Мета цього заходу - розширення знань про казку. Використано казкову вікторину, проведено бліц-турнір, гру "Впізнай казкового героя", "Поверни героя в свою казку". Цікавим, на мою думку, є прихід листоноші з телеграмами від казкових героїв, незвичайні завдання від феї, а також з'єднання казкового героя за допомогою незвичайних крапочок.
Виховний захід « У світі казки чарівної»
Мета: Поглибити знання дітей про казку, продовжувати
вчити розпізнавати казкових героїв, відгадувати за описом.
Розвивати словник, увагу, уяву, пам’ять, спостережливість.
Виховувати інтерес до народної творчості.
Обладнання: ноутбук, портрети казкових героїв, чарівна паличка.
Хід проведення
До залу входить дід Панас.
Любі хлопчики й дівчата.
Сьогодні знов прийшов до вас
Старенький дід Панас.
Та не сам він завітав,
Казку із собою взяв.
То ж сідайте всі зручненько,
Казку слухайте гарненько.
( Перегляд казки « Івасик Телесик»)
Дід Панас:
Листоноша: Та ось казкові герої попросили терміново занести діткам Васьковецької школи телеграми. Відгадайте, хто вам їх надіслав?
Телеграма 1
Дуже хотів до вас, мої внучата, але десь загубив рукавичку. Сам я старенький і замерз у руки, тому й запізнився. ( Казка « Рукавичка», дідусь)
Телеграма 2
Дуже хотілося б до вас, але соромлюся своєї гидкої зовнішності.
( Казка « Гидке каченя», гидке каченя)
Телеграма 3
Прибути не можу на свято, бо частина хвоста в ополонці залишилася.
( Казка « Лисиця та вовк», вовк)
Телеграма 4
Так хотів на свято. А пироги в печі . А мої помічники граються, танцюють, співають. Ні на кого залишити мою роботу.
( Казка « Колосок», півник)
Телеграма 5.
Я збиралася на свято, але не знайшла туфельку.
( Казка « Попелюшка», Попелюшка)
Входить Казкар:
Ви найкращі у світі маляточка,
Я для вас на базар піду
Найсмачнішу капусточку знайду
( «Вовк і семеро козенят»)
Баба гарно пасти не уміла.
Бігла я через лісочок
Ухопила там листочок.
Бігла я через гребельку,
Випила води крапельку.
( « Коза-дереза»)
Чарівний голосок.
Відвідати бабусю
Спішу через лісок.
Матуся попросила
Віднести пиріжок
( « Червона Шапочка»
То побільше, то потрошки.
І отримали ми назву … ( Котигорошки)
( « Котигорошко»
5.— Є тут мишка-шкряботушка
Ну, а ти хто?
Що за гість?
— А я зайчик-побігайчик
довгі вуха, куций хвіст!
( « Рукавичка»)
У лісі полював
А Півник в хаті порався
Та квіти поливав.
( « Котик та Півник»)
Казкар : Молодці, знаєте казки.
Заходить Незнайко:
А що це я пропустив? Без мене проводите свято казки? Допоможіть мені,
будь ласка.
( Незнайко проводить бліц-вікторину)
( Ніф-Ніф, Нуф-Нуф, Наф- Наф)
Незнайко: Дякую за допомогу. Я б сам ніколи не впорався.
У залі з’являються Казкові Феї
1 Фея
А я хочу, щоб ви назвали казки, із якої завітали ці герої
( Показує казкових героїв)
2 Фея
У мене є чарівний мішечок. Тут є речі. Назвіть, кому вони належать і назвіть казку.
( Учні по черзі підходять до мішечка , дістають предмет і називають казку)
-Шапка червоного кольору ( « Червона шапочка»)
- Горошина ( « Принцеса на горошині»
- Виноград ( « Виноградар і змія»)
- Шкарлупа горіха ( « Дюймовочка»
- Туфелька ( « Попелюшка»)
-Рукавичка ( « Рукавичка»)
- Колосок ( « Колосок»)
-Яйце ( « Курочка ряба»)
-Дзеркальце ( « Білосніжка і семеро гномів»)
- Колобок ( « Колобок»)
Казкар:
А я ще хочу, щоб ви побули у ролі художників., з’єднавши крапочки, назвали казкових героїв.
( Дітям даються аркуші . Вони за крапочками малюють героїв.)
Дід Панас:
Мені було дуже весело з вами. У всіх нас хороший настрій. Про це свідчать усміхнені Смайлики у ваших руках. До нових зустрічей.