Виховний захід "Збережемо нашу планету"

Про матеріал
Мета: формувати у дітей уявлення про природу як живий організм; спонукати до спілкування з природою без завдання їй шкоди; формувати відповідальне ставлення до навколишнього світу, особливо до лісу; прищеплювати почуття відповідальності за збереження природних ресурсів лісу і води. Обладнання: таблиця для гри «Допомога», лист, тематичний плакат.
Перегляд файлу

Виховна година на тему: «Збережемо нашу планету»

Мета: формувати у дітей уявлення про природу як живий організм; спонукати до спілкування з природою без завдання їй шкоди; формувати відповідальне ставлення до навколишнього світу, особливо до лісу; прищеплювати почуття відповідальності за збереження природних ресурсів лісу і води. Обладнання: таблиця для гри «Допомога», лист, тематичний плакат.

Хід заходу

 І. Організаційна частина.

ІІ. Вступна бесіда. - Що належить до природи? - Яке значення природи в житті людини? Так, природа дає все необхідне для життя людини: їжу, воду, повітря. Вона є джерелом натхнення для художників, письменників, композиторів. Недарма природу називають ненькою. Всі ми – діти природи, та не всі однаково добрі до неї. Природа потребує постійної уваги, турботи, охорони. Ми повинні берегти природу, охороняти та зберігати її багатства. ІІІ. Повідомлення теми і мети заняття.

 - Сьогодні у нас незвичайне заняття. Я хочу провести з вами годину милосердя і спостережливості.

 ІV. Розповідь з елементами бесіди. І пташка, і метелик, і людина Сплелися у вінок. Ім'я йому — Життя. Одна у них Земля, одна родина, І вічність в них одна, і небуття. Земля — наш дім. Можливо, це єдина планета, на якій існує життя у Всесвіті. Хіба не заслуговує вона нашої любові? Але на сьогодні ми маємо значну кількість свідчень про те, що людина не є бережливим господарем, а є самовпевненим землевласником. 1 -й уч е н ь Усіх людей ми закликаєм: Нащадкам збережіть природу, Її степи, ліси, джерельну воду, Дерева не рубайте, не вбивайте звіра, І у природи буде хай довіра, Що не заподієте ви зла їй, Своїй колисці, матері своїй. Екологія — це наше здоров'я і довголіття, наше щасливе майбутнє! Всі ми — діти землі і неба. 2 -й уч е н ь Всі, хто маленький, хоче рости! Чисте повітря й водичку нам треба, Просить з нас кожен — і я, і ти. Хочемо ми, щоб сонце світило! Школа №142 – учасник Проекту ДТЕК «Енергоефективні школи» 2013-2014 рр. м. Дніпропетровськ Хочемо ми, щоб поле родило І щоб навколо квіти росли. Хочемо, хочемо, хочемо ми! Будь до природи уважним, і вона обов'язково тобі віддячить! Пам’ ятай! Людина - частина природи. Знищуємо природу - знищуємо самих себе. 3-й уч е н ь Дерево, трава, і квітка, й птахи Не завжди зуміють захиститись Якщо будуть знищені вони – На планеті ми залишимось самі. Гра «Допомога, боляче, дуже боляче» № з/п «Допомога» «Боляче» «Дуже боляче» 1 2 - Намалюйте кружечок і зафарбуйте відповідним кольором: «Допомога» - зеленим, «Боляче» - жовтим, «Дуже боляче» - червоним. 1) Вирубування лісу. 2) Сміття на галявині. 3) Лійка і квіти. 4) Пташка у клітці. 5) Зірвані квіти. ЛИСТ ЗДОРОВ'Я Ми – лісові рослини, птахи, звірі – звертаємося до вас, діти, за допомогою. Нам загрожує небезпека: забруднення повітря та води, знищення лісів! Якщо ви не виконаєте завдання, які знаходяться в цьому конверті, тоді все живе може загинути! - Ну що ж, діти, допоможемо? ►► Перше завдання — загадки. •Без чого дорослі та діти не можуть прожити? (Без їжі, води, повітря) •Що не можна набрати у сито? (Воду) •А у що не можна набрати води? (Сито) •Як називається транспорт, який рухається по воді? (Водний) ►► Друге завдання — продовжити прислів'я •Без води — ... (не туди і не сюди). •Лід і вода —...(брат і сестра). •Скільки сніг не лежатиме, а... (розтаватиме). Чому? •» Весна багата... (водою). ►►Третє завдання «Значення води» Школа №142 – учасник Проекту ДТЕК «Енергоефективні школи» 2013-2014 рр. м. Дніпропетровськ — Роздивіться таблицю «Значення води». (На таблиці посередині зображена краплина води, навкруг неї — рослини, люди, будівлі, риби, книги... тощо. З класу обирають експертів та секретаря.) — Вам необхідно з'єднати краплину води з тими, кому вона необхідна. Секретар з'єднуватиме, а експерти доводитимуть свою думку. ►► Четверте завдання «Домалюй ліс» Діти домальовують дерево, сонечко, звірят, метеликів. Звучить музика, спів пташок. Музика стихає, і діти закінчують малювати. Журі оцінює малюнки дітей команд «Сонечко» та «Метелик». Конкурс «Розминка» . Тварини є частиною живої чи неживої природи? . Тварини, які самостійно здобувають їжу, влаштовують житло, виводять дитинчат, називаються дикими чи свійськими? . Тварини, яких людина розводить і використовує в домашньому господарстві, називають дикими чи свійськими? . До тварин належать: квіти, гриби, лисиця? . Горобці, галки, ворони - це птахи, які відлітають чи зимують ? . Яка з пташок перелітна: ластівка, сорока, ворона? . Собака, кіт, білка - яка з цих тварин зайва? І чому? . Хто із цих тварин змінює хутро: ведмідь, заєць чи вовк? І чому; . Яка із цих пташок не має гнізда: ластівка, лелека, зозуля? . Які із цих квітів перші квітнуть: підсніжник, конвалія, тюльпан? Діти, зараз ми. Відповівши на питання тесту (ПРЕЗЕНТАЦІЯ), разом складемо правила поведінки на природі. Правила поведінки на природі «Буду я природі другом» 1) Не ламай гілля дерев і кущів; 2) Не зривай у лісах та на лугах квітів; 3) Не руйнуй мурашники; 4) Не лови диких тварин і не принось їх додому; 5) Не лови метеликів, джмелів,бабок та інших комах; 6) Не залишай вогонь у лісі; 7) Не галасуй у лісі. Невже в майбутньому на світі Не будуть квітнуть дивні квіти? Конвалії й фіалки ніжні, І вісник березня — підсніжник? Невже мі більше не побачим, Як сон-трава росою плаче? Троянда степу, квітка мрії Жар-цвітом землю не зігріє? Ми всі — господарі природи, Тож збережемоїї вроду .

 

docx
Додав(-ла)
Єрмакова Ольга
Додано
29 липня 2021
Переглядів
674
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку