Контрольна робота з теми: «Основна властивість дробу. Скорочення дробу. Порівняння, додавання і віднімання дробів» 6 клас
І варіант
1( 1,5б). Скоротити дроби: а) ; б) ; в)
2( 1б.). Порівняти дроби: а) і ; б) і
3(2б.). Обчислити:
А) + ; б) - ; в) 12 - 9 ; г) 4 + 2
4(1,5б). Записати звичайним нескоротним дробом: а) 0,6; б) 0,36; в) 0,245
5( 1б.). Знайти всі натуральні значення х, при яких правильною є нерівність:
А) ; б)
6( 2б.). Розв’яжи рівняння: (х + 2 ) – 5 = 8
7( 3б.). Три магазини отримали 12ц яблук. З них перший і другий разом отримали 6 ц, а другий і третій - 9 ц. По скільки центнерів яблук отримав кожний магазин?
Контрольна робота з теми: «Основна властивість дробу. Скорочення дробу. Порівняння, додавання і віднімання дробів» 6 клас
ІІ варіант
1( 1,5б). Скоротити дроби: а) ; б) ; в)
2( 1б.). Порівняти дроби: а) і ; б) і
3(2б.). Обчислити:
А) + ; б) - ; в) 14 - 8 ; г) 6 + 4
4(1,5б). Записати звичайним нескоротним дробом: а) 0,4; б) 0,32; в) 0,145
5( 1б.). Знайти всі натуральні значення х, при яких правильною є нерівність:
А) ; б)
6( 2б.). Розв’яжи рівняння: (х - 2 ) + 6 = 9
7( 3б.). За три години турист пройшов 13км. За перші дві години він подолав 7 км, а за другу і третю години - 8 км. По скільки кілометрів долав турист щогодини?
Контрольна робота з теми: «Множення і ділення звичайних дробів»
І варіант
1(2б). Обчислити:
А) ; б) 5 ·2 ; в) : ; г) : 49
2(2б). Розвязати рівняння:
А) 2 : х = 3 ; б) х : =
3(1б). До магазину завезли 460кг картоплі. Першого дня продали 35% картоплі. Скільки кілограмів картоплі продали першого дня?
4(1б). Було зібрано врожай з 18га поля, що становить площі поля. Яка площа всього поля?
5(1б). Знайти десяткове наближення до сотих дробу 3
6(2б). Знайти значення виразу: ( 3 - 2 ) : 1 + 3 : 3
7(3б). Після того як учень прочитав сторінок книги, виявилося, що та частина, яку йому залишилося прочитати на 140 сторінок більша від прочитаної. Скільки сторінок у книзі?
Контрольна робота з теми: «Множення і ділення звичайних дробів»
ІІ варіант
1(2б). Обчислити:
А) ; б) 3 ·1 ; в) : ; г) : 18
2(2б). Розвязати рівняння:
А) 4 : х = 2 ; б) х : =
3(1б). Сплав містить 11% міді. Скільки кілограмів міді у сплаві??
4(1б). Поїзд проїхав 102 км, що становить усього шляху. Яка довжина всього шляху?
5(1б). Знайти десяткове наближення до сотих дробу 4
6(2б). Знайти значення виразу: ( 2 - 1 ) : 3 + 6 : 2
7(3б). До магазину завезли яблука, груші й сливи. Маса яблук становить 60% усіх фруктів, маса груш 25%, а решта 45кг – це сливи. Скільки кілограмів яблук і груш окремо завезли до магазину?
Контрольна робота з теми:
«Відношення. Масштаб. Зміна величини у відсотках» 6 клас
І варіант
1 (1б). Записати відсотки десятковим і звичайним дробом:
А) 37 %; б) 170 %
2(1б). 20л гасу мають масу 16кг. Якою буде маса 25л гасу?
3(1б). Відстань між двома містами 4,5см, а масштаб карти 1:7000000. Знайдіть відстань на місцевості.
4(2б). Периметр трикутника дорівнює 60см, а сторони відносяться як 5:9:6. Знайдіть сторони трикутника.
5(1б). 6 робітників виконують деяку роботу за 15 годин. За який час цю саму роботу виконають 10 робітників, якщо продуктивність праці всіх робітників є однаковою?
6(1б). Знайти у відсотках зміну величини:
А) від 400см до 3м75см; б) від 8т до 10т
7(2б). Розв’язати рівняння: =
8(3б). Деякий товар коштував 250грн. Якою стала ціна цього товару після двох послідовних знижень: спочатку - на 10%, потім - на 15%?
Контрольна робота з теми:
«Відношення. Масштаб. Зміна величини у відсотках» 6 клас
ІІ варіант
1 (1б). Записати відсотки десятковим і звичайним дробом:
А) 79 %; б) 120 %
2(1б). Маса 20 кульок – 28кг. Яка маса 36 таких самих кульок?
3(1б). Відстань між двома містами 7,5см, а масштаб карти 1:6000000. Знайдіть відстань на місцевості.
4(2б). Периметр трикутника дорівнює 40см, а сторони відносяться як 4:9:6. Знайдіть сторони трикутника.
5(1б). 15 робітників виконують деяку роботу за 6 годин. За який час цю саму роботу виконають 10 робітників, якщо продуктивність праці всіх робітників є однаковою?
6(1б). Знайти у відсотках зміну величини:
А) від 4грн до 3грн 60коп; б) від 12кг до 15кг
7(2б). Розв’язати рівняння: =
8(3б). Деякий товар коштував 150грн. Якою стала ціна цього товару після двох послідовних підвищень: спочатку - на 10%, потім - на 5%?
Контрольна робота з теми: «Коло. Круг. Площа круга»
І варіант
1(2б). Накресли коло радіусом 2,3см. Знайди діаметр і довжину цього кола.
2(1б). Знайди радіус кола, якщо діаметр дорівнює 9,4дм.
3(1б). Знайди діаметр кола, довжина якого 4,396м.
4(2б). Радіус круга 8см. З нього вирізали круговий сектор 90º. Знайти площу сектора, що залишився.
5(3б). Знайти площу заштрихованої частини, якщо діаметр великого круга 10см, сторона квадрата 3см, а радіус меншого круга 1см.
6(2б). За рисунком записати центр кола, радіус та діаметр.
Н
О
7(1б). Обчислити кут сектора, який від повного кута складає 20%.
Контрольна робота з теми: «Коло. Круг. Площа круга»
ІІ варіант
1(2б). Накресли коло радіусом 2,6см. Знайди діаметр і довжину цього кола.
2(1б). Знайди діаметр кола, якщо радіус дорівнює 6,9дм.
3(1б). Знайди радіус кола, довжина якого 2,512дм.
4(2б). Радіус круга 6см. З нього вирізали круговий сектор 120º. Знайти площу вирізаного сектора.
5(3б). Знайти площу заштрихованої частини, якщо діаметр круга 2см, сторона квадрата 3см, а сторони прямокутника 5см і 7см.
6(2б). За рисунком записати центр кола, радіус та діаметр.
С
А
7(1б). Обчислити кут сектора, який від повного кута складає
Контрольна робота з теми: «Додавання і віднімання раціональних чисел»
І варіант
1(2б). Виконай додавання:
а) 3,2 +(-5,7); б) 2,3 + (-0,9); в) -5,6 + (-7,8); г) 8,7+ (-8,7)
2(2б). Виконай віднімання:
а))6,7 - 9,2; б) 16,5 – (-14,8); в) -4,9 - 8,3; г) -3,4 - (-8,9)
3(1,5). Виконай додавання зручним способом:
-5,2 +6,7 +(-3,9) +2,7 + (-7,4) +4,4 + (-1,9)
4(2б). Розв’яжи рівняння:
А) 8,97 + х = 3,19; б) х - 6 = - 7
5(2б). Розкрий дужки і знайди значення виразів:
А) -12,4 + (-8,7 + 6 ); б) –(3,9 + х) + (4,2 + х - 7,9)
6(1,5б). Знайди суму, доданками якої є числа: обернене і протилежне числу 7,6
7(1б). Не виконуючи обчислень, порівняй різницю чисел -4,67 і -14,15 та їх суму (відповідь поясніть).
Контрольна робота з теми: «Додавання і віднімання раціональних чисел»
ІІ варіант
1(2б). Виконай додавання:
а) 2,6 +(-4,9); б) 5,8 + (-1,9); в) -7,2 + (-8,9); г) 3,7+ (-3,7)
2(2б). Виконай віднімання:
а))7,5 - 8,3; б) 17,4 – (-16,7); в) -2,9 - 7,6; г) -1,8 - (-6,9)
3(1,5). Виконай додавання зручним способом:
-4,3 +5,8 +(-6,7) +3,4 + (-9,8) +2,7 + (-5,9)
4(2б). Розв’яжи рівняння:
А) 7,86 + х = 2,24; б) х - 4 = - 9
5(2б). Розкрий дужки і знайди значення виразів:
А) -13,2 + (-7,5 + 3 ); б) –(4,7 - х) + (6,1 - х - 9,8)
6(1,5б). Знайди суму, доданками якої є числа: обернене і протилежне числу 6,4
7(1б). Не виконуючи обчислень, порівняй різницю чисел -5,38 і -17,19 та їх суму (відповідь поясніть).
І варіант
1(1б). Обчислити: а) - 2,7•15; б) - 6 • ( -1)
2(2б). Спростити вираз:
А) -3,2х • (-5с); б) 12х -7а –х + 9а; в) -3(а-6) + 4(а+5); г) х + (2х-13) – (16-3х)
3(1б). Знайти значення виразу найзручнішим способом:
А) - 4,2• ( - 0,4) • 9 • 0,25; б) - 11• +• ( - 4 )
4(2б). Розв’яжи рівняння:
3х - 3,7х + 2,6х =
5(2б). Знайти значення виразу:
6(х-9) + 2(18-х) при х = 0,2
6(2б). Знайти значення виразу - 4а -(2а - 9у), якщо 3у-2а = - 4
7(2б). Довести, що значення виразу
-0,7(х - 2) - (1,4 - 3х) не залежить від значення змінної
Контрольна робота з теми: «Множення раціональних чисел»
ІІ варіант
1(1б). Обчислити: а) 16•( - 3,5); б) - 5 • ( -1)
2(2б). Спростити вираз:
А) -4,2х • (-5у); б) 14х -8у –х + 5у; в) -4(х-7) + 3(х+6); г) а + (3а-12) – (15-6а)
3(1б). Знайти значення виразу найзручнішим способом:
А) - 5,4• ( - 0,5) • 7 •(- 2); б) - 13• +• ( - 17 )
4(2б). Розв’яжи рівняння:
- 7,5 х+ 2х+ 6,4х =
5(2б). Знайти значення виразу:
3(- х + 8 ) - 4( х – 16 ) при х = - 0,6
6(2б). Знайти значення виразу - 7а -(3а – 5с), якщо с--2а = - 5
7(2б). Довести, що значення виразу
-0,6(х - 1) - (1,3 - 1х) не залежить від значення змінної