Використання дистанційних технологій у виховній роботі.

Про матеріал
Інтернет багатофункціональний – поряд із функціями пошуковою (каталоги, колекції посилань) та інформаційною (електронні бібліотеки, віртуальні центри, бази даних, електронні книги і журнали, методична література) він виконує інтерактивну функцію, що дозволяє дітям (і викладачам) спілкуватися за допомогою електронної пошти, форумів і на персональних чатах, а також влаштовувати відеоконференції.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання дистанційних технологій у виховній роботіВиконала: заступник директора з виховної роботи Говор Марина Володимирівна

Номер слайду 2

Дистанційне навчання — сукупність сучасних технологій, що забезпечують доставку інформації в інтерактивному режимі за допомогою використання ІКТ (інформаційно-комунікаційних технологій) від тих, хто навчає (викладачів, визначних постатей у певних галузях науки, політиків), до тих, хто навчається (студентів чи слухачів). 

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Електронні бібліотеки Каталоги Колекції посилання. Віртуальні центри Електронні книги і журнали. Електронна пошта Соціальні мережі Чати Відеоконференції

Номер слайду 5

Дистанційне навчання поділяється. Синхронне. Асинхронне

Номер слайду 6

Важливо! Під час дистанційного навчання в синхронному режимі учасники нерухомо сидять біля екрана. Не забуваймо про чергування розумової активності з фізичною, гімнастику для очей.

Номер слайду 7

СИНХРОННИЙ ФОРМАТВідеоконференція Віртуальний клас. Вебінар. Онлайн-тренінг

Номер слайду 8

Номер слайду 9

АСИНХРОННИЙ ФОРМАТМООСОнлайн-література. Блог. Форум. Чат. Електронна пошта

Номер слайду 10

ПОРІВНЯННЯ СИНХРОННОГО Й АСИНХРОННОГО ФОРМАТІВСИНХРОННИЙ ФОРМАТАСИНХРОННИЙ ФОРМАТМОЖЛИВОСТІшвидкий зворотний зв’язок від педагога: можна відразу пояснити концепції та поняття, які викликають у слухачів складності;організація групових активностей;розвиток навичок комунікації й колаборації;мотивація до навчання в процесі спілкування.гнучкість графіка: навчання легше поєднувати з роботою та іншими заняттями;можливість освоїти програму у власному темпі;доступність навчальних матеріалів у будь-який час;розвиток навичок самоорганізації та вміння вчитися.необхідність синхронізувати графік і підлаштовуватися підзагальний темп навчання;неможливість швидко отримати пояснення від педагога, якщо не розумієш матеріал;ОБМЕЖЕННЯякщо індивідуальна увага педагога потрібна кільком слухачам, іншим доводиться чекати;складність розвитку навичок, які вимагають взаємодії з педагогом під час відпрацювання;залежність ефективності навчання від особистості педагога;високі вимоги до організації самостійного навчання.високі вимоги до якості зв’язку під час занять.

Номер слайду 11

Певні вимоги до класного керівника, що працює в системі дистанційних тихнологій- відповідати дуже швидко на листи; - хвалити оперативність слухачів; - встановити чіткий графік спілкування в режимі on-lіne і чітко його дотримуватися; - узгодити програми (соціальні мережі) які будут використовувати.- створити атмосферу психологічного комфорту

Номер слайду 12

Істотною рисою дистанційної педагогічної діяльності-організація пізнавальної діяльності в індивідуальних і колективних формах у вигляді діяльності самоосвітньої; -системна діагностика особистих якостей учня і підтримка його індивідуального зростання; -використання можливостей інформаційного освітнього середовища.

Номер слайду 13

Екстраверти — це тип особистості (або поведінки), що орієнтований у своїх проявах на зовнішній світ, на оточуючих. Для екстравертів характерна поведінка, при якій людина прагне до: Спілкування з людьми,Уваги з боку оточення,Участі у публічних виступах,Участі в багатолюдних заходах і вечірках.Інтроверти — тип особистості, орієнтований «всередину» або «на» себе. Інтровертність — зовсім не те, що сором'язливість або відчуженість, це не патологія. Крім того, цю властивість особистості не можна змінити, навіть якщо вони дуже сильно захочуть. Для інтровертів характерна поведінка, більш пов'язана з комфортною самітністю, внутрішніми роздумами і переживаннями, творчістю або спостереженням за процесом

Номер слайду 14

Сервіси для проведення виховних годин. VIBER

Номер слайду 15

Instagram

Номер слайду 16

Facebook

Номер слайду 17

Tik. Tok

Номер слайду 18

Discord

Номер слайду 19

pptx
Додав(-ла)
Говор Марина
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
28 січня 2021
Переглядів
1194
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку