Виховний захід у форматі телешоу "Хто зверху?" з елементами тренінгу "Будьмо толерантними!". Чудовий спосіб виховувати учнів цікавим для них способом :)
4 В англійців толерантність розуміють як готовність і здатність без протесту сприймати особистість або подію. У французів – повага свободи іншого, його думки, поведінка, політичні та релігійні погляди. У китайців бути толерантним означає уміння дозволяти, допускати, проявляти терпимість до інших. В арабському світі толерантність – прощення, поблажливість, схильність до інших. У перській мові – терпіння, витривалість, готовність до примирення.
5 Заголовок слайда. Термін «толерантність» походить з латинської і означає різновид взаємодії та взаємовідносин між окремими людьми на основі взаємоповаги. Толерантність – терпимість до чужих думок, поведінки, повага до національних і культурних відмінностей, прагнення до взаєморозуміння між народами світу. Толерантність – це визнання і повага до інших людей, вміння жити разом з іншими людьми. Толерантність передбачає, що у мене є свої погляди, у когось іншого вони інші, і хоч я ці погляди не поділяю, але терпимо до них ставлюся.
18 Завдання “На мою думку…”Ситуація 1 Учні шостого класу після уроків вирішили пограти у м'яч на шкільному майданчику, але виявилось, що його вже зайняли учні сьомого класу. Незважаючи на прохання, семикласники не хотіли залишати майданчик. Тоді шестикласники, грубо глузуючи і жбурляючи каміння, стали їм заважати. Учні сьомого класу покинули гру і вчинили бійку із шестикласниками. Запропонуйте розумне вирішення цього конфлікту.
19 Завдання “На мою думку…”Ситуація 2 Одного разу взимку однокласники грали у сніжки біля школи. Раптом хтось поцілив одному з хлопців сніжком в обличчя. Не з'ясувавши, хто саме зробив йому боляче, хлопчик підійшов до першого-ліпшого однокласника і став вимагати вибачення. Той обурився, і суперечка перейшла в бійку. Запропонуйте розумне вирішення цього конфлікту.
20 Завдання “На мою думку…”Ситуація ЗУчениця відповідає біля дошки. Але варто дівчинці трошки замислитись, як однокласники відразу піднімають руки, щоб відповісти. Деякі з них висловлюють невдоволення і кепкують, що дівчинка «не знає відповіді на таке просте запитання». Учениця, хвилюючись, починає плутатись і невдовзі зовсім збивається, на її очах виступають сльози. Як у цій ситуації мали б повестися дівчинка, учитель і однокласники?
21 Завдання “На мою думку…”Ситуація 4 Урок фізкультури. Завдання для хлопчиків – підтягування на перекладині. Один з них не може піднятися і на декілька сантиметрів. Лунає сміх з усіх сторін, чути дошкульні слова. Хлопчик червоніє і це ще більше заводить однокласників. Як у цій ситуації мали б повестися хлопчик , учитель і однокласники?
23 Будьте готові до того, що всі люди різні – не кращі й не гірші, а просто різні;навчіться сприймати людей такими, якими вони є, не намагайтесь змінити в них те, що нам не подобається;цінуйте в кожній людині особистість і поважайте її думки, почуття, переконання, незалежно від того, чи збігаються вони з вашими;зберігайте „ своє обличчя ”, знайдіть себе і за будь-яких обставин залишайтеся самим собою.