Тема: Відпочиваємо разом.
Мета:-формувати інтерес до фізичної культури;
-сприяти об’єднанню родин, а саме дітей та батьків, під час спільного проведення дозвілля;
-намагатись згуртувати учнівський та батьківський колективи;
-розвивати рухові якості під час проведення естафет;
-виховувати силу волі, витривалість, почуття дружби, взаємовиручки, любов і повагу до членів родини.
Місце проведення: спортивний майданчик.
Обладнання: інвентар для проведення естафет (м’ячі, линва, обручі, стрічки для маркування поля, туристичне обладнання, намет, спальний мішок і т.д.), солодкі призи.
Хід заняття
І. Організаційний момент.
Привітання учасників.
Вчитель.
Шановні батьки! Сьогодні ми вирішили відвернути вашу увагу від буденної круговерті повсякденного життя і запросити на родинний відпочинок.
Звертаюсь до татусів. Їх стійкості та витримці позаздрять усі! Не кожен витримає навантаження традиційного чоловічого багатоборства: футбол, диван, кіно та доміно. Але вони не здаються. Ось вони перед нами – злегка жваві, місцями підтягнуті, де-не-де зібрані, але непереможні. Ми аплодуємо нашим відважним чоловікам, які завжди готові відгукнутись на поклик жінки, совісті, справедливості. Насправді ж, чого варті жінки без вас. Бажаємо вам у майбутньому зберігати таку ж готовність до участі у шкільних справах.
Матусі! Завжди у формі. Дають про себе знати постійні тренування у жіночому багатоборстві: плита, біг по крамницях, прання, прасування. І ми впевнені, що сьогодні вони будуть надихати своїх чоловіків та дітей. Адже відомо, що родина тримається на трьох китах – Жінка, Жінка і ще раз Жінка!!!
І нарешті діти. Саме вони ще з пелюшок довгі роки загартовували тренуваннями і об’єднували у дружню команду свою родину, ставлячи перед нею нові цілі та завдання, постійно ускладнюючи навантаження. Але недарма кажуть: «Важко у навчанні – легко в бою». А зараз давайте познайомимось ближче.
Вправа «Закінчи речення».
-Я – мама/тато… Мої рідні не знають, що я…
ІІ. Повідомлення завдань заходу.
(Класний керівник)
ІІІ.Об’єднання учасників у команди.
Команда 1 – тати.
Команда 2 – мами.
Команда 3 – діти.
ІV. Інструктаж для проведення естафет.
(Вчитель фізкультури).
V. Проведення етапів заходу.
1 етап.
Вчитель. А тепер розпочнемо перший етап – естафети. З’ясуємо, хто спритніший, дужчий, сміливіший.
-передача м’яча над головою;
-передача м’яча між ногами;
-передача м’яча з поворотом тулуба вправо/вліво;
-«Струмочок».
2. Естафета «Посадка картоплі».
3. Естафета «Кенгуру» (м’яч затиснутий між колінами).
4. Естафета «Швидка команда» (кожний гравець біжить до лінії старту, вертається, бере наступного гравця і вони біжать разом. Так до останнього гравця).
2 етап.
Вчитель. А тепер трохи відпочинемо.
«Спортивна вікторина».
(Питання задаються кожній команді по черзі).
1.Який м’яч найважчий? (набивний)
2.Який м’яч найлегший? (тенісний)
3.Скільки гравців у футбольній команді? (11)
4.Скільки гравців у волейбольній команді? (6)
5.Скільки білих фігур у шахах? (16)
6.Під час якої гри вболівальники кричать «Оле-оле-оле-оле»?
7.Під час якої гри вболівальники кричать «Шайбу-шайбу!»
8.У якому виді спорту одягають рукавиці? (бокс)
9.Як часто проводять Олімпійські ігри? (через 4 роки)
10.Назвіть зимові види спорту.
11.Назвіть літні види спорту.
12.Хто такий Віталій Кличко?
13.Хто такий Андрій Шевченко?
14.Хто така Яна Клочкова?
15.Хто такий Міхаель Шумахер?
3 етап.
Вчитель. Відпочили? Тож з новими силами давайте перейдемо до наступного етапу нашої зустрічі.
(Тренування з допомогою туристичного обладнання, складання та розкладання намета, користування спальним мішком).
4 етап.
Рухливі ігри («Невід», «Мисливці і качки», «Білі ведмеді»).
5 етап.
Підбиття підсумків.
Нагородження переможців та учасників естафет.