ВИКЛИКИ МІЖВОЄННОГО ЧАСУ
Учні мають навчитися :
« лібералізм», « консерватизм», « націоналізм», « громадянська війна»
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу, формування вмінь і навичок.
ПЕРЕБІГ УРОКУ.
І. Підготовчий етап.
1. Перевірка класу готовності до уроку.
2. Активізація пізнавальної діяльності учнів.
Вправа « Збери валізу»
ІІ Основний етап
Оголошення теми, визначення очікуваних результатів уроку.
Вправа « Втрачена історія»
Учні мають заповнити пропуски у схемі.
.
Робота в парах + робота з підручником.
Учні мають опрацювати п. 2- 3 і створити портрет.
Чоло - мислителі
Очі - напрямки діяльності
Ніс -роль держави
Вуста - головна мета.
Вправа «Логічний ланцюжок Квінтиліана»
Що? |
Громадянська війна |
Об’єкт |
Де? |
Іспанія |
Місце |
Коли? |
1936 – 1939рр |
Час |
Чому? |
Протиріччя між урядом і об’єднаними лівими та правими, які підтримали генерала Ф. Франко |
Причини |
Хто? |
Ф. Франко. А. Гітлер. Б. Муссоліні. |
Суб’єкт |
Чим? |
Допомога Німеччини, Італії, інтернаціональні бригади. |
Засоби |
Як ? |
Збройна боротьба, яка закінчилася перемогою франкістів . |
Форма |
|
|
|
ІІІ . ЗАВЕРШАЛЬНИЙ ЕТАП.
Вправа « Взаємоопитування»
Сьогодні на уроці я дізнався …
Сьогодні на уроці я навчився …
1. Громадянське суспільство.
2. Неприйняття революції.
3. Еволюційний органічний розвиток.
4.Деспотична влада.
5.Правова держава.
6.Свобода приватного підприємництва.
7. Ні! -радикальним реформам.
8. Права і свободи людини.
9. Економічна система виробництва і розподілу.
10 Максимізація прибутку.