Використання ІКТ на уроках біології

Про матеріал
Використання комп’ютерних технологій при проведенні уроків біології, як в класі, так і в дистанційному навчанні
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання ІКТ на уроках біології Цибуляк Вікторія в’ячеславівна Вчитель біології

Номер слайду 2

Що таке Інформаційно-комунікаційні технології навчання (ІКТ)це сукупність методів і технічних засобів реалізації інформаційних технологій на основі комп’ютерних мереж і засобів забезпечення ефективного процесу навчання. ЩО ТАКЕ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯПід інформаційною технологією навчання розуміють таку модель навчально-виховного процесу, у якій мета досягається насамперед за рахунок найповнішого використання можливостей комп'ютерів та програмного забезпечення.

Номер слайду 3

Напрямок використання комп’ютепних технологій Комп’ютерне моделювання. Лабораторні та практичніДемонстрація статичних і динамічних таблиць, схем. Контроль знань. Джерело інформаціїСтворення і показ презентацій, слайд-шоу. Науково-дослідницька робота. Підготовка до олімпіад. Проєктна діяльність

Номер слайду 4

Біологія – це наука про життя у всіх його проявах, а саме: рослини, гриби, віруси, тварини. Тому біологія є одним з тих навчальних предметів, що дає насичений та багатий  матеріал для відпрацювання різноманітних методів і прийомів роботи з інформацією. А саме застосування інформаційно- комунікативних технологій дозволяє швидко опрацювати інформацію у вигляді таблиць, схем, діаграм, визначити залежність між об'єктами та явищами, будовою та функціями.

Номер слайду 5

Використання комп’ютерних технологій при проведенні уроків біології, як в класі, так і в дистанційному навчанні, дає змогу: Демонструвати особливості будови і процесів життєдіяльності об’єктів живої природи;експериментувати з комп’ютерною моделлю біологічних систем та явищ.демонструвати процеси, які в реальних умовах проходять упродовж місяців, років і навіть століть;сприяти кращому засвоєнню учнями біологічних термінів;здійснювати поточний і тематичний контроль знань учнів;проводити лабораторні та практичні роботи у традиційній формі, чи у віртуальній лабораторії;Знайомитися з явищами, які мають звукове відображення (звуки природи, спів птахів);показувати недоступний для безпосереднього спостерігання механізм біологічних процесів.

Номер слайду 6

Я сама постійно підвищую свою кваліфікацію в області застосування нових педагогічних технологій. У 2021 році я пройшла курси «Використання ІКТ для створення навчального контекту з хімії, біології, природознавства», де навчилася створювати мультимедійні презентації за допомогою програми Power Point, сайти, використовувати інструменти графічного редактора Paint, шукати інформацію в мережі Інтернет, спілкуватися в мережі та багато іншого. В 2022 році приймала участь в онлайн тренінгу «Можливості You. Tube для освіти», завершила курс «Цифрові інструменти Google для освіти»

Номер слайду 7

При проведенні уроків я використовую такі програмнІ засоби та онлайн ресурси:

Номер слайду 8

Використання платформи для навчання“Kahoot!” – це навчальна платформа, за допомогою якої можна проводити інтерактивні заняття та перевірку знань учнів за допомогою онлайн-тестування. питання можна створювати самостійно або використовувати вже готові з банку питань;можна включити функцію для автоматичного перемішування відповідей у питанні;для візуалізації питання можна користуватися банком зображень, додавати їх до запитань чи використовувати як відповіді;є можливість обмежувати час, що дається для відповіді на питання;можна визначати кількість балів за кожну правильну відповідь;дозволяє дізнатися як відповідав на запитання кожен учень, або будувати діаграми успішності академічної групи.

Номер слайду 9

з його допомогою учні можуть збагачувати вивчення тем 3 D-анімаціями, освітнім відео, інтерактивними програмами. Видовищні інтерактивні елементи, а також вбудовані ілюстраційні, експериментальні та програми, що розвивають й пробуджують інтерес учнів, допомагають легше засвоїти навчальний матеріал.

Номер слайду 10

Віртуальні екскурсії та подорожі Проведення віртуальних екскурсій – це ще один ефективний спосіб візуалізації, що дозволяє віртуально побувати в природничому музеї, в заповіднику, національному парку тощо. Віртуальні екскурсії – досить переконливий спосіб представлення інформації, оскільки вони створюють у глядача повну ілюзію присутності.

Номер слайду 11

Google-клас. Це платформа, в якій ви можете створити віртуальний клас, через електронну пошту додати до нього своїх реальних учнів, ставити завдання у спільному структурованому просторі всім школярам або вибірково, оперативно обмінюватися інформацією, створювати свої завдання або додавати їх з інших платформ.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Учні приймають участь в Всеукраїнських інтернет-олімпіадах з 2018 року

Номер слайду 14

Приймають участь в різних Всеукраїнських конкурсах

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Висновок Звичайно ІКТ ніяким чином не замінить «живе» знайомство з природою, виходи на екскурсії, похід до музею, роботу з мікроскопом, гербарієм, вологими препаратами, колекціями, проте за ними майбутнє. Урок з використання ІКТ стає більш наочним, цікавим, складний матеріал стає зрозумілішим для учнів. Використання ІКТ у викладанні біології дозволяє урізноманітнити навчальний процес, використовувати передачу інформації при допомозі новітніх засобів, а також підвищити якість навчання.

Номер слайду 18

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Біологія, Інші матеріали
Додано
12 березня 2023
Переглядів
1521
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку