Виховний захід "Збережемо багатства рідної Землі"

Про матеріал
Сценарій виховного заходу з метою формування високих моральних якостей громадян України; виховання в учнівської молоді дбайливого ставлення до рідної природи; формування екологічної культури і грамотності; активізація природоохоронної та пропагандистської роботи; розширення та поглиблення знань промислового та сільського господарського виробництва з урахуванням екологічних факторів та розумного використання атому; ознайомлення із квітами-символами країн Європи.
Перегляд файлу

Збережімо всі багатства для Землі

Мета: формування високих моральних якостей громадян України; виховання в учнівської молоді дбайливого ставлення до рідної природи; формування екологічної культури і грамотності; активізація природоохоронної та пропагандистської роботи; розширення та поглиблення знань промислового та сільського господарського виробництва з урахуванням екологічних факторів та розумного використання атому; ознайомлення із квітами-символами країн Європи.

Обладнання: декорації (дерева, кущі), написи - назв країн, костюми дійових осіб

Дійові особи: Планета - Земля., Джмелик-веселик, Ромашка - символ України, Маргаритка - символ Польщі, Дзвоники (2) - символ Німеччини, Незабудка - символ Англії, Тюльпан - символ Голландії, Лілея - символ Франції, Зоряний Принц, Атом, Мак – символ Іспанії.

Дія відбувається на сцені, де знаходиться дівчина-планета Земля, довкола якої кружлятиме Джмелик. Вона по черзі підніматиме назву країни, до якої наближатиметься Джмелик, а квіти - символи будуть виходити йому назустріч.

На сцені з'являється двоє акторів.

1 -й: Увага! Увага!

2-й: Слухайте нас!

Під звуки маршу виходять решту акторів.

  1.                        й: Ми вам покажем казку...
  2.                        й: А може і не казку...
    1.                        й: Яка навчить дорослих...
    2.                        й: І діточок малих..
      1.                        й: Любити як природу...
      2.                        й: Любити як багатства...
        1.                        й: Що нам дані від Бога...
        2.                        й: І гинуть навкруги!
        3.                         

Сцена - лужок між деревами, Звучить пісня:.

 

На лужку зеленім між беріз і кленів

Вироста ромашка, вироста!

Сонечку всміхалась, дощиком вмивалася,

Щоби гарною вона зросла.

Білі пелюсточки, жовта серединка –

Квіточка ромашка, наче балеринка!

Жовта серединка, пелюстки тоненькі –

Знає нашу квіточку цілий світ біленький!

Зігріта ромашка в сонячнім промінні,

І прийде до неї дітвора,

Щоб зібрати квітів і сплести віночки

Для краси, а також для добра!

Ромашка виконує танець. У пісню вплітаються звуки джмелика:


Джмелик:  Я-джмелик, джмелик, джмелик?

Я джмелик-веселик!

Я лечу і гуджу-жу-жу-жу!

Наказало красне літо

Облітати цілий світ,

Привітати чемні квіти,

Передатнім привіт!

Вас запрошуємо з Літом

На веселий карнавал!

Будуть співи, будуть жарти,

Ну. а потім буде бал!

Джмелик (зупиняється перед Ромашкою)

Ромашко! Від імені Літа запрошую тебе на бал!

Ромашка: Дякую!

Джмелик: (оглядаючи Ромашку) Ой! А що це із твоїми пелюсточками? Що з чудовими кісками?!

Ромашка: (намагаючись озирнутися) Де?

Джмелик: Ось, поглянь у краплинку роси

Ромашка: Ой, моє платтячко! Ой, мої коси! (Плаче)

Джмелик:  Що, Ромашко, трапилось з тобою?

З платтячком і русою косою?

Може, ти від сонечка ховалась?

Може, ти росою не вмивалась?

Може ти на вітрі не гойдалась?

І тому ось виросла така?

Ромашка: Я на сонечку зростала,

Я росою умивалась.

Із вітрами бавилась завжди!

Лиш коли була я насінинкою,

Хтось торкнув пекучою жаринкою

Волоссячко моє і пелюстки! (плаче)

Джмелик:  Знаю, хто в цім горі винуватий:

Кажуть, називається він Атом !

Він такий летючий і кусючий,

Ніби ціла сотня злих джмелів!

Та, коли б він стрінувся зі мною

Я б дістав колючу зброю

І його подужати зумів.

За наказом сонячного Літа

Я тепер лечу по цілім світі.

Може, і розбійника знайду?

Я усіх про нього розпитаю!

Я його, напевне, розшукаю

І примушу справити біду!

Ромашка зітхає

Джмелик: Не плач. Ромашко, не зітхай, мене з дороги дожидай!

Джмелик кружляє навколо планети Земля і зустрічає Маргаритку.

Люба Маргаритко, чи не зустрічався тобі часом Атом?

Маргаритка: Напевно, він тобі дуже потрібний, бо ти, Джмелику, навіть привітатися забув.

Джмелик: Справді! Вибач, квіточко! Добрий день! Красне Літечко запрошує тебе на карнавал квітів!

Маргаритка: Дякую, літечку і тобі, Джмелику, що приніс нам добру звістку! А навіщо тобі потрібен Атом? Він теж запрошений на карнавал? Джмелик: Що ти, друже. Це ж такий розбійник! Він зіпсував пелюсточки нашій Ромашці.

Маргаритка: Який сором! Яка ганьба! Оце так розбишака!

Джмелик: Я теж так думаю і хочу відшукати його та покарати як слід!

Маргаритка: Правильно! Молодець! Який ти хоробрий! Але я нічим не можу тобі допомогти: я ніколи не бачила його, але чула, що у великих лікарнях він допомагає лікувати від тяжких хвороб. Ти лети далі, а я піду потішу бідну Ромашку, можу допоможу їй у чомусь.

Джмелик: Отже, я лечу далі - мушу шукати цього розбишаку!

Маргаритка: Щасливої дороги! Бувай здоровий!

Джмелик кружляє знову навколо планети Земля і зустрічає Дзвіночки

Дзвоники: (разом) Ми дзвіночки! Ми дзвіночки!

 Дінь-ділень! Дінь - ділень!

Чути наші голосочки

 Цілий день, цілий день!

1-й: У своїм коханім краю ми ростемо і співаєм!

  1. -й: Для вітчизни дорогої сонячних пісень!

Разом: Джмелик, джмелик, Джмелик летить! Джмелик-веселик в гості спішить!

Джмелик: Добрий день. друзі!

Разом: Добрий день, джмелику!

Джмелик: Друзі! Вас вітає красне Літо і запрошує на веселий карнавал! Дзвоник: Дякуємо.

Джмелик: Любі Дзвіночки! Чи знаєте ви, що-небудь про Атом?

  1.         -й: Знаємо. Він по всіх країнах робить багато красивих справ! Він дає електричний струм, він якого вночі робиться ясно, мов удень. А що трапилось?

Джмелик: Цей Атом так зіпсував пелюстинки нашій Ромашці, що вона не може піти на бал!

  1. -й: Ох, яка біда! Ой, яка неприємність! Треба негайно іти до неї, може ми допоможемо їй у чомусь?

Джмелик: Поспішіть, друзі.

Джмелик знову кружляє навколо планети, наближаючись до наступної квіточки.


Звучить пісня.

Незабудка: Літо приходить на берег Британський,

Квіти чудові вкривають луги.

Не для прикрас у гарних палацах

В полі широкім я буду цвісти.

Незабудка, Незабудка подарує вам ніжну красу,

Незабудка нагадає про кохану Вітчизну свою!

Джмелик: Добрий день, люба леді!

Незабудка: Добрий день, сер!

Джмелик: Літо запрошує вас на карнавал квітів!

Незабудка:Я неодмінно буду.

Джмелик: Скажіть, будь ласка, чи не доводилось вам зустрічати Атома?

Незабудка: Я не бачила його, але чула, що на узбережжі він допомагає людям отримувати прісну воду із солоної морської, а ви знаєте, як це важливо для нашої країни, яка розташована на острові і зусібіч оточена солоною водою!

Джмелик: Так ось цей Атом зіпсував нашій Ромашці пелюсточки, вона не зможе піти на бал.

Незабудка: Ах, бідна квіточка! І невже нічим не можна їй допомогти?

Джмелик: Не знаю. Вибачте, але я поспішаю -  попереду ще така довга дорога, - адже треба облетіти всі квіти.

Незабудка: А я поспішаю до ромашки - може зможу їй допомогти. Щасливої дороги!

Джмелик: До побачення!

Незабудка: До побачення!

Джмелик кружляє навколо планети і зустрічає Тюльпана та Лілею.

Тюльпан:  Я залишив голландські рівнини

 І приїхав в країну чужу,

Бо кохаю струнку і вродливу

- Королеву квіток чарівну!

Навіть вітер-пустун затихає,

Як цвіте білосніжна краса!

Вітер лілію тихо гойдає,

Щоби їй не прим'яти листка!

А метеликів зграя барвиста,

Облетівши квітучий сад,

Лиш над нею кружляє невпинно

І вдихає п'янкий аромат!

Лілея: Де є в світі наймиліша, серденьку найлюбіша кохана Франція,

Квітне в садах розкішних квіточка найгарніша, прекрасна Лілія!

Хай вітер жартівливий, метелик пустотливий, співучі солов'ї

Зранку до ночі  славлять красу мою - байдуже все мені!

Бо один лиш Тюльпан серцю моєму пан - друг найщиріший мій! Поруч його листка Лілії не страшні буря і грозовій!

Джмелик: Дорогі друзі! Красне Ліго запрошує вас усіх на чудовий веселий

карнавал квітів!

Квіти: Дякуємо, ми будемо неодмінно!

Джмелик: Друзі! Я розшукую незнайомця на ім'я Атом. Чи не зустрічали ви його часом?

Лілея: Ні!

Тюльпан: Ні. Але чув, що у нашій Голландії він нагріває воду для теплиць і завдяки цьому ми квітнемо цілий рік!

Джмелик: Цей Атом зіпсував пелюстинки нашій Ромашці з далекої України, і вона не зможе піти на бал.

Лілея: Ах, як це жорстоко! Так поспішімо їй на допомогу!

Тюльпан: До побачення;

Джмелик: До зустрічі!

Кружляючи далі, Джмелик зустрічає наступну квітку - Мак.

Мак: (співає)  Серед лугу, серед поля

  Зацвіли квітки ясні.

їх заколюють іспанки

У - очіпки чарівні,

Спів гітари не змовкає,

Лине музика стрімка

І танцює Мак вогнистий

Із дівчатками танка

Джмелик: Чудові вогнисті Маки! Літо запрошує вас на карнавал!

Мак: Дякуємо! Ми будемо обов'язково. Яке щастя, що ми розквітли саме в цю пору.

Джмелик: Усі квіти чудово повеселяться, лише самотня Ромашка з України сумуватиме: розбійник Атом зіпсував їй пелюстки і вона не зможе піти на бал. Чи не зустрічали ви його часом?

Мак: Я знаю, що на Україні цей Атом вирвався на волю з реактора і завдав багато горя і сліз! До нашої країни приїжджали діти на лікування - нам так шкода було дивитися на їх бліденькі личка. Ми робили усе, щоби їх потішити, щоб вони не сумували за своєю батьківщиною! Якщо хочете зустріти Атом, шукайте його на Україні - там, де росте ваша Ромашка!

Джмелик: Дякую, Мак: Зачекай, і я з тобою!

Сцена порожніє. Наступна сцена: квіти оточують Ромашку, втішаючи її.

Голоси квітів: Не плач Ромашко, не сумуй! Ось візьми мою найкращу пелюстинку! Приміряй мого чудового капелюшка! Не горюй!

Атом; (виходить); Пропустіть і мене, може я допоможу!

Квіти: А ти хто такий?

Атом:Я?Я-...

З'являються Джмелик і Мак. Вигукують, показуючи на Атома. Джмелик: Ось він - Атом !

Квіти (наступаючи на Атом): То це ти? Розбійник! Лиходій! Розбишака!

Ось ми тобі зараз!

Атом: Друзі! Зачекайте! Я й не хотів, я не винен, зупиніться! (грізно) Зупиніться, інакше я буду боронитися і застосую свою могутню зброю - тоді ви всі станете такими, як Ромашка!

Спалахи світла. Квіти завмирають. Пауза. Звучить тривожна музика Ат. В неї вплітається дивна, мелодійна і незвичайна космічна музика. На сцені з'являється Зоряний принц.

Принц: Зупиніться, друзі! (бере Атома за руку) Він не винен! Я кожного ранку прибираю свою планету, бо люди занедбали Землю! Колись, разом із товаришами, ми так любили літати і дивитись на її чисті озера і ріки, на блакить морів, на кришталеві шапки гірських вершин... А тепер блакитна планета почорніла від бруду, її повітрям не можна дихати, не одягнувши захисної маски! І все це зробили люди! І тільки вони можуть повернути планеті її дивну красу. Я ж привіз для Ромашки Промінь надії - він один може допомогти і цій маленькій квіточці й усім нам!              / '

Принц тримає в руках Промінець. Всі квіти співають пісню:

 

Я ніжний малий, малий Промінець.

З далекої Зірки, із Зірки Надії

Та можу прекрасних сердець

Здійснить заповітної мрії.

Затримаю горе і чорну біду

На мить, на хвилину, на день чи на завжди.

Коли допоможуть мені Любов, благородство і правда.

Спалахує світло. Квіти кричать: «Ура!»

Ромашка виходить в чудовому платті. Вона дякує

Принцові.

 Принц: А тепер - всі на бал!

 

Звучить «Вальс квітів» із балету «Лускунчик» П.І. Чайковського.

Квіти танцюють вальс. Квіти, кружляючи під музику, виходять.

Атом із Джмеликом ідуть, обнявшись, останніми. Атом зупиняється.

 

 Атом: 3 атомним вогнищем бавляться люди,

Прошу нікого із вас не забути –

Помилка кожна грозить нам бідою,

Тому обережними будьте зі мною!

 

Музика замовкає. Виходить планета Земля. Довкола неї стають квіти.

 

 Земля:  Людино! Розумна істото!

Ти можеш усе на землі.

Відсунути можеш  пітьму

І будуть цілі кораблі.

Та знову і знову, Людино,

До тебе звертаємось ми.

Бо гинемо, гинемо, гинем!

Будь ласка, ти нас збережи.

Хай будуть в нас цілі дерева,

Рослини, тварини, птахи.

Людино! Людино! Людино!

Ми просимо: нас збережи!!!

 

Всі: Все це потрібно мені

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   ВАРІАНТ  1

 

  1. Вибери слово, яким можна замінити вислів   набрати води в рот.

 

  А    мовчати

  Б    ображатися

  В    полоскати

 

2. Вибери рядок, у якому записано тільки займенники.

 

  А    ми,  до , їх

  Б    він,  я,  під

  В    вони,  нею,  мене

 

3. Вибери правильну форму пропущеного в реченні числівника.

 

. Від  .  .  .  відняти двадцять, буде тридцять.

 

  А    п’ятдесят

  Б    п’ятидесяти

  В    п’ятдесяти

 

4. З'єднай стрілками прислівники з питаннями, на які вони відповідають.

 

  вниз    звідки?

  звідусіль   як?

   весело   куди?

 

5. Запиши подані дієслова в минулому часі.

 Бігає, співає, намалює.

 

6. Прочитай і спиши текст,вставляючи, де потрібно, апостроф і пропущені букви, відкрий дужки. В окремих словах букви, що позначають приголосні звуки, вибери з дужок.

 

Травень    це  ро(з,с) квіт  і  буяння  зелені.  Поспішають прибратися дерева  й  кущі.

Ось  з..явилися  блакитні   незабудки,  ро(з,с)пустилися ніжні  фіалки.  Уже  білими  хмаринками  вкрилася  ч..ремха.   І  пливе     м..довий  запах  (у) високе небо.

        З журналу «Барвінок»

7.Склади і запиши текст-опис рослини, що квітує весною.(3-4 речення)

  ВАРІАНТ 2

 

1.Вибери слово, яким можна замінити вислів   зарубати на носі.

 

  А   запам’ятати

  Б   засинати

  В   лінуватися

 

 2.Вибери рядок, у якому записано тільки займенники.

 

   А   його,  вона ,  одного

   Б   їй, вони, тобі

   В   біля,  ним,  її

3.Вибери правильну форму пропущеного в реченні числівника.

 

 До  .  .  .  додати тридцять, буде дев’яносто.

  А  шістдесят

  Б  шестидесяти

  В  шістдесяти

4.З'єднай стрілками прислівники з питаннями, на які вони відповідають.

  направо   як?

  знизу    куди?

  радісно   звідки?

 

5.Запиши подані дієслова в майбутньому часі.

Літає,   розквітає,   танцюють.

 

 6.Прочитай і спиши текст, вставляючи пропущені букви та розкриваючи дужки.

 

  (В)літку  цвіте  найніжніша  квітка    лілея.  Вона  оспівана  (в)піснях,  у  віршах  багат..ох  поетів,  у  легендах.

  Лілея  використовуєть(ц,с)я  у  заклинаннях.  (З)нею  обходили пасовиська,  щоб  убере(г.х)ти  худобу  здоровою  і  щоб стадо   (не)розходилось.

       За А. Кондратюком. 

 7.Склади і запиши  текст - опис  рослини, що квітує влітку. (3-4 речення)

doc
Додав(-ла)
Балик Наталія
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 4 клас, Сценарії
НУШ
Додано
25 лютого
Переглядів
57
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку