багато добрих людей. Віри, надії і любові вам на довгі роки!
Ведучий: Останній дзвоник – свято незвичайне,
З ним зв’язані надії, сподівання,
Його чекають учні й вчителі,
Діти і батьки, дорослі і малі.
Для школярів – завершує він рік,
І завтра ждуть канікули усіх…
Ведуча: Вадиме, я тут чула, що й вчителі до останнього дзвоника рахують ночі й дні.
Ведучий: Що ж, вчителям теж треба відпочити, здоров’я відновити.
Ведуча: Виходить, що у всіх сьогодні свято!
А свято – це ж завжди вітань багато,
Це друзі, квіти і усмішки щирі,
І подарунки, танці і пісні красиві!
Виконується танок квітів.
Ведучий: Сьогодні - свято
Для вас є вітань багато,
І всі їх вам ми хочем передати.
Ведуча: У наш час всі вітання ми передаємо через СМСки, ММСки, електронні листи, повідомлення в соціальних мережах…
Ведучий: Та ось диво сьогодні на порозі нашої школи ми знайшли незвичайну річ… Ось дивіться!
Ведуча: Бандероль святкова, «Для тих, хто гордістю є школи».
Ведучий: Листи поважні, підписи впізнати,
Мені її навіть страшно в руки брати.
Хай краще наш завуч школи прочитає,
Їй ми бандероль оцю вручаєм.
Слово завучу. Нагородження учнів грамотами. Наказ, переведення до наступного класу
ВЕД.
Багата ненька - Україна степами та ланами, квітучими садами, добрими, працьовитими людьми. Але найбільше її багатство – діти. І від того, якими вони виростуть, залежить її майбутнє.
Ведучий:
На землі вкраїнській
Є одна країна,
Гарна, неповторна,
Красна, як калина.
Ведуча:
І живуть в ній люди
Добрі; працьовиті,
Скажемо, до речі, ще й талановиті.
Пісня «Де ще є така земля»
ВЕД. Ну от і все! Лінійка урочиста
Скінчиться зараз. І в останній раз
Дзвінкова пісня, радісна і чиста,
До глибини душі стривожить нас.
Ведуча: Вадиме, ти бачиш - зник шкільний дзвоник.
Ведучий: Значить, ми не почуємо останній дзвінок і не розпочнуться літні канікули?
Ведуча: Авжеж (задумується). Але я чула, що на території шкільного двору розкидані записки-підказки, де знайти дзвоник. І якщо ми зберемо ці всі підказки разом то й зможемо знайти наш шкільний дзвіночок.
Ведучий: То ж всі дружно беремося до справи, адже дружба здатна творити чудеса.
Ведуча: Кожний клас виконавши завдання отримає підказку (частинка аркуша з підказкою). А потім ми всі разом зберемося тут біля школи і знайдемо дзвоник, який сповістить нам про початок чудової, веселої пори – літніх канікул.
ВЕД.: Завдання для 1 класу, 2 класу…
Квест. Дзвоник.
Виходить першокласниця, бере в руки дзвінок
Першокласниця:
Це дзвоник. Він наш друг і помічник
До голосу його вже кожен звик
У вересні навчання починає
До школи учнів й вчителів скликає
І в травні йому рада дітвора –
Бо йде за ним канікулів пора!!!
Запрошення на кашу…
1
1. Проспівати пісеньку Колобка.
Я Колобок, Колобок,
По коморі метений,
По засіку зшкрябаний,
На сметані мішаний…
2. Яку пісню співала мати Телесику?
Телесику, Телесику!
Приплинь, приплинь до бережка…
3. Проспівати пісню-прохання Півника, коли того викрала Лисиця.
Несе мене Лисиця
За темні ліси,
За бистрії ріки,
За високі гори…
4. Якою пісенькою лякала Коза-Дереза своїх ворогів?
Я – Коза-дереза,
За три копи куплена,
Пів боки луплена…
Які ще казки ви знаєте?
Необхідно намалювати портрет казкового героя (група визначає сама, чий), але для цього учасники групи у парах, тримаючи удвох один олівець, повинні намалювати один елемент із портрета) і підписати малюнок.
Пропонується дітям дати відповіді на запитання до казки:
На цій станції пропонується дітям гра «Склади вірш».
Мав Сашко гарну книжку,
Кинув раз її під …(ліжко).
Де лежала бідна книжка,
Пробігала сіра … (мишка).
Стала мишка книжку… (їсти).
Звідкись взявся їжачок,
Він був весь із … (колючок).
Він прогнав зубасту…(мишку).
Врятував нещасну… (книжку).
Слава, слава їжачкові,
Сором же кому? (Сашкові).
Запропонувати дітям розповісти свій улюблений вірш.
1. У бабусі Даші онук Паша, кіт Пушок, собака Дружок. Скільки у бабусі онуків?
(Один)
2. Термометр показує плюс 15 градусів. Скільки градусів покажуть два таких термометра? (15)
3. Сашко витрачає на дорогу до школи 10 хвилин. Скільки часу він витратить, якщо піде разом з другом? (10 хвилин)
4. Дитина мого батька, а мені не брат. Хто це? (Сестра)
5. У парку 8 лавок. Три пофарбували. Скільки лавок стало в парку? (Вісім)
6. Мене звати Юра. У моєї сестри тільки один брат. Як звати брата моєї сестри? (Юра)
7. Батон розрізали на три частини. Скільки зробили розрізів?(Два)
8. Що легше 1 кг вати або 1 кг заліза? (Однаково)
9. Вантажівка їхала в село. По дорозі він зустрів 4 легкові машини. Скільки машин їхало в село?(Одна)
10. Два хлопчики грали в шахи 2 години. Скільки часу грав кожен хлопчика (Дві години)
11. Мельник пішов на млин і побачив в кожному кутку по 3 кішки. Скільки ніг на млині? (3x4x4+2=50)
12. Один шофер не взяв з собою водійські права. Був знак одностороннього руху, але він руши у зворотному напрямку. Поліцейський це бачив, але не зупинив його. Чому?
(Шофер йшов пішки)
13. Чи може дощ лити два дні поспіль? (Ні, між ними - ніч)
Скільки вони важать разом?
(10+20+24):2=27
Відгадай число
(40-10):3=10
10+10=20
20*10=200
Прочитати вираз за допомогою дзеркала
Хто показує кожному його обличчя, бо не має власного? (дзеркало)
Назвіть найвищу вершину в Україні та найвищу вершину в світі. (Говерла, Джомолунгма)
Дайте відповідь на запитання.
4.Україна – європейська держава, назвіть її сусідів. Назвіть не менше трьох країн. (Росія, Білорусь, Молдова, Польща, Румунія, Угорщина та Словаччина)
5.Обласний центр, найбільший порт на Чорноморському узбережжі, місто- герой. (Одеса)
6. Скільки областей в Україні? (24 області та Автономна Республіка Крим)
7.Яке місто заснував Данило Галицький і назвав на честь свого сина. (Львів)
8. Найбільша річка нашої держави? (Дніпро, найдовша її довжина на території України, і становить 981 кілометр, річка впадає в Чорне море)
9. Який розпізнавальний знак мають австралійські літаки? (Кенгуру).
1.Як називався човен запорозьких козаків? (чайка)
2. Назвіть дату проголошення незалежності України.
(24 серпня 1991 р.)
3.Як звали сестру (засновників міста Київ) Кия, Щека, Хорива? (Либідь)
4. Як називались козацькі штани? (Шаровари)
5. Коли українці святкують День козацтва, а з 2015 року ще й День захисника України? (14 жовтня)
6. Що означає слово «козак»? (Вільна, незалежна людина)
7. Як називають у народі козацький чуб? (Оселедець)
8. Як називали головного козацького ватажка? (Гетьман)
9. Що вважається символом гетьманської влади? (Булава)
10. Назвати імена відомих вам гетьманів війська козацького.(Богдан Хмельницький, Пилип Орлик, Петро Дорошенко, Іван Сірко, Петро Калнишевський)
11. Хто був останнім козацьким гетьманом і звідки він родом? (Петро Калнишевський, з с. Пустовойтівка Роменського району)
9. СТАНЦІЯ «ВИДАТНІ УКРАЇНЦІ»
Багато видатних постатей світового мистецтва і науки були українцями за походженням! Отже, дізнаємось, як добре ви знаєте великих українців.
Завдання: назвати імена видатних українців за портретами.
10.СТАНЦІЯ «СПОРТИВНА»
Яким видом спорту займаються ці спортсмени?
Андрій Шевченко – футбол.
Майкл Тайсон – бокс.
Сергій Бубка – стрибки з жердиною.
Девід Бекхем – футбол.
Майкл Джордан – баскетбол.
Яна Клочкова – плавання.
Дієго Марадонна – футбол.
Міхаель Шумахер – гонки.
Зінедін Зідан – футбол.
Шакіл О’Ніл – баскетбол.
Лілія Подкопаєва – гімнастика.
Євгеній Коноплянка –футболіст
Ганна Безсонова – гімнастка
Віталій Кличко – боксер
Андрій Ярмоленко – футболіст
Віктор Коваленко – Херсонський футболіст Гравець ШАХТЕР та збірної України
Вікторія Семеренко - біатлон
Олександр Усик - бокс
ФУТБОЛ |
БОКС |
СТРИБКИ З ЖЕРДИНОЮ |
БАСКЕТБОЛ |
ПЛАВАННЯ |
ГОНКИ |
ГІМНАСТИКА |
БІАТЛОН |
Андрій Шевченко |
Зінедін Зідан
|
Майкл Тайсон |
Шакіл О’Ніл
|
Сергій Бубка
|
Лілія Подкопаєва
|
Девід Бекхем
|
Євгеній Коноплянка
|
Майкл Джордан |
Ганна Безсонова
|
Яна Клочкова |
Віталій Кличко
|
Дієго Марадонна |
Андрій Ярмоленко
|
Міхаель Шумахер
|
Віктор Коваленко
|
Вікторія Семеренко
|
Олександр Усик |
11. СТАНЦІЯ «ОЛІМПІЙСЬКІ ВСЕЗНАЙКИ»
«Питання про спорт»
(Лижні гонки, біатлон ,хокей ,бобслей, фігурне катання ,слалом тощо)
12. СТАНЦІЯ «У СВІТІ КРАЇН»
Співставити країни з їх прапорами
ФРАНЦІЯ |
|
ВЕЛИКОБРИТАНІЯ |
|
США |
|
ЯПОНІЯ |
|
НІМЕЧЧИНА |
|
КИТАЙ |
|
ГРУЗІЯ |
|
БІЛОРУСЬ |
|
ФРАНЦІЯ |
|
ВЕЛИКОБРИТАНІЯ |
|
США |
|
ЯПОНІЯ |
|
НІМЕЧЧИНА |
|
КИТАЙ |
|
ГРУЗІЯ |
|
БІЛОРУСЬ |
|
13. СТАНЦІЯ «КРАЄЗНАВЧА»
Скласти карту України
14. СТАНЦІЯ «НАРОДОЗНАВСТВО»
Скласти народні прислів’я
Не одяг красить людину, |
а добрі справи. |
Чесному всюди честь, |
хоч і під лавкою. |
Кінь на чотирьох, |
та й то спотикається. |
Хто знання має, |
той і мур зламає. |
Хто літом спеки боїться, |
той зимою не має чим гріться. |
Де байрак, |
там і козак. |
Що козаку треба? |
Степу, хліба й неба. |
Терпи, козаче, |
отаманом будеш. |
Хліб та вода - |
козацька їда |
Хто любить піч, |
тому ворог Січ. |
Життя собаче, |
зате слава козача. |
Хата без вишитих рушників, |
що оселя без дітей. |
Не лінуйся, дівонько, рушники вишивати - |
буде чим гостей шанувати. |
Як неділя, |
то й сорочка біла. |
Не одяг красить людину, |
а добрі справи. |
Чесному всюди честь, |
хоч і під лавкою. |
Кінь на чотирьох, |
та й то спотикається. |
Хто знання має, |
той і мур зламає. |
Хто літом спеки боїться, |
той зимою не має чим гріться. |
Де байрак, |
там і козак. |
Що козаку треба? |
Степу, хліба й неба. |
Терпи, козаче, |
отаманом будеш. |
Хліб та вода - |
козацька їда |
Хто любить піч, |
тому ворог Січ. |
Життя собаче, |
зате слава козача. |
Хата без вишитих рушників, |
що оселя без дітей. |
Не лінуйся, дівонько, рушники вишивати - |
буде чим гостей шанувати. |
Як неділя, |
то й сорочка біла. |
15. СТАНЦІЯ «КАША – ЇЖА НАША»
Кашу зварити (дійти згоди),
Дати березової каші (побити),
З ним каші не звариш (не домовишся),
Мало ти ще каші з’їв (не набрався сили й досвіду),
Заварити кашу (якесь діло затіяти),
Він уже від’їв каші (коли людина помре).
(Гречана, манна, пшоняна, пшенична, вівсяна, гарбузова, рисова, перлова, кукурудзяна))
(Гречану крупу залити холодною водою 1:2,5 (гречка:вода). За бажанням! – додати сіль, олію або масло, смажену цибулю, змелені в кавомолці 1-2 сушені білі гриби або будь-що, чим багата ваша кухня і з чим, прогнозовано, буде смакувати готова гречана каша. Накрити, довести до кипіння, зменшити вогонь до мінімуму (електричну плиту можна просто вимкнути, а каструлю із гречкою залишити на гарячій конфорці) і тримати ще 10 хв. під кришкою. Ось і все)
|
Кулі́ш (від угор. köles — «просо») — страва української кухні, зварена з пшоняних круп.. Куліш легко готувати в домашніх і польових умовах. Звідси й інша його назва — польова каша. Козаки щодня варили куліш під час військових походів.
Після ліквідації Запорізького козацтва козаки розселилися на широкій території України, Росії. Рецепти козацької кухні передавалися з покоління в покоління, видозмінювалися, і сьогодні існує безліч варіантів приготування куліша.
Промите пшоно засипали у казан з киплячою водою, для смаку додавали одну-дві картоплини, сіль, коріння, по можливості зелень. Готовий куліш затирали салом із цибулею й часником. Особливо смачним був із салом, шматком м'яса (навіть солонини) або рибиною. Готовим куліш вважався тоді, коли пшоно розварювалось повністю й утворювалася кашоподібна маса. Куліш готували переважно з пшоном,