19 травня о 18:00Вебінар: Організація підсумкового повторення з предметів гуманітарного циклу наприкінці навчального року

Виховний захід."Свято букваря". 1 клас

Про матеріал
Пробуджувати прагнення до знань. Розвивати акторські здібності шляхом театралізації. Виховувати любов до книг та навчання, бажання працювати і досягати мети.
Перегляд файлу

                                                                  Вчитель: Мельник Ірина Андріївна

                                                               Скандинавська гімназія

                                                           м. Київ

                                                           2020р.

 

Свято букваря

1 –Д клас

 

Тр. 1

Тр. 2

 

Звучать позивні свята на сцену виходять 4 учні 2пари

 

1-учень : Ясне сонечко проміння

                Посилає щедро в клас

                Це воно напевно знає

                Що сьогодні свято в нас

 

2-ий учень: Букви старанно вивчали

                     Знаєм їх від А до Я

                     І сторіночку останню

                     Прочитали з Букваря

 

3- ій учень:Нам дорогу осяває

                   Світ небесної зорі

                    Ми тепер не просто діти

                    Ми – вкраїнські школярі

 

 4- ий учень:прощавай букварику

 

1-ий учень: Автобус приїхав до нашої школи

                    Привіз подарунків чималий мішок

                    Розкрили його, а там-алфавіт

                    Усім  буква А сказала «ПРИВІТ!»

Тр.3

Звучить  музика на сцені з‘являються діти –букви , виконують танок . Потім

вишиковуються в півколо. Виходить королева АЗБУКА.

Тр. 4

КОРОЛЕВА АЗБУКА: Добрий день діти. Ви мене впізнали? Так,

Звичайно,я королева азбука. А всі букви з якими ви познайомилися на уроках мої піддані. Це моя вірна дружина. Зараз ми проведемо перекличку – по черзі будемо називати всі букви алфавіту. Якщо будемо називати вірно, букви обов‘язково відкликнуться. Отож давайте назвемо першу букву.

Діти: А -                                      

Оживає буква А і читає свій віршик. Так діти читають віршики від А до Я.

Аґрус росте у нашому садку.                                    

Алла поле айстри у квітнику.

 

Білки бавилися в лісі.

Бджілки звили гніздо в стрісі.

 

Ворона годує вороненя,

А вовчиця маленьке вовченя.

 

Гнатик Грицику гука:

-Галя гонить гусака!

 

 

Дятлик на дубі шкідників збирає,

Дмитрик під дубом дрова рубає.

 

Едуард спортсменам кричить:

-Е! Е! Е! Хто мене наздожене!

 

Єноти вийшли погуляти,

Єхидна їх не хоче знати.

 

Жук під жоржину повзе,

Жабка вже там його жде.

 

На засніженій землі

Видні зайченят сліди.

 

И – ніколи слів не починає,

Кожний учень про це знає.

Мишка на годинник поглядає,

-Де ж це мишенятко ще гуляє?

 

Ілько з Іринкою до школи йдуть

Й індичатко з собою зовуть.

 

Їжак у темному гаї жив,

Їжачків у візочку возив.

 

Рідний, серцю милий, край!

Йосипе! Його не забувай!

 

Кішечка на припічку гріється.

Котик лапкою мється.

 

Люба з Лідою ходили в ліс,

Там за ними стежив хитрий лис.

 

Маринка з Михайликом захворіли,

Бо багато меду з`їли!

 

Ніна ноти Настусі взяла

І швиденько на концерт пішла.

 

 

 

 

Олень надів окуляри ослу.

Осел у вівсі знайшов осу.

 

Петрусь на баяні грає,

Він Полю та Павлика розвеселяє.

 

Роман хотів піймати рака в жменю,

Та  хитрий рак заліз йому в кишеню.

 

 

Синички й снігурі на сливу сіли.

Соня до них іде, соняшник несе.

 

В новенькому тролейбусі їде Тарас,

Його сестричка Таня йде у перший клас.

 

Учителька Улянку запитала:

- Ти в лісі удава не зустрічала?

 

Фіалок не можна рвати –

Федя їх буде охороняти.

 

Ховрашки, ховрашки, скоріше

                                          хатку робіть,

Та малесенького ховрашка не загубіть.

 

Цапеня накосило травиці

І поклало її у копиці.

Чапля, чапля, дай чаєнятам чаю,

А я тобі – чудово заспіваю.

 

У моїй новій машині

Прокололися дві шини.

 

Щука щупаку говорила:

-Моє щупеня захворіло.

 

Іде стежинкою Юрась,

А юрок на скелю – шась!

 

Яків та Яринка яблука збирали

І маленьку ящірку налякали.

 

Завжди мене звуть татусь, Петрусь, лось

 До них біжу, хоч зовсім і не звучу

Королева: Я рада, що ви дітки знаєте всі 33 букви. Віднині і назавжди вони ваші друзі і помічники. А зараз запитаємо хто із них сьогодні черговий.

( з загального ряду до королеви виходить буква Д )

Королева: Друзі подумайте, чому саме ця буква стала черговою на нашому святі.

Дитина: Тому що це буква нашого класу.

Королева: А зараз я попрошу вийти до нас букву К. Яке слово, що ми його так любимо починається на букву К.

( Діти швидко вишиковуються в слово комп‘ютер ). Потім танцюють танок.

Королева: Дякую тобі пане комп‘ютер за те , що завітав на наше свято. Ти ж великий друг наших дітей. А ось і моє  наступне завдання.

Тр.6

( В цей час вибігає Незнайка.)

Незнайка: Ваше  величність! Зачекайте . Я теж хочу з вами пограти. Я ж з учнями на кожній сторінці Букваря побував, я тепер всі букви знаю, всі слова. Я навіть вірші запам‘ятовувати навчився. Хочете послухати?

Діти: Так!

Незнайка: Падав сніг на поріг

                  Дід зліпив собі пиріг

Королева: Що? Що? Друзі, яке тут має бути слово?

Діти: Кіт!

Незнайка: Подумаєш, разок помилився. Слухайте далі.

 Синіє море перед нами

                    Літають майки над хвилями…

Що? Знову помилка? Не може бути? А як потрібно?

Діти: Чайки!

Незнайка: Зрозумів, зрозумів. Більше не зіб‘юсь

                   Вмиває кішка кошенят,

                    Вмиває кізка козенят

                     Мене водою з милом

                     Щоранку ґава миє.

Діти: Не ґава , а мама.

Королева: Ох , Незнайка, вірші завчити не так вже і просто. А ти знову допустив помилку. Друзі, давайте допоможемо Незнайці. Зараз ми з вами будемо згадувати вірші.

Тр.7

Дитина 1: Дядько Саша  засмутився,

                   Розказав він ось про що:

                   «Бачив Настю

                    Я на вулиці тепер

                    Настя славная дівчина

                   Настя ходить в перший клас

                   Таж давно я вже від Насті

                   Геть не чую слова…

Діти: Здраствуй.

А слово то яке – дуже дороге.

Дитина 2 : Зустрів Вітю я сусіда

                    Зустріч геть сумна була:

                    Він на мене як ракета

                    Вилетів із-за кутка.

                    Мабуть марно я від Віті

                    Чекав на слово…

Діти: Вибачте.

А слово то яке дуже дороге.

 

Дитина 3: Дідусь про внучку говорив,

                  Яка досада.

                    Я портфеля їй купив

                    Бачу дуже рада.

                    Але ж не можна так мовчать як риба.

                    Ну сказала би мені хоча б  …

Діти: Спасибі.

А слово то яке дуже дороге.

Королева: Діти! А яке красиве слово ми знаємо на букву Д?

 

Тр.8

( Діти вишиковуються в слово Добро). Виконують  пісню «Если добрый ты».

Тр.9

Дитина: А ще на цю букву починається слово Дружба.

(Виконують пісню «Ничего на свете лучше нету»).

 

Королева: Бере в руки книжку. Подивіться яка книга! Це ваш новий підручник, якому сьогодні  Буквар вступає своє місце.

Тр.10

 Букварик:
 

Що ж, так і буде, як ви загадали,
Ну а мені вже час іти…
Нехай завжди мене гортають
Дитячі пальчики малі,
Хай нові знання здобувають
Завжди маленькі першачки!
А ви без мене не сумуйте.
Ось ваша подружка нова –
Така чарівна, кольорова
Сестричка-Читанка моя!

    

 

 Читанка

Хай збудеться все з побажань,

Ходімо зі мною в країну знань.

 

Я – читанка нечитана

Навчатиму ваш клас.

Я з вами говоритиму

Про наш тривожний час.

 

Букварику, мій братику,

Розумна голова,

Твої веселі літери

Складуть мої слова.

 

А ти спочинь до вересня,

Чи просто – погуляй

Букварику, мій братику,

Спасибі! Прощавай!

 

Сестрице моя. Рідна мова!

Чи прийти до нас ти готова?

           Мова

Я іду, іду, іду,

Слова рідне вам несу.

           Читанка

Що дітям хочеш сказати?

Чи будеш сьогодні їх вітати?

            Мова

Як найчарівніша колискова,

Хай завжди звучить для вас рідна мова.

Я- не  з лісу, я – не з поля,

Нелегка у мене доля.

Через радість та біду.

Я з віків до вас іду.

 

 

Я дитину колисала,

Батьківщину захищала.

І від роду і до роду.

Зберігала свою вроду.

 

 

Всі народи мову мають,

Всі пісень своїх складають,

Бо хто має мову рідну,

Той багатий, а не бідний.

 

Королева: Діти, який з нами ще підручник працював?

Діти: Математика.

                    Математика

Ти визнана давно

Главою всіх наук –

Потрібна нам ти завжди, скрізь і всюди.

Без математики ми нині, як без рук:

З тобою з казки дійсність творять люди.

Освоївши тебе, рвемося у політ.

Створили вже розумні ми машини,

Штурмуємо космічний світ

І різних фактів узнаєм причини,

З тобою ми невпинно ростемо,

З тобою підкоряємо природу,

Твої досягнення ми віддаємо

На благо українського народу!

 

 

Тр.13

 Після виконують танок «Рушничок».

 

Королева: Тепер я не сумніваюсь, що ви готові до подорожі в країну літературію. А поведуть вас туди ваші улюблені казкові герої. Які саме зараз дізнаємось.

Дитина: Зараз розпочнеться тут парад. До нас вийдуть цілими рядами ті, з ким зустрічі ми завжди раді. Наші улюблені герої.

 

Тр.14

Буратіно: Знав, хто уроки вчить,

                  Ключик золотий отримає.

                  З ним до світу знань, мені повір

                  Ти завжди відкриєш дверці.

                  На сторінки букваря

                   Звідки до вас в‘їхав.

Діти: З казки «Золотий ключик».

Тр.15

Мурзілка: Зі сторінки букваря

                  До вас тут з‘явився

                  Та ж ви знаєте хіба,

                  Що вродився я в журналі?

                   Хто б із вас мені тут враз

                   Назвав моє ім‘я і мій журнал?

Діти: Мурзілка!

Тр.16

Попелюшка: Я на балу ніколи не бувала

                        Чистила, мила, варила і пряла,

                         Коли ж мені трапилось попасти на бал,

                         То принц втратив голову від кохання.

                         А я черевичок свій втратила враз.

                         Хто тут із вас підскаже мені

                         Хто я така?

Діти: Попелюшка тендітна.

Тр.17

Королева: Ці літературні герої, а з ними і багато інших поведуть вас друзі далі в країну літературію.  Але завжди з вами буде моя вірна дружина, мої букви. Добрий вам путь!

 

Королева: Навчайтеся, учіться, плекайте рідну мову, любіть свою країну.

Тр.18

 (Діти виконують танок «Барви рідної землі»).

 

 

На  пам'ять про сьогоднішнє свято хочемо вручити вам подарунок – книжки. Їх  вам тепер потрібно читати самостійно.

(Казкові  герої дарують дітям книжки).

Тр.19

Після беруть до рук книжки і співають фінальну пісню.

Вихователь:

Віднині ти – учень 2 класу.

Допитливим , цікавим будь,

Не споглядай байдуже.

В країну Знань велику путь

Долай уперто , друже!

Усе, що пізнане колись,

Завчи , збагни глибоко.

Країна Знань, як неба вись,

Красою вабить око.

 

Промова класного керівник.

 

Дитинство веселковими мостами,

Як в казці, швидко – швидко пролетить,

А потім юність росами – стежками …

Всі роки в школі – найсвітліша мить!

- Шановні гості! Шановні вчителі! Сьогодні в нас особливий день. З першого дня навчального року ми почали працювати над великим проєктом – вивчали букви, вчилися читати й писати. Настав час підвести підсумки. Тож пропонуємо до вашої уваги результат нашої праці – презентацію проєкту «Прощавай, букварику!».

Благослови нас, добрий Боже!

Благослови , Пречиста Мати

Хай ваша ласка нам поможе

Знання міцні й надалі здобувати.

Хай у вашім житті буде завжди весна

І ніколи вона не старіє,

Хай дорога у вас буде чиста , ясна

І задумані збудуться мрії.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
23 жовтня 2020
Переглядів
214
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку