Виховний захід "У світі казки"

Про матеріал

Мета цього заходу - розширення знань про казку. Використано казкову вікторину, проведено бліц-турнір, гру "Впізнай казкового героя", "Поверни героя в свою казку". Цікавим, на мою думку, є прихід листоноші з телеграмами від казкових героїв, незвичайні завдання від феї, а також з'єднання казкового героя за допомогою незвичайних крапочок.

Перегляд файлу

Виховний захід « У світі казки чарівної»

Мета:  Поглибити знання дітей про казку,  продовжувати

            вчити розпізнавати казкових героїв, відгадувати за описом.

            Розвивати словник, увагу, уяву, пам’ять, спостережливість.

            Виховувати інтерес до народної творчості.

  Обладнання: ноутбук, портрети казкових героїв, чарівна паличка.

 

Хід проведення

До залу входить дід Панас.

  •  Добрий день, мої малята,

Любі хлопчики й дівчата.

Сьогодні знов прийшов до вас

Старенький дід Панас.

Та не сам він завітав,

Казку із собою взяв.

То ж сідайте всі зручненько,

Казку слухайте гарненько.

( Перегляд казки « Івасик Телесик»)

Дід Панас:

  • Ну, що, малюки, сподобалася казка? От і добре. О, а хто це до нас прийшов?  Листоношо, що трапилося?

Листоноша: Та ось казкові герої попросили терміново занести діткам Васьковецької школи телеграми. Відгадайте, хто вам їх надіслав?

Телеграма 1

Дуже хотів до вас, мої внучата, але десь загубив рукавичку. Сам я старенький і  замерз у руки, тому й запізнився. ( Казка « Рукавичка», дідусь)

Телеграма 2

Дуже хотілося б до вас, але соромлюся своєї гидкої зовнішності.

( Казка  « Гидке каченя», гидке каченя)

Телеграма 3

Прибути не можу на свято, бо частина хвоста в ополонці залишилася.

 ( Казка « Лисиця та вовк», вовк)

Телеграма 4

Так хотів на свято. А пироги в печі . А мої помічники граються, танцюють, співають. Ні на кого залишити мою роботу.

 ( Казка « Колосок», півник)

Телеграма 5.

Я збиралася на свято, але не знайшла туфельку.

( Казка « Попелюшка», Попелюшка)

Входить Казкар:

  • А я підготував казкову вікторину
  1. Мої діточки, козеняточка,

Ви найкращі у світі маляточка,

Я для вас на базар піду

Найсмачнішу капусточку знайду

 ( «Вовк і семеро козенят»)

 

  1. Не пила я, діду, і не їла,

Баба гарно пасти не уміла.

Бігла я через лісочок

 Ухопила там листочок.

Бігла я через гребельку,

Випила води крапельку.

( « Коза-дереза»)

  1. Дівчатко симпатичне,

Чарівний голосок.

Відвідати бабусю

Спішу через лісок.

Матуся попросила

Віднести пиріжок

 ( « Червона Шапочка»

  1.  Розкотились горошини

То побільше, то потрошки.

 І отримали ми назву …   ( Котигорошки)

( « Котигорошко»

      5.— Є тут мишка-шкряботушка

           Ну, а ти хто?
            Що за гість?
         — А я зайчик-побігайчик
            довгі вуха, куций хвіст!

            ( « Рукавичка»)

  1. Кіт зрання та до вечора

У лісі полював

А Півник в хаті порався

Та квіти поливав.

 ( « Котик та Півник»)

         Казкар : Молодці, знаєте казки.

          Заходить Незнайко:

        А що це я пропустив? Без мене проводите свято казки? Допоможіть мені,

будь ласка.

( Незнайко проводить бліц-вікторину)

  • Як звали трьох поросят?

 ( Ніф-Ніф, Нуф-Нуф, Наф- Наф)

  • Скільки героїв у казці « Рукавичка»? ( 7)
  • Що найбільше любив їсти Карлсон? ( Варення і печиво)
  • У яку гру гралися мишенята у казці  « Колосок?»  ( довгу лозу)
  • Кого зустрів дідусь на дорозі, повертаючись з  рибалки? ( лисичку)
  • Хто перестав дружити з виноградаром? ( змія)
  • Ким став Іванко, який напився брудної води з копитця?  ( козлятком)
  • Хто викрав неслухняного котика? ( лисичка)
  • Скільком козенятам загрожувала небезпека від вовка? (7)
  • З ким спочатку зустрівся Колобок? (із зайчиком)

Незнайко: Дякую за допомогу. Я б сам ніколи не впорався.

      У залі з’являються Казкові Феї

1 Фея

А я хочу, щоб ви назвали казки, із якої завітали ці герої

( Показує казкових героїв)

2 Фея

У  мене є чарівний мішечок. Тут  є речі. Назвіть, кому вони належать і назвіть казку.

 ( Учні по черзі підходять до мішечка , дістають предмет і називають казку)

-Шапка червоного кольору (  « Червона шапочка»)

- Горошина  ( « Принцеса на горошині»

- Виноград ( « Виноградар і змія»)

- Шкарлупа горіха ( « Дюймовочка»

- Туфелька ( « Попелюшка»)

-Рукавичка ( « Рукавичка»)

- Колосок ( « Колосок»)

-Яйце ( « Курочка ряба»)

-Дзеркальце ( « Білосніжка і семеро гномів»)

- Колобок ( « Колобок»)

Казкар:

А я ще хочу, щоб ви побули у ролі художників., з’єднавши крапочки, назвали казкових героїв.

 ( Дітям даються аркуші . Вони за крапочками малюють героїв.)

Дід Панас:

Мені було дуже весело з вами.  У всіх нас хороший настрій. Про це свідчать усміхнені Смайлики у ваших руках. До нових зустрічей.

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Літературне читання 2 клас (М. Зоряна)
Додано
14 листопада 2018
Переглядів
1705
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку