Виховний захід "Як поводитись з незнайомцями"

Про матеріал
Спілкуючись з дітьми та задаючи їм навідні запитання, дорослі можуть дізнатися, які ситуації при спілкуванні з незнайомими людьми вони вважають потенційно небезпечними, а які - ні.
Перегляд файлу

Як поводитись з незнайомцями

Підготувала і провела

Вихователь групи продовженргр дня

Гайдучик Тамара В’ячеславівна

Тема: Як поводитися з незнайомцями

Мета: Формувати правила особистої безпеки під час прогулянок на вулиці;

Розвивати здатність орієнтуватися в загрозливих для життя ситуаціях, реально оцінювати небезпеку, не розгублюватись; вибирати можливі дії самозахисту; виховувати спостережливість, сміливість, винахідливість.

Обладнання: Малюнки, ілюстрації, мультфільм «Уроки тітоньки сови» (Поведінка з незнайомими людьми)

Хід заняття

І. Організаційний момент (організація групи)

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Бесіда.
  • Де ви відпочиваєте у вільний час?
  • Хто із вас любить гуляти вулицями? В парку? В лісі?
  • Чи потрібно знати правила безпечної поведінки під час відпочинку поза домом (на вулиці в парку тощо)?
  • Які правила ви знаєте?
  • Хто з вас спілкувався з незнайомими людьми на вулиці?
  • Як ви гадаєте: безпечно чи небезпечно розмовляти з незнайомцями?

ІІІ. Оголошення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

Вихователь: Сьогодні ми з вами проведемо урок обережності, дізнаємось про правила особистої безпеки, навимось орієнтуватись у складних ситуаціях. Ці знання вам необхідні, щоб зберегти здоров'я, а можливо, і своє життя.

  • ІV. Вивчення нового матеріалу
  1.               Розповідь вихователя

  У житті кожної людини зустрічаються різні непередбачувані випадки, часом загрозливі для особистої безпеки. У світі є багато добрих і чесних людей. Але є і непорядні, злодії, шахраї, небезпечні люди. Зовні цих людей не відрізниш від хороших, порядних. Та насправді вони  жорстокі, злі та підступні. Тому вам слід пам'ятати, що люди бувають різні і мати справу можна з тими, кого добре знаєте. 

   На вулиці небезпечно розмовляти з незнайомими чи підозрілими людьми.

Якщо незнайома людина запропонує ласощі або цікаву річ,  потрібно  подякувати і відмовитись від того, що пропонують.

У випадку переслідування підозрілою особою потрібно зайти в магазин, чи інше людне місце.

Небезпечно гратися на вулиці, коли настає темрява, коли немає дітей чи дорослих  людей.

Бесіда.

– Чому не можна вступати у розмови з незнайомцем?

– Чому не можна сідати в автомашину без дозволу батьків, тим більше до незнайомця, навіть тоді, коли він пропонує щось привабливе?

– Що робити, якщо незнайомець не відмовився від свого наміру?

– Чому не можна затримуватися по дорозі зі школи додому?

– Чому не можна заходити до під’їзду, до ліфта, коли там знаходиться незнайома людина?

– Чому не можна гратися надворі до настання темряви?

– Як діти можуть привернути своєю поведінкою чи вчинками увагу людей зі злими намірами?

– Чи дозволяють вам гуляти надворі без супроводу дорослих, самостійно ходити до школи, відвідувати гуртки чи спортивні секції?

  • 2. Фізкультхвилинка

Із-за парт мерщій встаєм.                                 Тягнем пальці до носка,

Лінькам волі не даєм.                                        Вправа буде  ось така.

Проганяєм дружно втому.                                 Руки ставим до плечей,

Присідаймо й встаньмо знову.                          Коловий же рух оцей.

Ставим руки на бочок,                                       Пальчиками потрусили 

Ніженьку – на каблучок.                                    І за парти тихо сіли!

3.Розігрування ситуації

На вулиці до вас підходить незнайома жінка і говорить, що ви підходите на роль у дитячому фільмі. Вона пропонує поїхати із нею на кіностудію. Ваші дії. (відповіді учнів).

4. Перегляд мультфільма «Уроки тітоньки сови» (Поведінка з незнайомими людьми)

V.  Підбиття підсумків. Рефлексія.

 А зараз  запитання тітоньки Сови.

 - Як ви будете поводитись в такій ситуації? Дзвінок у двері. Що робити? Вдома нікого нема. Чи відчинити, чи-ні? Оцініть відповіді лісових звірів. 

Вовчик.       Відчиню. Хто там-подивлюсь, бо я нікого не боюсь!

Ведмедик.     Спитаю спершу я: «Хто там? Прийдіть пізніше, бо я – сам.

Мишка.       У вічко тихо подивлюсь. Не відчиню, бо я боюсь!

Їжачок.     Я відчиню лише знайомим, якщо переконаюсь в тому.

Лисеня.    Загавкаю, хай думають, що пес! Якщо то злодії,для них це буде стрес!

Зайчик.     Нікому не збираюсь відчиняти. Хай навіть дзвонять мама або тато!

Козуля.   Якщо настирливо дзвонитимуть, спитаю: «Це хто мене від справ відволікає?»

-         Хто з звірят вчинив правильно? Чому?

-        Кому треба зробити зауваження? Чому?

-     Пригадаймо казку «Вовк і семеро козенят». Злочинці , як і вовк з казки, уміють маскуватися під інших людей, змінювати голос, артистично розповідати всілякі історії, щоб їм повірили.

http://liceum15.cn.ua/wp-content/uploads/2016/11/39_art1-300x261.jpg

 

 

Пам’ятайте! Обіймати, дарувати подарунки, пригощати солодощами можуть тільки близькі люди та рідні.

Блог вчителя україської мови та літератури Марганецької ЗОШ № 2 Марченко  Алли Віталіївни: Мовні цікавинки

Презентація для уроку я досліджую світ на тему "Моя родина"

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
26 березня 2021
Переглядів
1800
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку