Виховний захід "Відпочиваємо разом"

Про матеріал
Виховний захід спортивного типу спільно для учнів та батьків на відкритому повітрі.
Перегляд файлу

Тема: Відпочиваємо разом.

Мета:-формувати інтерес до фізичної культури;

             -сприяти об’єднанню родин, а саме дітей та батьків, під час спільного проведення дозвілля;

-намагатись згуртувати учнівський та батьківський колективи;

-розвивати рухові якості під час проведення естафет;

-виховувати силу волі, витривалість, почуття дружби, взаємовиручки, любов і повагу до членів родини.

Місце проведення: спортивний майданчик.

Обладнання: інвентар для проведення естафет (м’ячі, линва, обручі, стрічки для маркування поля, туристичне обладнання, намет, спальний мішок і т.д.), солодкі призи.

Хід заняття

І. Організаційний момент.

Привітання учасників.

Вчитель.

Шановні батьки! Сьогодні ми вирішили відвернути вашу увагу від буденної  круговерті повсякденного життя і запросити на родинний відпочинок.

Звертаюсь до татусів. Їх стійкості та витримці позаздрять усі! Не кожен витримає навантаження традиційного чоловічого багатоборства: футбол, диван, кіно та доміно. Але вони не здаються. Ось вони перед нами – злегка жваві, місцями підтягнуті, де-не-де зібрані, але непереможні. Ми аплодуємо нашим відважним чоловікам, які завжди готові відгукнутись на поклик жінки, совісті, справедливості. Насправді ж, чого варті жінки без вас. Бажаємо вам у майбутньому зберігати таку ж готовність до участі у шкільних справах.

Матусі! Завжди у формі. Дають про себе знати постійні тренування у жіночому багатоборстві: плита, біг по крамницях, прання, прасування. І ми впевнені, що сьогодні вони будуть надихати своїх чоловіків та дітей. Адже відомо, що родина тримається на трьох китах – Жінка, Жінка і ще раз Жінка!!!

І нарешті діти. Саме вони ще з пелюшок довгі роки загартовували тренуваннями і об’єднували у дружню команду свою родину, ставлячи перед нею нові цілі та завдання, постійно ускладнюючи навантаження. Але недарма кажуть: «Важко у навчанні – легко в бою». А зараз давайте познайомимось ближче.

Вправа «Закінчи речення».

-Я – мама/тато… Мої рідні не знають, що я…

ІІ. Повідомлення завдань заходу.

(Класний керівник)

ІІІ.Об’єднання учасників у команди.

Команда 1 – тати.

Команда 2 – мами.

Команда 3 – діти.

ІV. Інструктаж для проведення естафет.

(Вчитель фізкультури).

V. Проведення етапів заходу.

1 етап.

Вчитель. А тепер розпочнемо перший етап – естафети. З’ясуємо, хто спритніший, дужчий, сміливіший.

  1. Естафети з м’ячем:

-передача м’яча над головою;

-передача м’яча між ногами;

-передача м’яча з поворотом тулуба вправо/вліво;

-«Струмочок».

2. Естафета «Посадка картоплі».

3. Естафета «Кенгуру» (м’яч затиснутий між колінами).

4. Естафета «Швидка команда» (кожний гравець біжить до лінії старту, вертається, бере наступного гравця і вони біжать разом. Так до останнього гравця).

2 етап.

Вчитель. А тепер трохи відпочинемо.

«Спортивна вікторина».

(Питання задаються кожній команді по черзі).

1.Який м’яч найважчий? (набивний)

2.Який м’яч найлегший? (тенісний)

3.Скільки гравців у футбольній команді? (11)

4.Скільки гравців у волейбольній команді? (6)

5.Скільки білих фігур у шахах? (16)

6.Під час якої гри вболівальники кричать «Оле-оле-оле-оле»?

7.Під час якої гри вболівальники кричать «Шайбу-шайбу!»

8.У якому виді спорту одягають рукавиці? (бокс)

9.Як часто проводять Олімпійські ігри? (через 4 роки)

10.Назвіть зимові види спорту.

11.Назвіть літні види спорту.

12.Хто такий Віталій Кличко?

13.Хто такий Андрій Шевченко?

14.Хто така Яна Клочкова?

15.Хто такий Міхаель Шумахер?

3 етап.

Вчитель. Відпочили? Тож з новими силами давайте перейдемо до наступного етапу нашої зустрічі.

(Тренування з допомогою туристичного обладнання, складання та розкладання намета, користування спальним мішком).

4 етап.

Рухливі ігри («Невід», «Мисливці і качки», «Білі ведмеді»).

5 етап.

Підбиття підсумків.

Нагородження переможців та учасників естафет.

docx
Додано
11 лютого 2020
Переглядів
609
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку