ЗАГАЛЬНАДІАГНОСТИЧНАПРЕДМЕТНО - ОРІЄНТОВАНА ІКТ компетенція вчителя. Здатність створювати : ПРЕЗЕНТАЦІЇ ТЕКСТОВІ ДОКУМЕНТИ ТАБЛИЦІ МАЛЮНКИ ДІАГРАМИздатність використовувати : Здатність розробляти : Власні електронні продукти. Здатність здійснювати : Діагностування електронне тестування моніторинг. Здатність застосовувати в навчально – виховному процесі : готові навчальні програми електронні лабораторії електронні підручники онлайн - конференції Локальні мережі Бази даних Інтернет - технології
Види діяльностіПоказники сформованості інформаційної культури. Низькийсереднійдостатнійвисокий. Базові знання Адекватно формувати потребу в інформації Розуміння. Використовувати , переробляти інформацію і створювати нову за допомогою ІКТАналіз .синтез . Відбирати , аналізувати інформацію за допомогою іКТВміння встановлювати. Причинно - наслідкові зв’язки
Інформаційно – комунікаційні технологіїЦе апаратні й програмні комп’ютерні засоби організації пізнавальної , творчої ,науково – дослідної діяльності учнів , фото -,аудіо -. відеоапаратура , засоби телекомунікаційного зв’язку , розмножувальна техніка , що використовується для забезпечення повноцінного навчально – виховного процесу
Можливості використання ІКТ у вивченні БІОЛОГІЇ Використання мережі Інтернет , застосування власного сайту. Підготовка до олімпіад , ЗНОНауково – дослідні роботи. СТВОРЕННЯ ТА ПОКАЗ презентацій , ТАБЛИЦЬ, ментальних карт демонстрація біологічних об’єктів , процесів , явищ проектна діяльність. Лабораторні та практичні роботи ( електронний онлайн визначник рослин , тренажер “ генетичний код ” , My heritage )Контроль знань , умінь і навичок учнів( Google форми , Learningapps.org , kahoot.com ,Google jamboard )
Переваги ІКТ формує самооцінку учнів Розширює можливості для самостійної роботи учнів. Надає можливість стати членом віртуальної спільноти. Надає Можливість набувати нових компетентностей у процесі Написання науково – дослідних робіт та проектів Дозволяє використовувати різні форми навчання та види діяльності , що зменшують стомлюваність учнів. Дозволяє вивести сучасний урок на якісно новий рівень . Урок стає більш цікавим , складний матеріал зрозумілішим Розширює можливості ілюстративного супроводу уроку. Використання різних аудіовізуальних засобів ( музики , графіки , анімації ) збагачують матеріал і підвищують зацікавленість і мотивацію до навчання
Мінуси ІКТІКТ не замінить “ живе ” знайомство з природою, виходи на екскурсію , роботу з мікроскопом , вологими препаратами , колекціями Відмирання традиційної культури читання , культу книги. Поява різних форм комп’ютерної залежностіРозширення доступу до небажаної інформаціїМожливість порушення авторських прав , Поширення плагіату
Основні проблеми та труднощі ,з якими стикаються вчителі в процесі роботи Дуже багато часу вимагає : підготовка уроків з використанням ІКТ виготовлення електронних дидактичних матеріалів робота над заповненням сторінок сайту вчителя Недостатня комп’ютерна оснащеність навчальних кабінетів. Не у всіх учнів є комп’ютери у домашньому користуванні