Використання динаміки рухів зображення птахів та міжпредметних зв'язків з уроками біології

Про матеріал
Метою навчання мистецтв в основній школі є виховання в учнів ціннісно-світоглядних орієнтацій у сфері мистецтва, розвиток комплексу ключових, міжпредметних і предметних компетентностей у процесі опанування художніх цінностей і способів художньої діяльності, формування потреби в творчому самовираженні та естетичному самовдосконаленні.
Перегляд файлу

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕЧЕЛІВСЬКОГО РАЙОНА КЗО «СЗШ№89» ДМР

 

 

 

 

 

 

Тема: «Використання динаміки рухів зображення птахів та між предметних зв’язків з уроками біології»

 

 

 

 

 

 

Виконав вчитель креслення

Білик Е.С.

 

 

 

 

Дніпро, 2022 р.

 

          Тема: Використання рухів зображення птахів та між предметних зв’язків з уроками біології.

          Мета:

навчальна:  навчити аналізувати характерні форми птахів;

розвивальна: розвивати аналітичне мислення, уміння насолоджуватися кольоровою гамою птахів;

виховна: виховувати любов до природи.

          Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

          Методи: пояснення з демонстрацією.

          Обладнання: альбом, фарби (гуаш, акварель), пензили ємності для води, серветки.

Хід уроку

  1. Організаційний момент.

а. Привітання.

b. Перевірка готовності учнів до уроку.

  1. Актуалізація опорних знань.

а. Де ми вже зустрічалися з птахами

b. Чи відомі вам значення птахів у природі?

c. Бесіда, вчитель.

          Вивчаючи пташине царство розуміємо, велике значення у скорочені перенощиків, збудників небезпечних захворювань людини, сільського господарства. Особливо багато знищують комах птахи в період вигодовування пташенят. Скорочуючи чисельність комах-шкідників, виконуючи роль санітарів у природі, птахи приносять людям та сільському господарству велику користь. Це все ми вчили на уроках біології.

          А на уроках образотворчого мистецтва слід передавати в роботі особливості будови,  об’ємні форми, характерні особливості, динамічність стану (рухливість)  тієї чи іншої пташки. Для цього потрібно багато і уважно спостерігати, наполегливе малювати з натури та по пам’яті.

ЕТАПИ ВИКОНАННЯ РОБОТИ

          1.  Перед початком роботи вчитель акцентує увагу учнів на основних етапах виконання роботи.

          2. Визначити основні елементи. Їхній розмір, колір і розміщення на основному форматі. Слід передавати в роботі особливості будови, об’ємність форм, характерні особливості (див. рис. 1).

          3. Уважно придивіться до птахів: як вони рухаються, як злітають, сідають, стрибають, їдять.

Рисунок 1 – поетапне виконання роботи

          4. Виконайте декілька швидких начерків олівцем. Для цього потрібно визначити на глаз пропорційні співвідношення цілого та частин. Намагайтесь передати кольорові співвідношення забарвлення птахів.

Рисунок 2.jpg

Рисунок 2 – учнівська робота №1

Рисунок 3.jpg

Рисунок 3 – учнівська робота №2

 

Рисунок 4.jpg

Рисунок 4 – учнівська робота №3

 

docx
Додано
10 жовтня 2022
Переглядів
232
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку