Презентація виховного заходу "Сірники не іграшка". Даний виховний захід викликає в учнів інтерес до математики, логічне мислення та творчість. Розвиваю моторику рук.
Чи ви знаєте, що …Англійський фармацевт Джон Уокер придумав свій винахід, як це часто буває, зовсім випадково. У 1826 році він, оскільки був фармацевтом , змішував хімікати за допомогою палиці. На кінці цієї палиці утворилася засохла крапля . Щоб прибрати її, він чиркнув палицею по підлозі. Спалахнув вогонь! Він став експериментувати, і 7 квітня 1827 відбулася перша комерційна угода: Уокер продав адвокату Ніксону перші сірники .
Номер слайду 3
Чи ви знаєте, що …Однак Уокер, демонстрував своє відкриття всім підряд, так і не спромігся його запатентувати. А ось хлопець на ім'я Сем'юел Джонс, який якось був присутній при такій демонстрації, усвідомив ринкову вартість винаходу. Він назвав сірники « люціферчікі » і став продавати їх тоннами, незважаючи на те, що з «люціферчікамі» були пов'язані деякі проблеми - вони погано пахли і при загорянні розсипали навколо хмари іскор .
Номер слайду 4
Чи ви знаєте, що …У 1910 році американська компанія Diamond Match першою отримала патент на безпечні для здоров'я сірники. Важливість цього винаходу була настільки велика, що президент США Вільям Тафт публічно звернувся до власників патенту і попросив їх відмовитися від авторських прав. Компанія погодилася і 28 січня 1911 відмовилася від усіх прав на свій винахід. Тому сьогодні сірники належать фактично всім.
Номер слайду 5
Чи ви знаєте, що …Народ полюбляє виготовляти із сірників …
Номер слайду 6
Чи ви знаєте, що …Народ полюбляє виготовляти із сірників …
Номер слайду 7
Чи ви знаєте, що …Народ полюбляє виготовляти із сірників …
Номер слайду 8
Переставте один сірник, щоб утворилася правильна рівність. Завдання 1
Номер слайду 9
Відповідь:або
Номер слайду 10
Завдання 2 Переставте один сірник, щоб рівність залишилась правильною
Номер слайду 11
Відповідь:або
Номер слайду 12
Завдання 3 Переставте один сірник, щоб рівність стала правильною
Номер слайду 13
Завдання 4 Переставте один сірник, щоб утворилась правильна рівність
Номер слайду 14
Відповідь:
Номер слайду 15
Завдання 5 Як з 8 цілих сірників зробити три?
Номер слайду 16
Завдання 6 Як з 13 цілих сірників, кожний з яких має довжину 5 см, покладених один біля одного, скласти метр?
Номер слайду 17
Завдання 7 Додати до чотирьох сірників п'ять так, щоб утворилося 100.
Номер слайду 18
Завдання 8 З 12 сірників викладено 4 однакових квадратів, як на малюнку, при цьому утворився ще один додатковий квадрат (великий). Необхідно прибрати 2 сірники (решту не займати), щоб утворилося два нерівних квадрата.
Номер слайду 19
Завдання 9 З 10 сірників викласти 3 квадрата.
Номер слайду 20
Завдання 10 У даній неправильній рівності необхідно перекласти один сірник, щоб рівність стала правильною.
Номер слайду 21
Завдання 11 У даній неправильній рівності необхідно перекласти один сірник, щоб рівність стала правильною.
Номер слайду 22
Завдання 12 У даній неправильній рівності необхідно перекласти один сірник, щоб рівність стала правильною.