Виховний захід з екології "Планета у нас одна"

Про матеріал

Сценарій виховного заходу з екології мета якого є ознайомити учнів з екологічними проблемами планети, вчити учнів самостійно мислити, розвивати навички ораторного мистецтва, виховувати любов до рідної природи, бережливе ставлення до неї.

Перегляд файлу

ПЛЕСЕНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ

 

 

 Бачинська Олена Віталіївна

вчитель біології та хімії

 

 

 

Сценарій виступу агітбригади клубу «Еколог»

 

 

 

 

Мета: ознайомити учнів з екологічними проблемами планети, вчити учнів самостійно мислити, розвивати навички ораторного мистецтва, виховувати любов до рідної природи, бережливе ставлення до неї.

 

Матеріали та обладнання: декорація забрудненої галявини, надпис на окремих аркушах «Еколог», «Факти», показ слайдів роботи клубу «Еколог»; мелодія вальсу, дзвін дзвонів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сцена завалена сміттям: пляшки, бляшанки…

Виходять хлопець і дівчина, одягнені в костюмах для вальсу.

 Хлопець

         Краса? Пильніш дивися

         Де тут вона? Сміття навколо й бруд

         У сміттєзбірник гай перетворився

         Розсадник всіх мікробів бачу тут

Дівчина

         Діброва Шепетівщини! Сонце в свідки кличу!

         Пляшки, бляшанки. Квітки не знайти

         О, люди, хто нам розуму позичить?

         Хто нас навчить природу берегти?

Хлопець

         І від цього «раю»,  із цього сміття

         Нам починати дорогу в життя?

Дівчина

         Та ні, та що ти, сонце он як світить

         Й симфонія природи ген луна

Хлопець

         Вже сонце сходить – диво золотаве

         Поглянь, промінчик листя доторкнувсь

         Діброву сонце ніжить так ласкаво

         Поглянь, старенький пень і той всміхнувсь!

Дівчина

         Диви, всміхнувсь. Все прибирем, побачиш,

         І людство не смітитиме, повір!

 Хлопець прибирає сміття зі сцени

 Дівчина Ти переконаний?

 Хлопець Аякже!!!

Хлопець і дівчина танцюють вальс. Після танцю хлопець говорить:

Юні екологи вже тут!

На сцені з’являється агітбригада клубу «Еколог». Хлопець і дівчина ідуть зі сцени.

3 учень. Вас вітає

Всі  агітбригада  клубу «Еколог»

3 учень. Наш девіз

Всі  «Діючи локально – мисли глобально»

3 учень. Наш принцип

Всі «Екологія та доброта»

Всі  «Лише зрозумівши природу – людина зрозуміє саму себе»

Всі  Наш кодекс

4 учень.1. Любити природу – любити Батьківщину

5 учень.2. Навчись сам та допоможи іншому стати справжнім господарем та другом природи.

6 учень.3. Не чекай подяки за добру справу. Краща нагорода – відчуття, що ти потрібний людям.

7 учень.4. Не чекай, коли тебе покличуть на допомогу, не дай скривдити слабшого.

8 учень.5. Ми живемо без примусу, пересиль себе сам.

6 учень. Напевно всі ми любимо природу

   За ту її чарівну вроду

7 учень. Але не всі задумуємось над тим,

   Що це наш  дім

   Й не все гаразд у нім

Всі Як ми дійшли до такого життя?

4 учень. Людина навчилася добувати вогонь,їжу, знаряддя праці

Всі Підкоряй природу!

7 учень. Навчилася прокладати канали, осушувати болота.

Всі Підкоряй природу!

6 учень. Використовує гербіциди, створила ДДТ – нові хімічні препарати для знищення комах.

Всі Людина підкоряє природу!

3 учень. І допідкорялая… З 1992 року територія України оголошена зоною екологічного лиха.

8 учень. Повітря забруднене. Щодня люди  дихають смогом, двоокисом сірки, випарами кислотних дощів та іншими токсичними газами. В Україні великий рівень забруднення повітря. 

7 учень. Вода брудна. Кожна десята річка світу – забруднена, а в океанах збирається щорічно біля 6,5 млн. тонн сміття.

4 учень. Водні об’єкти України забруднені переважно нафтопродуктами, фенолами, солями важких металів.

5 учень. Втрата дерев. Винищення лісів спричиняє ерозію ґрунтів, утворення пустель і глобальне потепління.

2 учень. Аварії. Внаслідок аварії на Чорнобильській атомній станції в Україні забруднено 4 млн. га лісів, в т. ч. 157 тис. га вивезено із господарського обігу.

6 учень. Токсичні відходи. Щороку в Україні збирається близько 40 млн тонн сміття, що виділяє різні  шкідливі речовини. Їх кількість складає 1,5 – 2м3 на одну людину за рік. По викидах свинцю перше місце займає Київ – 4,6% ГДК.

1 учень. Виснаження озонового шару. Озоновий шар потоншав на 10% особливо над Україною за останні 10 років. Як наслідок – можливі посухи, зниження родючості землі, підвищення ракових захворювань.

7 учень. Факти

5,6 учні Факти

2 учень Факти

3 учень. Спалахнула зірка Полин… Ті, кого 26 квітня 1986 року  розбудили вночі неусвідомлена тривога і душевний біль, вранці прокинулись в новій епосі – післямирноатомній.

7 учень. Чи є надія в нас на майбуття? Чи виживемо?  За яким законом? Бо скільки вже людей пішло з життя, уражених чорнобильським драконом.

4 учень. Ми вже відчули, що він нам приніс, і не одному ще вкоротить віку… А скільки люди проливають сліз, коли у сім’ях родяться каліки?

5 учень. Чорнобиль… Чорна хмара… Чорний біль… Таке нехай ніде не повториться, на ще мну рану я не сиплю сіль. Вона й без неї болісно ятриться.

6 учень. Ми атомні заложники прогресу

    Вже в нас нема не лісу, ні небес.

2 учень. Так і живемо від стресу і до стресу

    Абетку смерті маємо ЧАЕС

Дзвін дзвонів. Виходить дівчина із запаленою в руці свічкою:

26 квітня… Полум’я їхнє ось уже майже 25 років в кожному домі виливається в одне – полум’я Віри …

Всі Ми будемо жити

8 учень. Альтернативи немає: ми мусимо подолати екологічну кризу, інакше повна і остання катастрофа.

3 учень. Наша планета   серйозно хвора і тому намагаємось її лікувати.

7 учень. В нашій школі вже не один рік працює клуб «Еколог», який проводить заходи щодо збереження нашої природи.

4 учень. Не за горами за лісами

   А в Плесні тут у нас

   Екоклуб собі існує –

   Ну просто – вищий клас

5 учень. Всюди встигне, допоможе

    Птахам, річкам, землі

    Завжди стоїть він на сторожі

    Знає старий і малий.

6 учень. Ми у Плесні живемо

    Край свій любим дуже

    Та у нас екопроблем

     Не злічити, друже

2 учень. Перша, траса у нас є

    Нам свинець, СО дає

    То ж тепер на наших  городах

   Лише свинець чудово родить

  1. учень Іще диво, ось так диво –

Був Плесенський ліс красивий

Птахи, квіти, звірі, трави –

Усього було чимало

     7 учень. А тепер лиш глянь – умреш –

           Ти ж куди сміття це преш?

           Був лісочок – став смітник,

           І народ до цього звик.

       4 учень. Ще морока в нас нівроку

            АЕС димить потроху

            Виробляють там усе

            Дим же в Плесну – то несе

   3 учень.То ж і дихає народ

       Тим, як кажуть «Бог пошлет».

   5 учень. Був ставочок красивий в Плесні

      Були риби там чудесні

      Раптом сталася біда:

      Забруднилася вода

   2 учень. То не буря і не смерч

       Наш хімсклад розпався весь

       То ж уся хімічна шкода

       Враз потрапила у воду

    6 учень. Ось такі діла веселі

        В нашій в Плесні у оселі

        Ось як дихаємо, їмо,

        Як ми досі живемо?

    8 учень. Ось і настав цей час

        Ми закликаємо Вас

        Бережіть природу

         Вона єдина в нас!

  1. учень За період існування клуб «Еколог» займається і займався різноплановою роботою по збереженню довкілля.

7 учень.Протягом року проводить різноманітні акції та операції, робота на НДЗД.

4 учень. Наприклад, акція «Первоцвіт». Нами ,було обстежено видову різноманітність і чисельність первоцвітів нашої місцевості. Було проведено інтродукцію та акліматизацію підсніжника.

5 учень. Акція «Птахи – наші друзі» та «Тиша». Під час яких виготовлено годівнички та будиночки для птахів, підгодовуємо їх у зимовий період.

6 учень. Акція «Лелека» та «Ластівка». Спостерігаємо та вивчаємо видову  різноманітність птахів. До речі, на території школи гніздяться лелеки, які є невід’ємним об’єктом наших спостережень.

3 учень. Акція «Зелена хвиля» під час якої  проходить екологічний двомісячник  присвячений Дню Землі.

4 учень. Акція «Зелена весна» під час якої проводяться рейди по перевірці санітарного стану довкілля.

7 учень. Крім того, ми беремо участь у різноманітних операціях ( розповідає про зміст операцій, демонструючи слайди).

6 учень. Нами була складена екологічна карта с. Плесна, екологічна стежина (демонстрація матеріалів), на якій проводиться різнопланова робота.

8 учень. Учень зачитує текст звернення

    Ми, учні Плесенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів звертаємось до всіх учнів, учителів і жителів нашої планети.

    Охороняйте природу! Охороняйте навколишнє середовище! Ці слова ми сьогодні чуємо все частіше і частіше. Вони лунають з трибун, на зборах і симпозіумах вчених, в розмовах людей і, звичайно ж, на шкільних уроках. Любов до природи не може бути споглядальною. Вона невід’ємно зв’язана з бережливим ставленням до неї, з особистою відповідальністю кожного із нас за її збереження.

     Любов до природи – це любов до Батьківщини, до свого народу. Це наш світогляд, наша мораль, весь образ нашого життя. Берегти  і збагачувати скарби рідної  природи – обов’язок кожного.

    Від усіх нас в цілому і від кожного зокрема залежить, чи буде лунати  пісня солов’я, чи будуть дихати прохолодою прозорі джерела, чи буде хлюпатися риба в чистій воді річок та озер, чи буде над нами блакитна синь  неба.

     Школярі! Любіть, вивчайте і оберігайте природу!

     Ми звертаємось до представників преси, до Вас, школярі, з проханням донести наші звернення до біль широкого кола і закликати їх  берегти і охороняти природу рідного краю. Нам хочеться, щоб кожен замислився над змістом вислову відомого польського письменника – фантаста Станіслава Лема: «Або ми врятуємося всі разом, або майже ніхто не врятується».

     Не природі потрібна наша допомога. Це нам потрібно її заступництво: чисте повітря, кришталева вода, вся природа,щоб жити. Вона, Природа, була й завжди буде сильнішою  від людини, тому, що вона її породила. Природа вічна і нескінченна. Людина для Природи деталь, Природа для людини – все.

     Бережіть Природу!!!

  1. учень Я вірю в те,що схаменемось ми

І будемо жити за її законом

Колись ми справді станемо дітьми

Тієї, що з дитятком на іконах.

  1. учень Ми, діти Землі, не дамо її стати кладовищем смерті. Лише б вогонь доброти, запалений на довгі роки не згас в наших серцях.

8 учень. І як би не тиранила Землю смерть, вона ніколи не перестане шуміти пахучими садами навесні.

  (пісня «Моя земля»)

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бєлоножко Олексій Володимирович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Екологія, 10 клас, Сценарії
Додано
28 липня 2018
Переглядів
5137
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку